skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:44:45
28.08.2019
28.08.2019
miguelias
Já čistil díl nitrem, omylem jsem toho nitra vylil dost na židli v garáži, pak si do toho nevědomky sednul. To bylo radosti....
09:37:43
28.08.2019
28.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: Joo, byl to bomba zážitek
-> palinator: to jsem si taky říkal, na rukou v pohodě, tak to musí fungovat i jinde a jaký to bylo překvápko
-> palinator: to jsem si taky říkal, na rukou v pohodě, tak to musí fungovat i jinde a jaký to bylo překvápko
09:31:31
28.08.2019
28.08.2019
Eidy
-> palinator: Zkus si tím umejt pupek a pak nám řekni.
09:19:30
28.08.2019
28.08.2019
minno
-> palinator 28.08.19 09:09:50: Na rukách (dlaniach) to nerobí nič, ale na iných miestach rúk a tela už áno.
09:09:50
28.08.2019
28.08.2019
palinator
Nejste nějaký přecitlivělí? Já pucuju ruce od barvy jedině nitrem a žádný zvlášní pocity mi to nepřináší.
E: je nakokot, když má člověk nějakou odřeninku nebo záděru... to pak pálí jako čert, takže možná pokud to Eidyho pálilo, tak mu nitro lezlo do jeho nepoužívanejch mléčnejch žláz a stane se z něj vlastně nitromaminka
E: je nakokot, když má člověk nějakou odřeninku nebo záděru... to pak pálí jako čert, takže možná pokud to Eidyho pálilo, tak mu nitro lezlo do jeho nepoužívanejch mléčnejch žláz a stane se z něj vlastně nitromaminka
09:00:15
28.08.2019
28.08.2019
Eidy
-> Antony: Ou! No já se myl taky nitrákem a takový horko jsem ještě nezažil. Kam se hrabou hřejivý masti s chili papričkama. A v tvým případě si to ani nechci představit.
08:36:03
28.08.2019
28.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> krtecek: to není druh fetiše, to je blbost lakýry ona ta barva ještě jde, horší je to ředidlo kterým se myješ já měl po ruce jen C6000
08:27:14
28.08.2019
28.08.2019
krtecek
-> Antony: to je nějaký druh fetiše?? dřív to byl vosk ze svíčky a dneska se teda používá barva na lakování?
08:26:04
28.08.2019
28.08.2019
Antony - zrušená registrace
-> Eidy 27.08.19 21:26:19: tos dopadl ještě dobře, mě ta rozlita barva trefila na pupek a níž. To je pak pravý peklo
07:59:24
28.08.2019
28.08.2019
krtecek
-> Eidy: jsem nahlodaný si ji taky koupit...ale s tryskou 1,8 nebo 2,0 ..na ten epox a polyuretan...našel jsem ještě tuhle www.streetkolor.cz/www-st
reetkolor-cz/strikaci-pist
ole-1-8-mm-Auarita-LVLP-12
0l-min-d966.htm , ale rád bych se o ní víc dozvěděl...zaujala mě ta spotřeba vzduchu 120l/min...páč já budu mít kompresor co dává 115l/min..jestli to dobře chápu, tak čím menší spotřeba vzduchu pro tu pistol tím delší šplíchání bez tlakování...u nás včera borci v servisu lakovali jakýsi vrata od transportera...a dělali to normálně 1,4mm HVLP a jsou přesvědčeni, že to je akorát...dokonce tvrdí, že na metalizu a tak čím větší tím lepší...což je v rozporu s tím co jsem se dočetl já...
07:27:37
28.08.2019
28.08.2019
Eidy
-> krtecek: Je to tou Finixou s tryskou 1,5.
07:13:23
28.08.2019
28.08.2019
krtecek
-> Tomáššš: to poslední to je porno pro oči
07:13:00
28.08.2019
28.08.2019
krtecek
-> Eidy: to jsi šplíchal tou pištolí co sis pořídil?? Dobrý výsledek podle fotek. To jsi tam měl i tu trysku 1,3??
21:44:58
27.08.2019
27.08.2019
Eidy
-> Tomáššš: Super, ta poslední varianta je parádní. Já to zkusím.
21:30:23
27.08.2019
27.08.2019
Tomáššš
21:26:19
27.08.2019
27.08.2019
Eidy
Do závitů jsem nacpal většinou červíky, aby se závit nezalepil, ale aby se toho nabarvilo co nejvíc. Ona ta M8 stojí asi 2 kačky. Jinak kompresor a pistole to vydrželi dobře.
No a odpoledne vtipná historka. Nalil jsem barvu do pistole a z nějakého mě záhadného důvodu jsem tam nevrátil víčko. No a jak jsem to čapnul z držáku a rychle přitáhnul, tak jsem na sebe cáknul dost barvy. Že jsem měl z pantoflí bazén, to by mi až tak nevadilo, ale že jsem si tu epoxidovku cáknul na svý chlupatý kozy, to mě vyděsilo. Hadr s ředidlem to zachránil, ale myslel jsem, že shořím, jak to pálilo. Z nádrže na dešťovku jsem na sebe chvíli cákal vodu, abych to přežil.
No a odpoledne vtipná historka. Nalil jsem barvu do pistole a z nějakého mě záhadného důvodu jsem tam nevrátil víčko. No a jak jsem to čapnul z držáku a rychle přitáhnul, tak jsem na sebe cáknul dost barvy. Že jsem měl z pantoflí bazén, to by mi až tak nevadilo, ale že jsem si tu epoxidovku cáknul na svý chlupatý kozy, to mě vyděsilo. Hadr s ředidlem to zachránil, ale myslel jsem, že shořím, jak to pálilo. Z nádrže na dešťovku jsem na sebe chvíli cákal vodu, abych to přežil.
22:18:59
26.08.2019
26.08.2019
Eidy
-> milanrejpid: Jojo. Moc děkuju za zařízení.
-> Tuner#2: Jo, jinde. Na původně dohodnutém místě na mě jaksi ehm zapomněli i přes dvojí domluvu. Ale dobře to dopadlo.
-> Tuner#2: Jo, jinde. Na původně dohodnutém místě na mě jaksi ehm zapomněli i přes dvojí domluvu. Ale dobře to dopadlo.