Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

21:54:01
07.07.2020
Dušan
-> Eidy: my se mordujeme na sraze a ty si tady odpočíváš u auta 3 .
21:49:40
07.07.2020
Eidy
Zatmelil jsem zespodu přední blatníky a předělal a nalakoval zadní trubky chlazení. Takže asi tak.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:49:40
21:48:03
07.07.2020
Eidy
Přední trubky chlazení maličko upravené a dnes na svém místě stejně jako stabík.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:48:03
21:46:56
07.07.2020
Eidy
Nový dekl nad převodovku. Starý taky zažloutnul, ale tentokrát už mám UV stabilní pryskyřici.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:46:56
21:45:25
07.07.2020
Eidy
Potáhnout, vybrousit, zatřít, vybrousit, zatřít a naprd výsledek. Takže vybrousit, nalakovat, vybrousit a nalakovat. Není to 100%, ale dokážu s tím žít.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:45:25
21:43:17
07.07.2020
Eidy
V mezičase jsem se 2 týdny věnoval sání. Pryskyřice zažloutla, takže obrousit.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:43:17
21:42:00
07.07.2020
Eidy
Má trochu agresivnější linii, tak snad to v barvě bude taky dobrý.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:42:00
21:41:01
07.07.2020
Eidy
A finální tvar.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:41:01
21:40:28
07.07.2020
Eidy
Od posledka se to zase posunulo. Spoiler dostal sklolaminátový obal.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.07.2020 21:40:28
11:32:14
01.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 01.07.20 11:30:27: a přitom zrovna na Ringu to s nápisem bylo: img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2016-07 -01_09-05-51_79.jpg



Bez něj je ten předek chudej.
11:30:27
01.07.2020
-> Eidy: bez nápisu....jak bylo krásný na Ringu, když se lidi ptají co je to za auto 40
11:15:26
01.07.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 01.07.20 11:03:37: přesně tak jsem to myslel. 4
11:03:37
01.07.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 30.06.20 23:23:32: To jo. Ten nápis vypadá dobře na málokterém autě. Spíš mi to vadí.
23:23:32
30.06.2020
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Milan 136 30.06.20 23:09:24: "čínsky" to vypadá a nejde tady vůbec o tvar písmen. Za mě je to hodně velký krok stranou a rozhodně bych byl pro návrat znaku místo toho hrozného nápisu.
upraveno 1x, naposled 30.06.2020 23:24:15
23:09:24
30.06.2020
Milan 136
-> Tuner#2 - zrušená registrace 29.06.20 19:57:24: Proč čínskou? Vždyť to jsou stejná písmena, co používají myslím od 20131
21:54:02
30.06.2020
k.jarek
-> Eidy: Skutečný překlad těch nečitelných klikyháků stejně nebude „Škoda“, ale něco ve smyslu „bambusové výhonky“1
21:28:28
30.06.2020
Eidy
19:36:09
30.06.2020
Jozka
Bych tam viděl štítek Romeo v původní Škoda formě - jako test pozornosti pro diváky..3 3
14:10:24
30.06.2020
U-Geen
-> Eidy: idealne cinskejma... hele za me bez pismen lepsi, uz takle je toho tam hodne. imgur.com/sGTqWSb.png
upraveno 1x, naposled 30.06.2020 14:11:43
22:22:54
29.06.2020
majop3k
-> MVM: To je pravda ale mne sa moc 4 oko nepaci ale tu mi vobec neprekaza a ten spojler je tu vacsi a ako hovoris cele auto odraza cit pre detail majitela a je to na nom vidiet a to sa mi paci4
Extreme Tyres