Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

00:41:31
12.12.2015
MVM
-> Eidy: Taky Ti z toho něco upadlo ? 4 Člověče zdá se mě to nebo je ten A motor fakt tak velkej? 1
00:21:58
12.12.2015
Eidy
-> castrol: Tak jsou po čerstvým zinku. Ale i tak nemají ani malinkatou hranku nebo nic. Fakt jak nový.
00:18:44
12.12.2015
castrol
-> Eidy: práve ze nemajú na sebe tu finálovú vrstvu 1
00:16:35
12.12.2015
Eidy
-> castrol: Ne, vyprané v Perwolu. 1 Jsou to fakt ježděný po 3 sezonách. Ani nevypadají, co? Ale destičky jsou sjetý tak napůl. Přijdou nový jako na předek.
00:13:07
12.12.2015
castrol
-> Eidy: to sú nove kotúče však ?
00:12:25
12.12.2015
Eidy
Konečně jsem mechaniky dokopal zase k pořádný práci. Zatím jen připravili jen novej bovden a lanko plynu (to běhá tak nádherně hladce 1 ), namontovali motor stěračů z Felicie (-120g), odlehčili a nazinkovali zadní kotouče (-0,5kg celkem), vyměnili přední brzdové destičky, zařizují nový lak na kolech a teď se pustili do zadní nápravy. Jo a vyrábějí nový airbox. Jinak se většinou flákají. Na cestě je jedna věcička na motor a dnes jsem objednal jednu moc pěknou věcičku. Teda vlastně 4 pěkný věcičky. Jinak se nic neděje. 1 5
22:00:52
12.11.2015
Milan 136
-> Eidy: moc gumy, jasný1
21:53:21
12.11.2015
Eidy
-> Milan 136: Potrhaný snad ne, aspoň při poslední kontrole jsem nic nenašel. Ale je tam moc gumy v uložení. 1

A kola musím nějak pořešit jak mi je na jaře "poladili" v servisu.
20:39:48
12.11.2015
Milan 136
-> Eidy: ramena? Někde potrháno? trocha práce no 3

kola budeš přelakovávat?
20:36:14
12.11.2015
Eidy
-> Milan 136: Odlehčit držáky nárazníku 1 a nalakovat. Pak přijde nová řemenice na kliku. Začnu dělat nový sání, musím přivařit prasklý držák regulátoru paliva (vibrace jsou svině) a to bude na chvíli co dělat. Pak přijdou rozebrat zadní brzdy, zout kola, vyndat zadní nápravu a pak ještě úpravy v interiéru atd. 5
20:30:27
12.11.2015
Milan 136
-> Eidy: pěkný. Co vzadu? koně?1
19:47:08
12.11.2015
Eidy
Po 2 týdnech je to zase složený. Chladič je natřený načerno a už nevisí na nárazníku, ale je autonomní. A má i pár dalších vylepšení a je nově nalakovaný. Ještě jsem nahodil nový tahokov.

A jdeme rozebrat zadek :)
upraveno 1x, naposled 12.11.2015 20:34:09
21:57:20
11.11.2015
ZdrubT
Opravdu slušný poježděníčko.9
10:00:03
11.11.2015
Milan 136
-> Eidy: hezky :)
09:58:30
11.11.2015
U-Geen
-> Eidy: pekny... ja se snad nekdy do Mostu vypravim pokud budou jeste listky na jizdu s tebou :)
08:58:14
11.11.2015
Eidy
Antonyho brácha Martin mi taky střihnul vnější záběry z Mostu. Tímto mu děkuji.

Most 17.10.2015, 110R Kóča na okruhu
13:10:06
09.11.2015
Eidy
-> T: Jo takhle. No to je skoro stejný jako to bylo. Vršek pedálu je asi o 10mm víc vzadu, ale jinak jsem dodržel původní polohu. Jsem na to zvyklý a vyhovuje mi to.
13:05:28
09.11.2015
-> Eidy: : k brzdovému pedálu pro brzdění jednou nohou, takže blíže k řidiči...špatně jsem to napsal 4
12:45:37
09.11.2015
Eidy
-> T: Jak myslíš blíž k bzdovému pedálu? Do strany by to vypadalo blbě a jinak je poloha víceméně stejná, aby mi to sedělo na brzda-plyn ovládání jednou nohou.
11:46:59
09.11.2015
-> Eidy: : jo tááák, tak to chápu, já myslel, že bude vícero úprav 4 a předpokládám, že je to celé navařené,aby jsi byl blíže brzdovému pedálu ? 4 tak jo, zatim dobrý, co je dále na řadě ? 40
Extreme Tyres