Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:31:05
15.11.2018
Milan 136
-> SO545 15.11.18 19:23:21: taky by mi vubec nevadilo tam zustat. Jsem koukal, kde se tam v ty dilne schovat1
19:23:21
15.11.2018
SO545
-> Milan 136 12.11.18 20:38:36: jeho som stretol uz 2x raz som od neho v Prahe tusim pred 2rokmi dostaval cenu 3

Teraz aspon podpis kartu.... tie karoserie bol hardcore...tam by som pracoval , ale to otroctvo na seriovkach uz radsej nechcem vidiet 8
20:38:36
12.11.2018
Milan 136
-> SO545 12.11.18 20:02:19: vypadá to, že ano6

Ty kastle byly pecka. Celkově ta dílna, showroom a hlavně mě hrozně bavil ten mladej šéf dílny, dost borec.

Pontus prý přiletěl jen kvůli tomu a pak zase zpět do Švédska... 9
20:02:19
12.11.2018
SO545
-> Milan 136 12.11.18 19:28:22: asi sme boli na spolocnej akcii co 4



-> Eidy 12.11.18 19:51:33: este sa len sviezo prestahovali ale tie kasne stali zato a ochota ich ukazat tiez potesila.
19:51:33
12.11.2018
Eidy
-> SO545: To bych akorát slintal, záviděl a smutněl, že nemám takový možnosti. 10 1 Nějaký videa z fabriky jsem viděl a je to pecka.
19:28:22
12.11.2018
Milan 136
19:18:43
12.11.2018
SO545
-> Eidy 11.11.18 22:47:41: Mal som moznost sa cez vikend pozriet do novej haly SKODA Motorsport.

Dokonca bola sanca pozrier rozfazovane prestavby skeletu od zakladu cez montaz ramu az po hotovu kasnu vo foreze a nalepene carbonove diely.... Slusna insipracia len sa nedalo dokumentovat 8
12:39:34
12.11.2018
Eidy
-> vhml: 45x2,5 , 38x2,5 a 38x2. Záleží jak kde.

-> ptk: Navrtám pak malý díry jinde a dám do nich ucpávky. Ale nepotřebuju tam mít takovýhle lochny. Ve 120 taky nejsou.4

-> Bery: Ty máš teda sloní pamět, to je už strašně dávno. 1 To se pak vyřešilo pozdějšími úpravami kolem stabíku. Jinak kastli jsem kontroloval po nasazení na převozní podvozek, kde jsem nohy vařil vždy na sobě, takže L a P strana je vždy identická. Ty spodní jekly jsou prakticky v zákrytu. Je tam nepatrný úhel, ale okem je to na hranici viditelnosti. To nemá cenu řešit.
08:28:44
12.11.2018
Bery
pamatuju se že jsme kdysi řešili že na jednu stranu prohrabavala - neměřili jste kastli někde na stolici? jestli je to rovný, něž tam vytne klec..?
07:27:12
12.11.2018
ptk
a dutiny nebudeš ošetrovať? keď si zavaril tie diery.... 19 alebo máš sa tam kade dostať ešte?

inak ideš ako píla! len tak ďalej! 136
07:12:31
12.11.2018
vhml
-> Eidy 11.11.18 22:47:41: a jaký trubky budeš dávat? 50x2 a 40x2 ?
22:47:41
11.11.2018
Eidy
Teď jsem přepočítal hmotnost rámu dle dohody o použitých trubkách a mělo by to být nějakých 47kg i s patkama. To by šlo. 5
18:49:22
11.11.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
17:28:57
11.11.2018
Eidy
Další 2 týdny asi nebude moc fotek. Kóča je u pana Kroba a vrhne se na to až další víkend. Ale probrali jsme všechny detaily rámu a jeho přístup se mi moc líbí. A jemu se moc líbil model rámu. To se mu prý ještě nestalo, takže počítám, že bude brzo někde na FB. 5
21:08:52
09.11.2018
Eidy
A navrch 2 díry do A sloupku pod palubkou. Interiér prohlašuju za hotovej co se vaření týká. Tam už jen po vyrámování vyříznu zadní plato.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.11.2018 21:08:52
21:05:12
09.11.2018
Eidy
Na každý straně 4.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.11.2018 21:05:12
21:04:36
09.11.2018
Eidy
Dlouho jsem koukal na díry v prazích. Nakonec jsem si vzal inspiraci z tý Audiny a všechny je zavařil.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 09.11.2018 21:04:36
22:33:24
07.11.2018
Eidy
-> vhml: Jo takhle, mají to obráceně. Já na telefonu projel jen pár fotek.
22:00:23
07.11.2018
vhml
-> Eidy 07.11.18 21:49:13: není, viz bod 8.3.2.2.1: ,,Konfigurace z obr. 253-22 je povinná, když je použita střešní výztuha podle obr. 253-14."

853-22 je Áčko dozadu.
Extreme Tyres