Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:00:21
05.07.2015
minno
-> Eidy: 3 Takže nie som sám. Ono je najlepšie auto istý čas neumývať, potom sa ti zhnusí, aké je to všetko špinavé a hnusné... A keď ho umyješ, tak ťa poteší to, že to nie je až také hrozné a stále vyzerá to auto k svetu1
23:18:56
02.07.2015
Eidy
Strašně mě baví voskování a leštění a současně to nesnáším. Skoro pokaždý najdu nějakou další vadu.
19:08:12
23.06.2015
Nwkt
-> Milan 136: že to má zarovnaný bordelem a nechce to přeskládávat 3
19:04:55
23.06.2015
Milan 136
-> Nwkt: a co rikal?
18:16:58
23.06.2015
Nwkt
-> Milan 136 23.06.15 06:27:10: Zrovna včera jsem s ním o tom mluvil 4
06:45:04
23.06.2015
Milan 136
-> Tuner#2: ja vim, ze loni jste jezdili a fotili. Ale to je malo1

ted nekde psal, ze je auto zahrabany v garazi a ze nez by ho vyhrabal, ze se na to vy... na dotaz, proc nebyl v Besinach. Ted bylo treba hnusne, ale nekdy by se ukazat mohl6 Je to skoda to mit zahrabany
06:35:53
23.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
06:27:10
23.06.2015
Milan 136
Jen skoda, ze uz to ani nevytahne. Na stani v garazi je toho ramu skoda1
06:17:50
23.06.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 22.06.15 21:45:57: z duvodu pevnosti... Heigo navic nemelo ani patky, MTX co ma treba Lubos v Zelence byl o kus dal...
21:51:00
22.06.2015
MVM
-> vhml: Jasný - oba víme oč jde. V práci mám pár výrobků z hliníkových trubek ohýbaný za studena a je to síla stěny cca 4mm Tzn rám do auta by byl jako prase. (Tenkostěná Al trubka,svařitená a s odpovídající pevostí (pokud to není na parádu) je to oč tady jde a to co něco stojí....)
21:45:57
22.06.2015
vhml
-> MVM 22.06.15 21:42:44: jo, hliník existuje ve spoustě variant a samozřejmě čím bude tvrdší, tím větší problémy bude ohýbání dělat. Resp ohnout to půjde, ale pevnost bude loterie. Když to šlo před 30lety do LR, tak to asi dneska půjde taky. I když to z nějakýho důvody taky zakázali že jo...
upraveno 1x, naposled 22.06.2015 21:47:01
21:45:43
22.06.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: Takového právě znám osobně.Výrobou rámů se živí.Hliníkovou trubku ti neohne.Na trnové ohýbačce se hliníková trubka zlomí.Já jsem hrdlo nádrže naohýbal napěchovanou pískem, benzín přes ní neteče, ale vlásečnice se mi udělaly pokaždé, ale netvrdím, že to někdo neumí.
21:42:44
22.06.2015
MVM
-> vhml: Co já vím - tak některý slitiny hliníku ( jejich přesný značení si nepamatuju) jsou na ohýbání přímo nevhodný a ztrácí potom mechanický vlastnosti. Tzn. jde hlavně o matroš. Technologie tváření za studena zmáknutou mají jistě.
21:37:24
22.06.2015
vhml
-> Bedřich - zrušená registrace 22.06.15 21:28:01: jistě to nevím, ale čekal bych, že lidi, který ohejbání trubek živí, mají nejlepší předpoklady to zvládnout.
21:28:01
22.06.2015
Bedřich - zrušená registrace
-> vhml: To víš jistě?Ohnout hliník není to stejné jako ohnout ocel.
21:19:26
22.06.2015
MVM
-> Eidy: Ale rozsypaný Tic Tac v závodničce jsou super 1 Ty jsem vybíral po Epilogu ještě měsíc jak se různě objevovali a vytřásali ze škvír 3
21:15:19
22.06.2015
Eidy
-> MVM: Matonku z proražený lahve už jsem tam měl taky. 3 Jen ta převodovka by musela bejt asi úplně na kaši, aby přeřvala motor. To sání za hlavou dělá divy. 1

-> vhml: No jo, tak snad jednou taky bude.

-> m8rinek: Jasný. Koupím si k tomu ještě TIG a zvládnu to sám. 1
21:09:30
22.06.2015
Antony - zrušená registrace
-> MVM: takže až na hořící brzdy to sedí do puntíku 3
21:08:28
22.06.2015
vhml
-> Eidy 22.06.15 20:32:21: kde... všude kde dělaj rámy a řekneš, že ho chceš z hliníku... V tom problém nějak nevidím ( kromě peněz )
Extreme Tyres