Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:58:57
16.04.2021
SO545
-> Eidy 15.04.21 23:31:43: tu sa zbroji vo velkom...pekne.
20:43:33
16.04.2021
MVM
-> Eidy: Tak to uŽ je jiný level mít náhradní skříň se šperou..1
10:00:45
16.04.2021
milanrejpid
-> Eidy: sám bych potřeboval sponzory 3
09:42:04
16.04.2021
Eidy
-> milanrejpid: Ještě větší radost bych měl, kdybych ti to nemusel platit. 3 3
09:13:41
16.04.2021
milanrejpid
-> Eidy 15.04.21 23:31:43: to jsem moooc rád že jsem ti udělal radost 2
upraveno 1x, naposled 16.04.2021 09:14:09
23:31:43
15.04.2021
Eidy
Moc se neděje. Stále čekám na nový tlumič výfuku a pásy. Tak jsem si aspoň přivezl další železo od pana Kalmara.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 15.04.2021 23:31:43
18:03:45
23.03.2021
-> Eidy: taková blbost a tolik práce 3 4 156
17:04:03
23.03.2021
Eidy
Konečně řeším poslední rest z renovace. V době dodělávání měli v lakovně celozávodku a já nemohl/nechtěl čekat několik týdnů. Takže krátké sloupky do dveří jsou konečné otryskané a nalakované. Pod gumou byly dost vyžraný.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 23.03.2021 17:04:03
15:32:02
09.03.2021
Eidy
-> ZdrubT: Tak to musí být zkreslení čočkou. Teď jsem to změřil a je to stejný. 4
10:59:51
09.03.2021
ZdrubT
-> Eidy: Promiň, Kóča. Hlevně foto 3, 4, ale i 18.
09:27:46
09.03.2021
Eidy
-> ZdrubT: Na kterým autě? Miata nebo Kóča?

-> vhml: Tak třeba příště.
08:57:00
09.03.2021
ZdrubT
Na fotkách se pravý tváří víc do A
08:51:08
09.03.2021
vhml
-> Eidy 09.03.21 08:44:03: jj, z Činova. Já jsem posbíral nějaký videa, ale fotku nemám jedinou



MX-5 , RallySraz Běšiny 2020
upraveno 1x, naposled 09.03.2021 08:52:34
08:44:03
09.03.2021
Eidy
-> vhml: Taky jsem čuměl.

Myslíš fotku z Čínova? To je od kamaráda.
08:30:24
09.03.2021
vhml
-> Eidy 09.03.21 08:15:59: to čumím že se to o tolika narovná 9



Od koho vlastně máš nějakou schopnou fotku z okruhu? Já nemám nic jako tradičně :-(
upraveno 1x, naposled 09.03.2021 08:31:44
08:15:59
09.03.2021
Eidy
-> vhml: Pravda je, že jsem měl v plánu o trochu menší. Nastavoval jsem to ještě bez motoru a převodovky, abych k tomu měl lepší přístup. Věděl jsem, že si to pak sedne v řádu milimetrů, což nepředstavuje žádnou změnu odklonu. Co mě ovšem nenapadlo, že ramena se zkroutí. Když motor nadlehčím heverem, odklon se zmenší asi o 0,7°. Ale to jsem zjistil až později a to už bylo všechno usazený a zalepený. Každopádně když se podívám, co to dělá, tak si myslím, že je to ok.

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2020-11 -19_15-02-08_19.jpg
20:48:13
08.03.2021
vhml
Nemáš vzadu ty odklony strašně velký? 9



Má to vůbec smysl s 10stupnovou nápravou v unibalech a na semisliku s tvrdým bokem?
upraveno 1x, naposled 08.03.2021 20:55:12
21:40:17
02.03.2021
Eidy
Dodělal jsem záložní převodovku pro Kóču a teď stavím 4Q do užovky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2021 21:40:17
21:39:28
02.03.2021
Eidy
-> Čokin: Jj, vznikly 2 kusy. Za tu cenu je to paráda.



Mám vyměněnou přívodní hadici sání. Ne, že bych měl porovnání, ale je zevnitř víceméně hladká.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 02.03.2021 21:39:28
19:18:03
02.03.2021
Čokin
Extreme Tyres