skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:45:19
13.07.2015
13.07.2015
Eidy
-> T: nainstaluj boxera od Alfy a kluci Tě určitě vezmou :)
14:37:11
13.07.2015
13.07.2015
T
-> Eidy: : jo to nezní špatně, sakra taky bych se svezl
12:17:37
13.07.2015
13.07.2015
Eidy
-> T: Na tacho jsem nekoukal. Odhadem 80-90? Úplně slalom to nebyl, ale klasickej okruh taky ne. Zajímavá kombinace. Možná něco vykoukáš tady www.squadramoravia.com/di
skuze/viewtopic.php?f=2&am
p;t=...
-> A.J.Michal: Gratulace. Taky sis to zasloužil. Měl by sis koupit kolotoč, protože roztočit to opravdu umíš.
Tady Michalova Alfice v plném nasazení. www.squadramoravia.com/di skuze/.../file.php?id=1191 8&a...
-> A.J.Michal: Gratulace. Taky sis to zasloužil. Měl by sis koupit kolotoč, protože roztočit to opravdu umíš.
Tady Michalova Alfice v plném nasazení. www.squadramoravia.com/di skuze/.../file.php?id=1191 8&a...
11:09:38
13.07.2015
13.07.2015
A.J.Michal
Jo Eidy je dobrej borec a ty pohary si zasloužil :)) ja jsem kupodivu se svou dieselovou Alfou 75 získal ve své skupině 3. místo .... jinak tento nákres je z roku 2014 :) nynější trat byla trosku jina :) nahore bylo jeste o jedno esicko navic, vlevo byl retarder (esíčko) jeste pred tou tahlou zatackou :) ... trat byla dobra na zapamotovani, ale fakt hodne technicka, takze kdyz clovek spatne zacal v prvnim esicku, tak pak uz hodne stratil :)) a ten beton fakt klouze
Eidyho fotka po boji :-D
www.alfisti.cz/forum/.../ file.php?id=42557&a...
Eidyho fotka po boji :-D
www.alfisti.cz/forum/.../ file.php?id=42557&a...
11:01:00
13.07.2015
13.07.2015
T
-> Eidy: : super, to vypadá docela dobře...kolik se tam dalo jet, když jsi podřazoval ze 3....tak to nebylo asi jako slalom ? :-)
00:40:13
13.07.2015
13.07.2015
Eidy
Jedna galerka z Hoškovic. onedrive.live.com/?id=31A
FFC9...
00:15:22
13.07.2015
13.07.2015
Eidy
-> T: Tohle mi nakreslili před srazem pro představu. Okruh měl cca 700m, jelo se na dvě kola. Ono to vypadá snadno, ale ve skutečnosti je to užší a třeba do tý pravý (vlevo nahoře) se už jelo za 3 a ona potvora pěkně utahuje. Takže tam přiletíš a najednou v půlce zjistíš, že se tam nevejdeš. Takže musíš v nájezdu opatrně na brzdy a jít na dvojku. Nebylo to těžký na pamatování ale na cit. Navíc ten beton byl hladkej a docela klouzal. Bylo to skoro jak na vodě. V první jízdě jsem se roztočil. Ale nakonec jsem to hezky povodil bokem a lidi mě strašně hecovali.
20:23:09
12.07.2015
12.07.2015
T
-> Eidy: : hezky, pěkně je někde větší info o trati? jen pro zajímavost
08:56:47
12.07.2015
12.07.2015
Eidy
-> MATTESS: Asi jo, no. Díky.
-> Tuner#2: Tak to ale musíš makat.
-> Tuner#2: Tak to ale musíš makat.
22:55:34
11.07.2015
11.07.2015
Tuner#2 - zrušená registrace
Pecka pane! Mě už svrbí prsty snad se nic nepo... a brzo se taky svezu.
