skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
13:42:50
26.08.2020
26.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Mates 26.08.20 13:40:07: jen malý stolní, dodával jsme 40 fotek
13:40:07
26.08.2020
26.08.2020
Mates
-> Tuner#2: Hmm, tak to si konečně koupím kalendář, pak ještě jestli bude znovu i tvoje
12:54:55
26.08.2020
26.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 26.08.20 12:29:57: druhé kolo bude hodně dlouho čekat. Teď jsme dělal kalendář pro Škodateam a mám tu Kladno lestenky, EDDA Cup, Engine a pak Eidyho. Na Vánoce se možná dočkáš.
Vlastně jedna fotka bude v kalendáři, ale to bys musel přijet do Besin
Vlastně jedna fotka bude v kalendáři, ale to bys musel přijet do Besin
12:49:47
26.08.2020
26.08.2020
Eidy
-> T: To budeš muset počkat tak půl roku.
12:29:57
26.08.2020
26.08.2020
T
-> Eidy: co druhé kolo s Honzou? Nevidím výsledky
10:55:08
26.08.2020
26.08.2020
Eidy
-> Jozka: Noha i všechno ostatní bylo spokojené. Seděl jsem takhle dokud jsem nevyprázdnil 2 lahváče.
09:21:47
26.08.2020
26.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Jozka 26.08.20 07:48:20: že jo, navíc ta fotka je vyloženě jak dělaná na facebook na zeď a oni se tomu s Teckem pořád tak brání
07:48:20
26.08.2020
26.08.2020
Jozka
-> Eidy 20.08.20 19:32:25: I ta noha vypadá moc spokojeně..
22:09:15
20.08.2020
20.08.2020
SO545
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.08.20 22:00:38: Vyramovane to mate paradne obaja...bol som u nas u chlapcov na STK na sondaz...
Vraj motor OK , podvozok OK , bizuteria okolo OK , ale ram neprejde.
Jazdit bez dokladov nato som uz fakt v inom veku.
Vraj motor OK , podvozok OK , bizuteria okolo OK , ale ram neprejde.
Jazdit bez dokladov nato som uz fakt v inom veku.
22:00:38
20.08.2020
20.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.08.20 19:54:25: jasný, ale počítám, že to poznat bude i tak.
20:08:50
20.08.2020
20.08.2020
Eidy
-> havlik: Já něříkám, že Honzovi to nepomůže. Jen porovnávám sériovou papírovou kastli eRka a výrazně lepší kastli 120. Jakýkoliv rám bude vždycky lepší než žádný.
19:56:20
20.08.2020
20.08.2020
havlik
-> Eidy: Hele i ten duralovy MTX rám co sem měl v autě to neuvěřitelně vylepšil. Takže ono to bude sakra znát i u toho Mka
19:54:25
20.08.2020
20.08.2020
Eidy
-> Tuner#2: Snad jo. Ale u tebe to nebude tak znát, protože 120 (pardon, 136 ) je proti eRku výrazně pevnější. Poznal jsem to tehdy při řízení Žlutky.
19:46:34
20.08.2020
20.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 20.08.20 19:32:25: paráda, závidím a doufám, že stejný postu napíšu z jara
19:32:25
20.08.2020
20.08.2020
Eidy
Dneska najeto krásných 216km. Všechno funguje, jak jsem čekal nebo i líp. Lítal jsem dneska i po rozbitých cestách 3. třídy a doslova si to užíval. Tak kde to dřív drncalo a hopsalo, tam to dneska pálím a Kóča se nehne. Jen je cítit, jak pracuje odpružení. To všechno díky rámu, který to neuvěřitelně vyztužil. Teď teprve vynikly všechny předchozí úpravy.
20:36:23
17.08.2020
17.08.2020
Eidy
-> Tomáššš: To ti budu moct říct, až ohřeju pořádně gumy a nebo pojedu po čerstvě vyštěrkovaný silnici.
Na letišti bylo horko a tlouklo to do podlahy strašně. Včera jsem se jen tak vozil po silnici a jen sem tam si něco kleplo. Takže zatím nelze posoudit.
Na letišti bylo horko a tlouklo to do podlahy strašně. Včera jsem se jen tak vozil po silnici a jen sem tam si něco kleplo. Takže zatím nelze posoudit.
15:18:27
17.08.2020
17.08.2020
Tomáššš
-> Eidy: čo vydržia ochranné fólie ?
22:59:02
16.08.2020
16.08.2020
Eidy
Kóča má nalepené ochranné folie přes celé prahy a začínáme testovat v provozu. Dnes spíš takové šolíchání s občasným prošlápnutím. Člověk by skoro řekl, že jízda po rozbité silnici je s rámem pohodička. Drncá to, ale jinak. Tak nějak líp.
12:10:49
16.08.2020
16.08.2020
Eidy
-> Milan 136: Procházel jsem fotky a máš pravdu jen napůl. Vlevo to bylo, jak říkáš. Ale vpravo to bylo o dost výš. Holt křivá bouda. Ale teď se to nějakým zázrakem a i rámem dost srovnalo. Trochu jsem to teď sundal. Ale ono celý auto je teď asi o 10mm výš.
20:45:46
15.08.2020
15.08.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: O důvod -> Milan 136 15.08.20 20:13:25: více na tom zítra ráno zamakat