skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:05:08
22.06.2015
22.06.2015
MVM
-> Antony: Tak je to správně a tak to má být. A když škrtneš lyžinou o zem,musíš mít pocit že máš roztržený trenky. Když zastavíš - musí škvírou dveří jít z předních kol smrad hořících brzd - a je to..
20:59:47
22.06.2015
22.06.2015
Antony - zrušená registrace
-> MVM 22.06.15 20:45:32: dle tvého popisu mám teda čistokrevnýho
20:45:32
22.06.2015
22.06.2015
MVM
-> Eidy: V závodním autě musí být slyšet jen řev motoru, přeřvaný rachotem převodovky a doplněnej cinkáním kamínků. Jěště nikdy jsem nepotkal vnitřek čímkoliv vylepenej Nepočítám rozlitý Isostar z flašek s hadičkou ...
20:43:20
22.06.2015
22.06.2015
m8rinek
-> Eidy: na skodateamu je MTX za 10, trochu ho porezes a posekano :D
20:32:21
22.06.2015
22.06.2015
Eidy
-> Deacon: V pohodě, já to neberu nijak špatně. Jako mohlo by to bejt lepší, ale nevím jak. Asi kdyby to bylo nalakovaný jako zbytek auta, bylo tam nějaký příslušenství, baterka atd. Jenže baterka je v kufru kvůli vyvážení a nic dalšího tam nemám. Nechci tam přidávat zbytečný věci. Míval jsem tam desky potažený koženkou a vypadalo to jako divný sezení. Navíc šly vyndavat jen s origo sklápěcíma sedačkama. Teď by to byl ježek v kleci.
-> vhml: Řekni mi, kde mají Al rám do eRka (se sedačkama takhle vzadu) a z fleku pro něj jedu. Ale karbonovou tapetu tam kydnout můžu.
-> vhml: Řekni mi, kde mají Al rám do eRka (se sedačkama takhle vzadu) a z fleku pro něj jedu. Ale karbonovou tapetu tam kydnout můžu.
20:16:42
22.06.2015
22.06.2015
vhml
Koupit hliníkovej rám, vyřezat podlahu a vylepit karbonem?
20:15:21
22.06.2015
22.06.2015
Deacon
-> Tuner#2: Co si pod tím máš představit nevím a ať ti řeknu cokoliv, tak si to stejně uděláš po svým. Já jen že se mi to u Eidyho moc nelíbí, snad jsem toho tolik neřekl..
20:10:22
22.06.2015
22.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Deacon 22.06.15 20:01:57: Co si člověk má představit pod tím zkulturněním? Taky budu mít "holej zadek", tak abych věděl
20:08:59
22.06.2015
22.06.2015
radekp
-> Eidy: Já mám plata a bývalý SW "čalouněný" kobercem z Dexonu - určený na reproduktory. Neváží skoro nic, skvěle se s ním pracuje, spoje nejdou vidět. Možná nevýhoda je, že nevím, jestli propouští vlhko. Asi bys přidal pár set gramů...
20:01:57
22.06.2015
22.06.2015
Deacon
-> Eidy: Dík, ale vždyť vypadá krásně. Tím interiérem jsem myslel možná to trošku zkulturnit. Trošku mi to kazí celkovej dojem, ale je to jen můj názor a né, že by to bylo až tak do očí bijící. Jen tak polemizuju
19:50:18
22.06.2015
22.06.2015
Eidy
-> Deacon: Díky. Kdyby Kóča vypadala tok nově jako Tvoje Felda, bylo by to ještě lepší.
S lemama asi už nic. A co myslíš s tím interiérem? Je to až na pár kabelů prázdný a natřený štětkou. Nějaký návrh?
S lemama asi už nic. A co myslíš s tím interiérem? Je to až na pár kabelů prázdný a natřený štětkou. Nějaký návrh?
19:33:07
22.06.2015
22.06.2015
Deacon
-> Eidy: Gratulace Eidy, je to zasloužený Jinak, budeš něco dělat s těma zadníma lemama? A co za předníma sedačkama ten interiér? Jinak to máš krásný, jak jinak
19:23:01
22.06.2015
22.06.2015
Eidy
-> Péďa17, Danster: Díky.
18:52:59
22.06.2015
22.06.2015
Péďa17
-> Eidy: gratulace k umisteni.zvuk trombonu je super,mam video.jen sandokan se nekde zapomel a musel si ho nahanet
15:46:20
22.06.2015
22.06.2015
Danster
-> Eidy: Ty vrata jsou super a ten nápis nad nima se dokonale hodí a taky gratulace k pohárům
15:35:49
22.06.2015
22.06.2015
Eidy
-> Mates: Díky, mě se trombon líbí strašně moc. Vzhledově i zvukově. Nejradši bych s tím jezdil furt.
Tobě taky gratuluju k umístění.
Tobě taky gratuluju k umístění.
12:36:17
22.06.2015
22.06.2015
Mates
-> Eidy: Trombón byl hustý , gratuluji k pohárům.
22:41:46
21.06.2015
21.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: tak byl o 0,3dB k něčemu než ten můj,s kterým jezdím normálně,...já bral 2-místo a divil jsem se tak malý konkurenci,...na podzim dám trubku ať to je konečně přes 130
21:35:00
21.06.2015
21.06.2015
Eidy
-> M@rtin: Dík. Mě se taky moc líbí.
21:24:52
21.06.2015
21.06.2015
M@rtin
-> Eidy: Dobrý vrata od garáže .....