Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:41:41
18.11.2020
Eidy
-> jok3r: Nějaký věci předělávat nebo měnit budu, ale nic zásadního. Pár fotek sem pak přidám.

Jestli se nudíš, tak musíš zalézt do garáže a dělat na svojem. 1
08:29:16
18.11.2020
Luky
-> jok3r: žejo1 Třeba jiný motor. Včera jsem mu zrovna jeden pěkný návrh posílal 1 (2,5 L Millington Diamond - 340 koní 1 )
07:16:56
18.11.2020
jok3r
-> Eidy: nepotřebuješ na tom něco předělat nebo tak? na tvou práci a dokumentaci se krásně dívá a teď jak máš hotovo mi chybí náplň prokrastinace na home office 1
19:07:21
30.10.2020
MATTESS
-> Eidy: asi ano

-> Tuner#2: foto zmizelo1
13:47:22
30.10.2020
Eidy
-> MATTESS: Asi by tu mělo být napsáno to samé.
12:11:30
30.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Syny 29.10.20 22:11:43: -> MATTESS 30.10.20 11:43:10: Přesně, no zatím čekám na vyjádření. Uvidíme.
11:43:10
30.10.2020
MATTESS
-> Tuner#2: hlavně že dole na stránce sami mají červeně cosi o přebírání a šíření
22:11:43
29.10.2020
Syny
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.10.20 20:58:39: Docela me udivuje, ze si todle jeste nekdo troufa. Ale mohlo by z toho neco kapnout kdyz uz...
20:58:39
29.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Čokin 29.10.20 20:56:04: tak tu ořizlou fotku jdu s p. pisálkem řešit...
15:01:37
25.10.2020
Jozka
-> vhml: / -> Eidy: Tak to ano..
13:14:28
25.10.2020
Eidy
-> Jozka 25.10.20 12:27:28: ty jsou super, taky mě napadly, ale musel bych mít garáž větší o 2m každým na každou stranu.
12:52:45
25.10.2020
vhml
-> Jozka 25.10.20 12:27:28: to je zas nepoužitelný v interiéru, vzhledem k potřebnému prostoru :-)
12:27:28
25.10.2020
Jozka
-> Eidy 25.10.20 11:34:39: Pravda, už u mýho nejnižšího stroje už je pumpování trochu ztížený - a to ve srovnání s tvým vlastně offroad. To už by chtělo ty překlápěcí rally "rychlozdvihy" (zapomněl jsem termit). Ale s nima by ses vzadu nadřel i ty.
12:00:01
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Luky 25.10.20 11:45:51: za nalakovanou vanu se mě nechce a dif je daleko a blbě se pod nízkým autem pumpuje. 4
11:45:51
25.10.2020
Luky
-> Tuner#2 - zrušená registrace 25.10.20 11:12:14: proč ne zadek centrálně za vanu nebo diferák? Světlá výška nebo je to moc prasárna?
11:34:39
25.10.2020
Eidy
-> Jozka 25.10.20 11:09:26: tohle jsem praktikoval dřív. Ale kvůli malé výšce jsem musel najíždět na prkna, vždycky si nechávat vepředu mezeru od vrat, pumpovat pod nízkým chladičem šlo jen malinko a celkově to byl opruz. S velkým heverem jsem přešel na zvedání ze stran. Hlavně teď mám po stranách navařený 3 kousky nerez jeklu.
11:28:14
25.10.2020
Jozka
-> Tuner#2: Jo, dva hevery vzadu jsou ještě lepší.
11:12:14
25.10.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 25.10.20 11:09:26: Já to taky tak zvedám, napřed napravnice přes široké prkénko a pak zadek dva hevery za konce podélnych ramen současně.
Extreme Tyres