skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
21:09:02
20.03.2019
20.03.2019
T
-> Eidy: , -> MVM: dobře,dobře, vynechám tedy také
21:03:28
20.03.2019
20.03.2019
MVM
-> T 20.03.19 20:55:21: Na všech závodničkách s plechovou Anglickou expanzkou bývala kontrola hladiny a odvzdušnění chladičů před studeným startem ¨Mechanicko/vizuální kontrola 15mm hladina od hrany nebo u některých aut po hrdlo plná. Vodoznaků nětreba.Po ohřátí si to na místě odplivlo loužičku přepadem a pak už jen palba ..
21:03:27
20.03.2019
20.03.2019
Eidy
-> T: Stěna má 2mm. O vodoznaku jsem před časem taky uvažoval a nakonec od toho upustil. Mám na to dokonce koupený věci. Asi bych Ti je nechal. Když to těsní, tak není potřeba a když voda ubývá, tak se začne zvedat teplota. To je taková indikace.
20:55:21
20.03.2019
20.03.2019
T
-> Eidy: ještě pořád uvažuji o kontrole hladiny... kolik má stěna, když to máš takhle rozebrané ? u nás zvládnu koupit festo s jemným závitem, tak bych to vzal klidně 2x, kdyby jsi chtěl :-)
20:22:59
20.03.2019
20.03.2019
Eidy
-> MVM: Za provozu se mi do toho nechtělo. To bych musel rozebrat půl auta a toho čištění atd. Takhle je to celkem sranda.
Dneska zase nějaký zásilky. Hřídel od pana Kašpara a hrdlo na expanzku. Tu jsem pořezal, vymyslel a vyrobil držáky a teď to jen nechat svařit.
Dneska zase nějaký zásilky. Hřídel od pana Kašpara a hrdlo na expanzku. Tu jsem pořezal, vymyslel a vyrobil držáky a teď to jen nechat svařit.
19:10:23
20.03.2019
20.03.2019
MVM
-> Tuner#2 - zrušená registrace 20.03.19 19:06:07: Tak nachystaný to mít může dopředu..žejo. Samozřejmě vím že se tenkrát dlouho rozmýšlel to fiknout..
19:06:07
20.03.2019
20.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 20.03.19 18:43:25: tunel už kutal před rámem včetně horního zavěšení
18:43:25
20.03.2019
20.03.2019
MVM
-> Eidy: Tak Ty ses dal konečně na pětikvalt ?! .. Ted to bude teprve to pravý ořechový.. Zrovna tady mám jednoho na pitevnim/operačním sále
00:07:44
20.03.2019
20.03.2019
Eidy
-> peter13789: Tys byl v Praze? :)
-> Markold: Na dnešní poměry asi jo. Dá se sehnat levněji, ale je to koule bahna. Tuhle jsem měl blízko, takže jsem ji mohl zkontrolovat. To na dálku neposoudíš a prodejce toho namluví dost. Takže za mě dobrý.
-> Markold: Na dnešní poměry asi jo. Dá se sehnat levněji, ale je to koule bahna. Tuhle jsem měl blízko, takže jsem ji mohl zkontrolovat. To na dálku neposoudíš a prodejce toho namluví dost. Takže za mě dobrý.
20:25:14
19.03.2019
19.03.2019
peter13789
-> Eidy: v sobotu som ti o nu takmer zakopol :D
20:07:08
19.03.2019
19.03.2019
Markold - zrušená registrace
-> Eidy: hezký, jaká byla cenovka? Kupodivu normální?
19:51:58
18.03.2019
18.03.2019
Mexican
-> Eidy: já to vlastně nedělal, takže neni zač
19:23:50
18.03.2019
18.03.2019
T
-> Eidy: paráda
18:46:05
18.03.2019
18.03.2019
Eidy
Dnes přišly zase nějaký věci, tentokrát od mexičana. Moc krásná práce. Děkuji velice.
10:33:03
16.03.2019
16.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Výztuha tam je.
08:24:45
16.03.2019
16.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.03.19 00:06:55: No vida, já si myslel, že to nevyjde. Máš tam jen plochac a nebo je to tecko i dolů? Samotný plochac se prohne.
00:06:55
16.03.2019
16.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Tak jsem to zkusil složit jen s tlumičem bez dorazu a to bych snad narazil do kufru i s otočenýma horníma ramenama. A tlumič by šel samozřejmě taky do kufru. Dlouho jsem nad tím přemýšlel a nakonec jsem zvážil nejhorší variantu, že bych o doraz teoreticky přišel. Takže jsem to znova pořezal a udělal virtím způsobem s tím, že plocháč je těsně pod úrovní a doraz zkrátím jako ostatní. To bude všude místa dost, i kdybych o ten doraz přišel a šlo železo na železo. Teď jsem skončil.
To si tak člověk řekne, že nápravy jen opískuje a nalakuje. Ale když to chce mít ještě lepší, tak se holt musí jít občas zpátky a trochu odbočit.
To si tak člověk řekne, že nápravy jen opískuje a nalakuje. Ale když to chce mít ještě lepší, tak se holt musí jít občas zpátky a trochu odbočit.