skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
12:07:31
20.12.2017
20.12.2017
castrol
-> Eidy 19.12.17 23:49:14: to som netusil
10:02:48
20.12.2017
20.12.2017
Luky
-> Eidy 19.12.17 23:49:14: nebo jen uříznout hlavičku nýtu, vložit ji do plechu a celý k sedačce přilepit?
00:23:54
20.12.2017
20.12.2017
Eidy
-> Tuner#2: Hele, jedno kolo asi 40, jinak 15-20g. A jde to teda dost blbě obout na disk. Byl jsem celou dobu u toho a dělal to na nový mašině s pomocnou kladkou a takovou tlapou na zamáčknutí pneu do disku a stejně to šlo hrozně blbě. A namazal to dobře. Ty boky jsou fakt tuhý. Ale jinak cajk. Na vyvažovačce se to točí, jak když střelí.
00:10:24
20.12.2017
20.12.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 19.12.17 23:49:14: Co závaží proti Toyu? Více/méně?
23:49:14
19.12.2017
19.12.2017
Eidy
-> castrol: Tohle nejsou jediný 2 štítky, který wlad vyrobil.
-> Antony: Jj, je to moc pěkný. Je mi líto je ohybat, aby seděly na sedačku. A přemýšlím o uchycení. Origo byly nejtovaný, ale nechce se mi pod to slabý čalounění cpát nýty. Ale dám je někam ke krku a tam mi to asi vadit nebude.
-> Evž@: Taky možnost. Ale takhle to bylo origo z MTX.
Nelenil jsem a nazul nové bačkory.
-> Antony: Jj, je to moc pěkný. Je mi líto je ohybat, aby seděly na sedačku. A přemýšlím o uchycení. Origo byly nejtovaný, ale nechce se mi pod to slabý čalounění cpát nýty. Ale dám je někam ke krku a tam mi to asi vadit nebude.
-> Evž@: Taky možnost. Ale takhle to bylo origo z MTX.
Nelenil jsem a nazul nové bačkory.
19:06:02
19.12.2017
19.12.2017
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 17.12.17 22:05:30: taky? je to pěkna prácička
12:08:35
18.12.2017
18.12.2017
castrol
-> Eidy 17.12.17 22:05:30: rychlo si nasli kupcu
10:49:53
18.12.2017
18.12.2017
Evž@
-> Eidy 17.12.17 22:05:30: já to řešil štítkem z klasických pásů přišitýho do švu sedačky ..kdyby náhodou.ale za 4 bod pásy mě chtěly kdysi zkásnout i když tam byl jasný štítek s homologací.Prej to si tam může našít každý a že chce vidět papír.Prostě PČR.
09:36:38
18.12.2017
18.12.2017
minno
-> Eidy:
19:09:13
13.12.2017
13.12.2017
MVM
-> Eidy: Je to v háji. Kdo ví co F1 před zánikem vyplodí. Poršák je už taky 4 vál se dvěma turbama -jde to řiti. Nepojedou serii LMP1,tak jsem si ve fabrice prohlídl poslední kousky, a chystají vývoj formule E .. Ať žije ellektromobilita Ale nový RSR GT3 je libová bestie.
15:07:51
13.12.2017
13.12.2017
Eidy
-> MVM: Jojo, četl jsem. A blok myslíš schovat na dobu, až motory zmenší na řadový čtyřválce nebo nebo na hliník, aby měli z čeho odlejvat bloky?
06:37:33
13.12.2017
13.12.2017
MVM
-> Eidy: Od příští sezony se do F1 vrací značka Alfa Romeo. Tak hlavně ty díly dobře ulož do skříně a zbytek,místo šrotu, italošům výhodně prodáš
00:22:21
13.12.2017
13.12.2017
Eidy
-> Tomáššš: Jakej sysel? Tohle jsou teprve druhý slušný střeva do zásoby. Teda pokud nepočítám dvoje sedmdesátpětkový a jeden kompletní motor 75.
23:55:32
12.12.2017
12.12.2017
Tomáššš
-> Eidy: sysel
18:55:21
11.12.2017
11.12.2017
Eidy
-> Tomáššš: Blok, setrvák atd. do šmelcu. Tohle je ze 164 a blok je jiný. Ale důležitý jsou střeva. Všechno na sklad. Dílů není nikdy dost.
16:54:23
11.12.2017
11.12.2017
SO545
-> Tomáššš: motorov nikdy nieje dost
15:29:49
11.12.2017
11.12.2017
Tomáššš
-> Eidy: co planujes s blokom ? Len na sklad alebo stavba noveho motora ?
Pekny "vianocny" darcek
Pekny "vianocny" darcek
21:20:19
10.12.2017
10.12.2017
Eidy
Jo a taky jsem byl na Slovensku pro nějaké díly. Mám další klikovku, ojnice, písty a vložky do Superkovýho motoru. Moc jich není, tak musí člověk hledat všude možně.
Bral jsem to od člověka "Mato158 Alfa" a byl to hrozně fajn chlap, alebo chalan, ako sa hovorí. Příjemně jsme pokecali. Takový kšefty mám rád, když to není jen nákup mezi dveřma, ale má to i nějakou přidanou hodnotu.
Bral jsem to od člověka "Mato158 Alfa" a byl to hrozně fajn chlap, alebo chalan, ako sa hovorí. Příjemně jsme pokecali. Takový kšefty mám rád, když to není jen nákup mezi dveřma, ale má to i nějakou přidanou hodnotu.