Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:29:44
03.07.2019
Eidy
Připravil jsem si 6 hranolků z nerezu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 03.07.2019 19:29:44
22:30:41
01.07.2019
Eidy
Hrany podběhu/podlahy za předními koly byly vždycky smetený, tak jsem tam vrznul kus nerezu. Teď už mi to vadit nebude. A navařil jsem pod prahy 4 zbývajíci matky pro blatníky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.07.2019 22:30:41
22:26:15
01.07.2019
Eidy
Dorazily tlumiče z repase od Jirky Křístka. Ne, že by byly po 2 letech špatný, ale když už byly venku, tak pro jistotu.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 01.07.2019 22:26:15
12:20:36
01.07.2019
Eidy
-> radekp: Závody dobrý. V kategorii HAIGO se tradičně opravdu závodí, u starých formulí tak na špici, ostatní si to spíš užívají. Ale Nascary si nedarují zadarmo ani metr napříč celým startovním polem. Takže závody až do posledního kola. A navíc ty V8 krásně zní.
09:51:00
01.07.2019
radekp
-> Eidy: ty klíny parahů...nemám slov, krásně si s tím hraješ.

Byly závody zajímavé?
00:01:19
01.07.2019
Eidy
-> J.T., sikula: Díky, pánové. Dneska jsem se byl dívat v Mostě na závody. Stařičký formule by mi daly asi 10s na kolo a Nascar asi 20s. Mazec. 1
12:05:28
30.06.2019
sikula
-> RON 28.06.19 18:31:36: Hezky si to napsal, i za mě poklona6
11:24:30
30.06.2019
J.T.
-> Eidy: Bomba. Nemám slov.
23:11:05
29.06.2019
Eidy
Pravá strana na chlup stejně.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.06.2019 23:11:05
23:10:25
29.06.2019
Eidy
Z nějakého důvodu by ty blatníky šly dovnitř auta. Řešit bych to musel stejnak, tak jsem tomu rovnou maličko přidal. Blatníky se dozadu rozšiřují o necelých 5mm. Celkově má ten klín na konci 16mm. Ale po složení je to poznat jen při pečlivém zkoumání.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.06.2019 23:10:25
23:07:24
29.06.2019
Eidy
Dnes zase trochu vymejšlení a modelování. Vyšly z toho takovýhle klíny na konec prahů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 29.06.2019 23:07:24
23:17:49
28.06.2019
Eidy
A začal si hrát s dremlem. Zítra budu ladit uchycení zadních blatníků k prahům.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.06.2019 23:17:49
23:15:28
28.06.2019
Eidy
Vybrousil jsem body na prazích.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.06.2019 23:15:28
23:14:22
28.06.2019
Eidy
-> RON: Díky. Budu se teda snažit, aby to bylo aspoň trochu jak píšeš. 4



Dneska jsem teda přivezl nějaké to železo od pánů Kašparů.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 28.06.2019 23:14:22
18:31:36
28.06.2019
RON
Neuvěřitelně precizní práce, bude to krásnější, než krásné! Držím palce na hladký průběh přestavby!
20:02:47
26.06.2019
SO545
-> Eidy 26.06.19 19:01:06: dremel je fajn ale ta pasovka a spravne brusivo je bomba.
19:01:06
26.06.2019
Eidy
-> SO545: Jojo, pěkná věc. Už jsem na to koukal přes zimu, ale koupil jsem jiný nářadí. A dneska se mi nabídnul ZdrubT, že má dreml a spoustu nástavců, tak to asi doladím tak.
16:56:23
26.06.2019
SO545
-> Eidy 25.06.19 21:31:26: na brusenie radiusov odporucam malu pasovu brusku.

Velka parada aj na nepristupnych miestach...
upraveno 1x, naposled 26.06.2019 16:56:53
21:57:21
25.06.2019
Eidy
-> MB_CML: Jojo, odrezovačem.
21:47:27
25.06.2019
MB_CML
-> Eidy: Čím máš natřenou kastli, aby Ti to nechytlo lišku? Odrezovač?
Extreme Tyres