22:48:39
11.07.2015
11.07.2015
MATTESS
-> Eidy: co na to vše říci? Skvělé auto, skvělá práce a srdcař za volantem. To nese ovoce, teda poháry
22:13:13
11.07.2015
11.07.2015
Eidy
-> castrol: No jo, co naděláš. K večeru vyrobím vždycky velkej hřbitov.
-> MOLSO: Díky pane.
-> MOLSO: Díky pane.
22:11:36
11.07.2015
11.07.2015
Eidy
-> MVM: Díky. Mě je to s pohárama jedno. Já to klidně smíchám. Spálit jde určitě všechno, ale keramika asi vydrží víc. Naštěstí jsem se rozjížděl asi jen 5x. Praha byla prázdná a chytil jsem dost zelenou.
-> krtik: Jojo, náš první Alfa sraz a že měli i svezení a ne jen čistě sraz, tak jsem se jel podívat. Teda nejdřív jsem se zeptal na netu a že prej ať přijedu. A Alfisti jsou opravdu fajn. Kecal jsem se spoustou lidí a maximálně v pohodě. Jsou to podobní pošuci jako my. Bylo mi trochu blbý, že mě vyhlásili mezi vítězi. Bejval by mi stačil diplom načmáranej fixou. Já jim říkal, ať to dají Alfám, ale dali to mě.
-> krtik: Jojo, náš první Alfa sraz a že měli i svezení a ne jen čistě sraz, tak jsem se jel podívat. Teda nejdřív jsem se zeptal na netu a že prej ať přijedu. A Alfisti jsou opravdu fajn. Kecal jsem se spoustou lidí a maximálně v pohodě. Jsou to podobní pošuci jako my. Bylo mi trochu blbý, že mě vyhlásili mezi vítězi. Bejval by mi stačil diplom načmáranej fixou. Já jim říkal, ať to dají Alfám, ale dali to mě.
22:03:25
11.07.2015
11.07.2015
MOLSO
-> Eidy: gratulacia pane
22:03:06
11.07.2015
11.07.2015
castrol
-> Eidy: kukam to predne celo mas slusne zamrdane ako ja na aute
22:01:24
11.07.2015
11.07.2015
krtik
-> Eidy: Takže na srazu Vás s Kóčou vzali vřele do party?
To byl první Alfí sraz?
To byl první Alfí sraz?
22:00:32
11.07.2015
11.07.2015
MVM
Blahopřeju k dalším pohárům. Pravděpodobně máš už zvláštní poličkový oddělení Škoda/Alfa PS: Keramiku je taky snadný přepálit a snáší to poměrně těžce Mám na to od Sachsu barevný spektrum - jak moc se pálila. No fialová snad není..
21:47:31
11.07.2015
11.07.2015
Eidy
A nakonec pohárová turistika. Na sprintu mě pojela 350k Alfa a na okruhu upravená Alfa. Myslím GT, poladěný motor V6, brzdy, podvozek. Musím říct, že trať okruhu/slalomu byla poměrně těžká a velmi dobře postavená.
Kóča vzbudila obrovský ohlas, což jsem opravdu nečekal a musím říct, že Alfisti jsou super banda autařů. Pár lidí znám z fóra a kecali jsme jak staří kámoši. Opravdu paráda. Několik lidí jsem svezl a překvapivě dost Alfistů se přihlásilo jako bývalí škodováci.
Takže tak. A cestou domů jsem projel Prahu na trojku, bo mi vypadnul čep z kulisy řazení. Rozjíždět se na trojku do kopce je luxus. Zaplať pánbůh za keramiku.
Kóča vzbudila obrovský ohlas, což jsem opravdu nečekal a musím říct, že Alfisti jsou super banda autařů. Pár lidí znám z fóra a kecali jsme jak staří kámoši. Opravdu paráda. Několik lidí jsem svezl a překvapivě dost Alfistů se přihlásilo jako bývalí škodováci.
Takže tak. A cestou domů jsem projel Prahu na trojku, bo mi vypadnul čep z kulisy řazení. Rozjíždět se na trojku do kopce je luxus. Zaplať pánbůh za keramiku.