Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:09:52
25.05.2019
Eidy
Potah střechy považuji za připravený. Výztuhu nad zadním oknem jsem potáhnul skoro o 2mm dopředu a pomohlo to. Přední rohy vypadají na pohled všelijak, ale pasuje to.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 25.05.2019 19:09:52
22:48:17
22.05.2019
Eidy
No a zase trochu poladil potah. Ideálně by potřeboval být o fous delší, ale to se poddá. Nad zadnímy bočímy okny to má jiný radius než bych potřeboval, ale dá se to přitáhnout a lepidlo to podrží.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.05.2019 22:48:17
22:45:53
22.05.2019
Eidy
Vyvařil PP roh střechy. Takhle křivý to je správně.
Edit: to ošklivý je z fabriky :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.05.2019 22:45:53
upraveno 1x, naposled 22.05.2019 22:49:45
22:44:34
22.05.2019
Eidy
-> J.T.: Takže i zadarmo drahý.

Zavařil a zabrousil jsem díry v okapničkách po odvrtávání. Hrozná práce.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.05.2019 22:44:34
18:54:26
22.05.2019
J.T.
-> Qwak: ja od nich koupil www.skodaveteran.com/cs/. ../i22 a na hovno. Nemelo to ani 1metr a rovne. Zadny ohyb. Tak se delal pripravek a muzeme je delat taky vc ohybu. img.skoda-virt.cz/forum_u pload/.../4_108_8877__2018 -11-24_19-27-18_73.jpg
00:02:00
22.05.2019
Eidy
Teď opatrně doladit, aby to sedělo. Hlavně vzadu to moc nesedí, ale je to měkký. Až moc.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 22.05.2019 00:02:00
23:59:50
21.05.2019
Eidy
-> Qwak: To máš pravdu. Jenže po zkušenosti s tunelem na 5Q bych měl obavu, aby to fakt sedělo. Jinak je to tak zahodit do kopřiv.

PZ roh bychom měli.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 21.05.2019 23:59:50
23:20:24
21.05.2019
Qwak
www.skodaveteran.com/cs/. ../i456 ... Není to zadarmo ale zamyslel bych se nad tím4
08:03:26
21.05.2019
Eidy
-> Syny: Tohle už zůstane. Zvenku to přijde otryskat a zevnitř ošetřit voskem.4
07:46:56
21.05.2019
Syny
-> Eidy 19.05.19 16:53:01: Ten plech vlevo od zaplaty uz zustane? Nemas obavu, ze te to casem vyleze? Alespon z fotky mi to prijde dost "nacaty" uz.
upraveno 1x, naposled 21.05.2019 07:47:22
22:18:59
20.05.2019
Eidy
-> Tommyk: Kastle nebude úplně stejná, ale pořád červená. 4

-> Milan 136: Jo, to si pamatuju z fotek. To je už starší renovace. Ale pořádná.
21:54:39
20.05.2019
Milan 136
-> Tommyk 20.05.19 21:20:32:
Renovace Škoda 1202 - Pickup
21:20:32
20.05.2019
Tommyk
-> Eidy: No já věřím tomu, že to dotáhneš k dokonalosti. :-) A vlastně jsem o tom ani nikdy nepochyboval. Je krásné vidět, jak si s tím hraješ a jakou tomu dáváš péči.157

Bude to zase krasavice. 179
Budu hodně předbíhat, ale barva kasltle bude stejná, nebo je to zatím tajné? :)

-> Milan 136 19.05.19 22:08:24: Byla by nějaká ukázka? To mi asi uniklo..
22:54:13
19.05.2019
Luky
-> Milan 136: jj, zejména to. Ale myslím že jsem to zahlédl v menší míře u víc aut (asi?)
22:08:24
19.05.2019
Milan 136
-> Luky 19.05.19 21:31:47: Toho pickupa stejšna trochu rozbodovali no3 Tohle myslíš?
21:49:15
19.05.2019
Eidy
-> Luky: Jo on zase jourin mluví za Petra? 1 To jako kdybych si teda mohl vybrat, tak bych chtěl boudu vylisovanou z titanu. Ale spokojil bych se asi i s hliníkem. 1
21:31:47
19.05.2019
Luky
-> Eidy: jo u jourina to tak soudě podle příspěvků na netu dělají a tváří se že to je jediný správný 1
21:08:23
19.05.2019
Eidy
-> Luky: Jasně, nechám opískovat všechno zvlášť a pak to svařím k sobě. 1
-> Tommyk: Díky. Ono mi nic jinýho nezbejvá, když to chci mít pořádně. Nebo aspoň v rámci mých možností a schopností. Původně jsem počítal jen s vyztužováním a nakonec je z toho i vyvařování hniloby.
20:46:22
19.05.2019
Luky
-> Eidy 18.05.19 17:39:40: takže rozboduješ radši celou kastli? 1
20:05:46
19.05.2019
Tommyk
-> Eidy: Ty se toho nebojíš :) 157 157 157
Extreme Tyres