Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:23:13
14.03.2019
ZdrubT
-> Eidy 26.12.18 16:52:42: Je to krásně vidět na fotce v komentářích, jak jsi dorazy jezdil.

Jinak katovací ochrana pěkná.3 3 3
23:12:58
14.03.2019
Jozka
-> Eidy 14.03.19 22:51:35: Jo, to dává smysl..
23:05:10
14.03.2019
Eidy
-> Tuner#2: Budu. Už teď byly trochu pobouchaný. Výšku měnit nebudu, ale udělám tomu místo. 4
23:00:55
14.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 14.03.19 22:51:35: Budeš otáčet horní ramena? Tohle jinak už bude hodně nízko když to propéruje.
22:51:35
14.03.2019
Eidy
-> Jozka: To mě taky napadlo. 3 Ale především jsou to výztuhy pro doraz. V předchozí variantě (koukám, že tu nemám fotku) jsem měl misky už otočený (navařený vzhůru nohama) a bylo to skoro u toho spodního plechu. Navíc mi držák dorazu na nápravnici tloukl při velkým propružení do té misky na rameni. Tak jsem to vymyslel takhle. 5
21:54:00
14.03.2019
Jozka
-> Eidy: Důkladný "vymetače-katovače&q uot;..3
21:48:57
14.03.2019
Eidy
A trochu jsem poladil spodní ramena.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2019 21:48:57
21:48:24
14.03.2019
Eidy
Detail přípravku.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 14.03.2019 21:48:24
17:36:21
14.03.2019
minno
-> Eidy: No super, tak som zas o niečo múdrejší :-) Dík za vysvetlenie.
13:05:40
14.03.2019
Eidy
-> minno: Jak říkají kluci, je to na unibal. Ty se lisují zvenku až nadoraz. Nalisuješ jeden, strčíš tam čep s kozlíkama a zalisuješ to druhým unibalem. A pro rozebrání se musíš protáhnout mezi pouzdrem a čepem, abys vytlačil unibal ven. A právě na to je tenhle dvoudílný přípravek. 4
12:29:09
14.03.2019
Tuner#2 - zrušená registrace
12:26:34
14.03.2019
-> minno: tam žádná guma není 4 40
12:22:31
14.03.2019
minno
-> Eidy 13.03.19 18:59:48: -> Eidy 13.03.19 19:00:24: Síce nechápem celkom, na čo ten prípravok slúži a čo tam s tým stváraš a ako to funguje, ale vyzerá to zaujímavo3 Zrejme sa jedná o pomoc pri lisovaní gúm a trubičiek, ale Na Pemitove gumy predsa netreba žiaden prípravok. Či o čo tam ide?6
19:00:24
13.03.2019
Eidy
Hodně na parádu. Tak snadný jsem to nečekal. 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.03.2019 19:00:24
18:59:48
13.03.2019
Eidy
Vyzkoušel jsem přípravky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 13.03.2019 18:59:48
21:58:04
10.03.2019
Eidy
Dneska jsem poladil nápravnici. Zavařit všechny originál díry, uzavřít dutiny konzolí pro řízení, navařit matky pro držák čerpadla, vyztužit uchycení spodních ramen a odseknout pár fabrických okují.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.03.2019 21:58:04
21:54:05
10.03.2019
Eidy
Včera jsem poladil přípravky snad do finální fáze. Ty velký vypadají divoce, ale jinak to nejde. Předvedu pak v akci.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 10.03.2019 21:54:05
17:55:38
04.03.2019
-> SO545: jojo, to souhlas 4
17:23:33
04.03.2019
SO545
-> T 04.03.19 08:45:26: nieje nic krajsie ako nieco bez nervov a velkeho kladiva SPRAVNE nalisovat alebo vylisovat... tiez mam furu pripravkou ktore som pouzil kludne len raz ale stalo to zato...



inspirujem sa tu pre : LEVEL 2 4
08:45:26
04.03.2019
-> Eidy: a při tom taková blbost 40

to se to ale bude pracovat 5
Extreme Tyres