Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:46:56
21.05.2019
Syny
-> Eidy 19.05.19 16:53:01: Ten plech vlevo od zaplaty uz zustane? Nemas obavu, ze te to casem vyleze? Alespon z fotky mi to prijde dost "nacaty" uz.
upraveno 1x, naposled 21.05.2019 07:47:22
22:18:59
20.05.2019
Eidy
-> Tommyk: Kastle nebude úplně stejná, ale pořád červená. 4



-> Milan 136: Jo, to si pamatuju z fotek. To je už starší renovace. Ale pořádná.
21:54:39
20.05.2019
Milan 136
-> Tommyk 20.05.19 21:20:32:
Renovace Škoda 1202 - Pickup
21:20:32
20.05.2019
Tommyk
-> Eidy: No já věřím tomu, že to dotáhneš k dokonalosti. :-) A vlastně jsem o tom ani nikdy nepochyboval. Je krásné vidět, jak si s tím hraješ a jakou tomu dáváš péči.157



Bude to zase krasavice. 179

Budu hodně předbíhat, ale barva kasltle bude stejná, nebo je to zatím tajné? :)



-> Milan 136 19.05.19 22:08:24: Byla by nějaká ukázka? To mi asi uniklo..
22:54:13
19.05.2019
Luky
-> Milan 136: jj, zejména to. Ale myslím že jsem to zahlédl v menší míře u víc aut (asi?)
22:08:24
19.05.2019
Milan 136
-> Luky 19.05.19 21:31:47: Toho pickupa stejšna trochu rozbodovali no3 Tohle myslíš?
21:49:15
19.05.2019
Eidy
-> Luky: Jo on zase jourin mluví za Petra? 1 To jako kdybych si teda mohl vybrat, tak bych chtěl boudu vylisovanou z titanu. Ale spokojil bych se asi i s hliníkem. 1
21:31:47
19.05.2019
Luky
-> Eidy: jo u jourina to tak soudě podle příspěvků na netu dělají a tváří se že to je jediný správný 1
21:08:23
19.05.2019
Eidy
-> Luky: Jasně, nechám opískovat všechno zvlášť a pak to svařím k sobě. 1

-> Tommyk: Díky. Ono mi nic jinýho nezbejvá, když to chci mít pořádně. Nebo aspoň v rámci mých možností a schopností. Původně jsem počítal jen s vyztužováním a nakonec je z toho i vyvařování hniloby.
20:46:22
19.05.2019
Luky
-> Eidy 18.05.19 17:39:40: takže rozboduješ radši celou kastli? 1
20:05:46
19.05.2019
Tommyk
-> Eidy: Ty se toho nebojíš :) 157 157 157
16:54:07
19.05.2019
Eidy
To bychom měli.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2019 16:54:07
16:53:01
19.05.2019
Eidy
Nová výztuha a asi 25cm nový okapničky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2019 16:53:01
16:52:16
19.05.2019
Eidy
LZ roh fuj. Tak šel pryč.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.05.2019 16:52:16
22:10:47
18.05.2019
SO545
-> castrol 18.05.19 21:44:40: dobre je slabe slovo...paradne. Hold repas stareho auta je vzdy len repas stareho auta...
21:44:40
18.05.2019
castrol
-> J.T.: tak porovnanim s tebou to ma este dobre
21:40:21
18.05.2019
J.T.
21:19:20
18.05.2019
castrol
-> J.T.: tu je vidno ako je to tam slusne zozrane -> Eidy 18.05.19 17:39:40:
21:02:08
18.05.2019
J.T.
-> Eidy: Nevypada ten ram tak spatne. Nebo se pletu??
17:39:40
18.05.2019
Eidy
Jsem rád, že jsem to sundal a vyčistí se to. Na druhou stranu mě děsí představa, že je to ve všech původních spojích stejné. 8
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 18.05.2019 17:39:40
Extreme Tyres