Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

12:11:42
15.03.2020
Tomáššš
-> Eidy: ty budeš ešte skôr pojazdný než ja 3 1



Krásna práca 4
07:53:57
15.03.2020
radekp
-> Eidy: zase to ber tak, že pravděpodobně nikdo jiný než ty se v tom následně hrabat nebude.

Ale jako nedokážu si představit tohle dělat. Kombinace škodovky, AR, plus Tebou přidané věci...
00:14:56
15.03.2020
Eidy
-> Nwkt: Teď jsem mrknul na zbytky originál svazku a bylo to tažený v 5ti barvách. Na spínačce bylo ze 6 kabelů 6 žlutých. 1
23:29:11
14.03.2020
Eidy
-> Nwkt: To máš pravdu. To mě napadlo dneska taky. Aspoň všechny konce popíšu.
23:24:14
14.03.2020
Nwkt
-> Eidy: Dá se to rozdělovat i průřezama
23:18:42
14.03.2020
Eidy
-> Nwkt: To jsem sehnal, mám všechny takový barvy a stejně to nestačí, když bych chtěl mít každej kabel jinej.
23:14:53
14.03.2020
Nwkt
-> Eidy: sehnat automotive kabely, černá s červenou tenkou, červená s modrou tendkou, červená s černou tenkou ....
upraveno 1x, naposled 14.03.2020 23:15:13
23:08:50
14.03.2020
Eidy
-> Nwkt: Nevím, jak jinak. Vzal jsem všechny barvy a stejně to nestačí. Barevný to bude od ovladačů ke spotřebičům, ale od pojistek nevím, jak jinak. Buď se budu opakovat s červenou nebo s jinou barvou. To si nevybereš.
23:06:19
14.03.2020
Nwkt
-> Eidy 14.03.20 23:04:02: To neděláš dobře s těma barvama
23:05:02
14.03.2020
Eidy
Umístění a finální podoba odpojovače mi zabralo 3 večery.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2020 23:05:02
23:04:02
14.03.2020
Eidy
Takhle nástěnka a postupně “mažu” natažený kabely. Jen barev se žalostně nedostává. Od pojistek k ovladačům to bude všechno červený.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2020 23:04:02
23:02:32
14.03.2020
Eidy
Škoda, že ta elektrika není instantní nebo tak něco. Zajelt vodou a hotovo. Dělám na tom po večerech a jde mi to dost pomalu. Zatím to barevně vypadá spíš na elektroauto. 1 Soukat to tím opletem není tak jednoduchý, jak jsem doufal. A ještě musím porovnávat schémata různých roků a luštit zapojení.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2020 23:02:32
13:06:46
08.03.2020
MVM
-> m8rinek: Přesně z toho důvodu mám pertlovacku menší. V jedné ruce mám co dělat abych to udělal,a to jsem dělal trubky měděné. Ocelové trubky bych v ruce asi nervově nevydržel4
12:52:45
08.03.2020
m8rinek
-> Eidy: dá se, v podběhu jsem to držel francouzákem... a udržel :D.
20:30:18
07.03.2020
Eidy
-> m8rinek: Jo, to bude fingovat určitě parádně. Jenže na práci pod autem to není.
19:30:59
07.03.2020
m8rinek
-> Eidy: tak že to není ta šroubovací srandička, ale opravdová lisovací záležitost, ta práce s tim je bomba, ale ještě jsem si sám před sebou neobhájil nákup :D www.ahprofi.cz/profesiona lni-pertlovaci-sada-pro-dv ojite-pertlovani.htm
23:13:48
06.03.2020
Eidy
-> m8rinek: Takovou obyčejnou sadou. Nic zvláštního. Určitě existujou lepší, ale jak to na eshopu poznat? Dej odkaz na tu pěknou.

-> ZdrubT: Musel jsem to pertlovat až v autě. Tu díru bych nijak nezvětšil. Není tam prostor.



Zkoušel jsem tu hliníkovou trubku zarvat do rozvodný kostky úplně na krev (mimo auto) a kupodivu to první vzdal šestihran na holendru. Takže dobrý.
22:14:34
06.03.2020
ZdrubT
-> Eidy 06.03.20 21:49:36: Paráda. Ta trubka na levou stranu nakonec vyšla, nebo se upravovala dira v držáku převodovky?
Extreme Tyres