skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:25:20
15.03.2018
15.03.2018
T
-> Eidy: a co zvuk? neříkej, že jsi to hned nenastartoval
07:50:10
15.03.2018
15.03.2018
Bery
-> Eidy: ovál udělat...aby zůstal objem tlumiče a snížila se světlá výška těla. on ten ovál i "jinak " tlumí.. To jen kdyby jsi chtěl otestovat...A nebo někde škrtnul, ale to asi nehrozí. Vana a svod budou asi níž...
07:20:42
15.03.2018
15.03.2018
MVM
-> Eidy: Hezký výfuk máš. Řešil jsem tenkrát taky upevnění tlumiče a na první ocelový variantě jsem to nastehoval k plášti tak jak to máš Ty, no nevím kolik je síla plechu ale mě se to vypráskalo a potrhalo vibracemi. Na nerezový už jsem spáchal objímku, a taky proto že spodkem výfuku co chvíli škrtám
23:01:59
14.03.2018
14.03.2018
Eidy
-> minno: Pak to nemá bejt tak drahý, když všichni syslej.
Omotal jsem svody a namontoval je i s tlumičem na Kóču. Teď už to jen vyzkoušet.
Omotal jsem svody a namontoval je i s tlumičem na Kóču. Teď už to jen vyzkoušet.
10:38:48
13.03.2018
13.03.2018
minno
-> Eidy 12.03.18 18:48:15: poznám to, tiež mám doma plnú krabicu ložísk
20:37:11
11.03.2018
11.03.2018
Eidy
-> Petrson: Na sluníčku dobře schnulo :)
-> MVM: Šedesátku. To by prý mělo být tak akorát. Předchozí 50 je prý tak na našlápnutou 1400.
-> MVM: Šedesátku. To by prý mělo být tak akorát. Předchozí 50 je prý tak na našlápnutou 1400.
20:29:29
11.03.2018
11.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.03.18 19:32:13: To se nesmím vyjádřit k Tvé práci? Přesně si diskuzi nevybavuju, ale něco už jsem taky namotal a tak jsem vyjádřil pochybnost nad malým překrytím, které může v budoucnu způsobit rozmotání. Ono teda na trubce to drží vždy, nejhorší je jak to začneš motat se vzduchem při přechodu na všechny 4. Tam se to začne časem trhat/rozpadat.
-> Eidy 11.03.18 19:33:05: Ahááá, tak to jo
-> Eidy 11.03.18 19:33:05: Ahááá, tak to jo
19:33:05
11.03.2018
11.03.2018
Eidy
-> radekp: Nene, to bych nelakoval. Bohouš dělá z černýho.
-> Tuner#2: Nepředbíhej ;) Tohle je stará omotávka, která pořád drží. Nová přijde navrch bez barvy.
-> Tuner#2: Nepředbíhej ;) Tohle je stará omotávka, která pořád drží. Nová přijde navrch bez barvy.
19:32:13
11.03.2018
11.03.2018
MVM
-> Tuner#2: Tak vzhledem k tomu že když jsem si namotal svody jsi měl okamžitě námitky na nevhodné překrytí a budoucí rozmotání,čekal jsem že napíšeš něco i Eidymu ať už pozitivního či negativního. Přeci jen jsem si myslel že už diky povolání mám něco namotáno - ale když vidim že motáš téměř ob dva roky, tak jsi už dávno o par kilometrů napřed. -> Eidy: Jaký máš na dvoulitr výstupní průměr? To je asi pěkný hukot...
19:23:17
11.03.2018
11.03.2018
radekp
-> Eidy: tak to byla teda prasarna.
Novy spoj a tlumic jsou z nerezi?
Novy spoj a tlumic jsou z nerezi?
19:07:52
11.03.2018
11.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 11.03.18 18:24:03: Proč?
-> Eidy 11.03.18 16:39:37: Neříkal jsi, že to taky necháš bez barvy?
-> Eidy 11.03.18 16:39:37: Neříkal jsi, že to taky necháš bez barvy?
18:24:03
11.03.2018
11.03.2018
MVM
-> Eidy 11.03.18 16:39:37: Jen čekám kdy se ozve T2 kvůli omotávce
18:19:37
11.03.2018
11.03.2018
Petrson
-> Eidy: hezký prádlo sušíš
16:39:37
11.03.2018
11.03.2018
Eidy
Nechtělo se mi natírat, raději jsem vytáhnul kompresor a nastříkal to. Sice jsem první vrstvu nalil trochu moc a místama to popraskalo, ale aspoň tam nejsou tahy štětcem. Vypadá to pěkně.
22:14:15
09.03.2018
09.03.2018
Eidy
-> Tuner#2: Taky se těším. Zvuk bude určitě jiný. Jak kvůli průměru (měl by být hlubší), tak kvůli plně průchozímu tlumiči bez děrované přepážky.
-> MVM: Jak řekl Bohouš. "Zábradlí dělá pěkný, ale ty svody... No, snad tomu motoru neublíží."
-> MVM: Jak řekl Bohouš. "Zábradlí dělá pěkný, ale ty svody... No, snad tomu motoru neublíží."
22:09:59
09.03.2018
09.03.2018
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.03.18 22:00:24: No paráda jsem zvědavý na zvuk a zlepšení. Bylo to slušný peklo...
22:05:37
09.03.2018
09.03.2018
MVM
-> Eidy 09.03.18 21:58:40: Kdo to probůh ..
22:02:06
09.03.2018
09.03.2018
Eidy
Nahrubo nasazeno. Bohouš slibuje citelné zlepšení v horním pásmu. Zítra vyndat a přijde barva a omotávka.