Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

07:58:17
07.05.2021
Kocvin
-> Eidy: Paráda ! 5
07:56:18
07.05.2021
dragon_cb_cz
-> Eidy: To podle té fotky skoro vypadá, že přesně trefili odstín červené?
19:49:32
06.05.2021
Eidy
Od prosince jsem čekal na italské soudruhy v OMP, aby vyrobili a dodali pásy. Došla mi trpělivost a vzal jsem RRS. 5
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.05.2021 19:49:32
21:16:08
01.05.2021
Eidy
Dneska jsem si svařil držák na převodovky při sestavování. A taky jsem poladil hokejku do budoucí převodovky, abych minimalizoval riziko prasknutí.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.05.2021 21:16:08
17:38:23
01.05.2021
Eidy
-> T: Zatím jsem vydržel.

-> MVM: Jsem netušil, že máš tlumič stejného rodokmenu. 1
13:13:58
01.05.2021
MVM
-> Eidy: Tys ten tlumic viděl u mě 3
12:36:35
01.05.2021
-> Eidy 30.04.21 22:14:49: to bych nepoznal 3

Takže jsi to nenadlabnul jen tak? To bych nevydržel 40
08:37:11
01.05.2021
SO545
-> Eidy 30.04.21 22:14:49: imrovizacia je znak inteligencie...4



Ale ked to ma este aj dizajn...tak je to TOP.
22:14:49
30.04.2021
Eidy
-> T: To bys nevěřil, co se dá udělat z klíče na flexu. 3
21:50:30
30.04.2021
-> Eidy: ten držák je super 5 40
21:30:55
30.04.2021
Eidy
Tlumič od Bohouše Krejčího fungoval dobře, leč vnitřní roura nezvládla množství tepla. Bery se nabídnul, že mi zařídí nový kousek a povedl se na jedničku. Snad bude mít stejně dobrý zvuk jako vzhled. Stále čekám na pásy.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.04.2021 21:30:55
12:02:30
18.04.2021
Eidy
-> Milan 136: Jedu, ale pomalu. 1 Zatím jen vím, že tam bude SP 4,22. Zbytek je stále s otazníkem.
10:06:12
18.04.2021
Milan 136
-> Eidy 15.04.21 23:31:43: Ty jedeš 1

Co bude kolem toho?
18:22:25
17.04.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.04.21 18:20:54: Já o tom vím dlouho, tak jsem právě myslel, že už...
18:20:54
17.04.2021
Eidy
-> Tuner#2: To jsem neřekl, ale něco jsem zaslechl.
14:17:00
17.04.2021
SO545
IRS do chrobaku chcem porovnat so skodovkou... Ich paleta od zakladu az po drag je obrovska.

Cena plus minus autobus to co u poladenej skodovky...a dif od quaife stoji trosku viac...ale nie tak aby to cloveka zabilo. Netvrdim ze je to spravna cesta ale aspon sa skusim pohrat kym to zavrhnem ...alebo to prejde.
11:46:15
17.04.2021
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.04.21 11:42:36: Kašpar už dělá silnější převod do synchronní převodovky?
11:42:36
17.04.2021
Eidy
-> SO545: Všechny převodovky, které připadají v úvahu, jsou větší a těžší. Ať už VW/Audi, Renault, Subaru nebo Porsche. Otázkou je pak i cena.

Když se škodovácká odekluje, tak to celkem drží Nejslabším článkem pak zůstávají zuby na SP, ale i to se dá řešit železem od Kalmara. 4
09:32:35
17.04.2021
SO545
-> Eidy 17.04.21 00:54:01: ja by som rad skusil inu prevodovku ako polenu...

Ak by to sadlo rozmerovo a bolo to zamenne tak to skusim...ale to az ked budem pri praci na karoserii...zatial len nasavam a ucim sa.4
00:54:01
17.04.2021
Eidy
-> MVM: To bude do Záclony 3 Chci vyzkoušet jiný SP a možná něco víc. Když se mi to bude líbit, tak ať to nemusím všechno kuchat a přehazovat. 4

-> SO545: 40
Extreme Tyres