Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:57:21
07.05.2019
Bery
včera mi ta starší v dílně rýmovala - že prý do každýho dílu musíme dělat díru...6

tak ji říkám že ne jednu.. a pokud to jde, tak radši celý ven.
05:16:56
07.05.2019
22:22:33
06.05.2019
Eidy
Ještě závity nebo jak to nazvat pro zadní zámky vyklápění. Spolu s držákem řízení je to cca 1,6 kg. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.05.2019 22:22:33
22:21:17
06.05.2019
Eidy
Dnes jsem odlehčoval. Vnitřní výztuha B sloupku už není třeba.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.05.2019 22:21:17
09:15:19
06.05.2019
Eidy
-> Bery: A je to kýbl a nebo kyblíček? 1
09:12:55
06.05.2019
Bery
-> Eidy: trvá mi dlouho než ten kýbl s nervama přeteče, ale když už, tak to lítá)
07:36:55
06.05.2019
Eidy
-> Bery: Ty seš takovej nervák? To mě překvapuje. 47

Ta kastle je super. Nedovedu si představit, dělat to na neotryskaný. Takhle můžu všude vařit a nemusím nic čistit. Je to fakt super.
06:18:08
06.05.2019
Bery
to je paráda dělat v čistý kastli. Já trhám a brousim šrouby, co nejdou povolit a je jich valná většina...A to jsem v sobotu byl tak vzteklej, že když se mi protočil jeden ze šroubů, co drží blinkr v blatníku, tak jsem chytnul kladivo a oba blinkry jsem demontoval násilím. škoda jich...ale ulevil jsem si:-)
23:34:03
05.05.2019
Eidy
Ještě jsem zevloval v garáži, kochal se prací vlastní i Jirky Kroba a našel kus kastle, který můžu odřezat. 1
22:36:22
05.05.2019
Eidy
-> radekp: V kufru nic není. Končí to v interiéru, jak říká T2

img.skoda-virt.cz/vase_au ta_upload/.../3576_2018-11 -25_19-58-55_88.jpg
22:14:51
05.05.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> radekp 05.05.19 22:13:29: Nikam, eRko má boule přední nápravy v interiéru. To je výhoda proti eMku, že nemusíš kutat stěnu a nějak se trefovat.
22:13:29
05.05.2019
radekp
-> Eidy: ty jedeš. Nikde jsi zatím neukázal foto kufru. Zajímalo by mě, kam až je rám protažený...
21:46:57
05.05.2019
SO545
-> Eidy 05.05.19 21:43:51: klaiska aj to sa da...
21:43:51
05.05.2019
Eidy
-> SO545: To ne. Budou zasklený do gumy jako u RS.
21:39:49
05.05.2019
SO545
Bocne okna budu lepene ? Obcas mam tuto kacirsku myslienku a tu sa to az ziada
21:29:37
05.05.2019
Eidy
S tímhle jsem velmi spokojený. 5 Ještě jsem navařil matky na expanzku a držáky trubek chlazení v podlaze, ale to už jsou drobnosti.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.05.2019 21:29:37
21:28:07
05.05.2019
Eidy
Kvůli zrušení vyklápění zadních oken je potřeba zavařit B sloupky. Takhle by to šlo.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.05.2019 21:28:07
21:26:50
05.05.2019
Eidy
Kuchnul jsem původní držák řízení a vzpěry pod palubkou kvůli kabelům. Aby šla sundat palubka bez rozpojování.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.05.2019 21:26:50
upraveno 1x, naposled 05.05.2019 21:31:38
21:26:19
05.05.2019
Eidy
Dneska už to šlo, tak jsem začal zostra. Kuchnul jsem zadní plato.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 05.05.2019 21:26:19
upraveno 1x, naposled 05.05.2019 21:30:05
22:21:22
04.05.2019
SO545
-> Eidy 04.05.19 22:10:01: ja som dal nerez len skrutky blatnikov M7.

Ostatne klaiska bud povodne v zinku alebo nove.
Extreme Tyres