
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Hřídele od Kalmar Motorsport doma leštěné.
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 nebo Yokohama A052 195/50 R15.
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Tuner#2 - zrušená registrace 26.12.17 18:12:09: protože takova převodovka pak dela vic kravalu jak zbytek auta dohromady. 

-> vhml 26.12.17 16:23:17: Proč by k tomu měla být potřebná kvičící převodovka? I v mém autě je při konstatních otáčkách a delší trase dobré používat špunty. Pokud jedu jen 100km a měním otáčky, je to naopak lahoda poslouchat. Eidy to má ještě mnohem hlučnější.
-> Eidy: Tak ono to bylo nejrychlejší řešení .. jet po ose. Jednou to stačilo
Jasně že je lepčí měnit otáčky,běžně se sluchátkama nejezdim i když je mám. Člověku je ten zvuk po určitou dobu příjemný - no pokud je to ve Tvým případě takový extrém že nejde rozumět slova, tak to chápu...

-> vhml: Je mi jedno, v čem všem jsi jel, ale věř mi, že musíš hodně křičet, aby ti ten druhej rozuměl. A v helmě je to bez šance. A tím bych to asi uzavřel.
-> MVM: Hele, když jedu sám, tak mi to ani nevadí. Mám teda mnohem radši, když se mění otáčky, než jet konstantní rychlostí po dálnici. Ono to auto pod zátěží jakoby ztichne a přestane vibrovat a dělat různý hluky. Nicméně na navigaci nebo jakýkoliv rozhovor to opravdu není.
-> MVM: Hele, když jedu sám, tak mi to ani nevadí. Mám teda mnohem radši, když se mění otáčky, než jet konstantní rychlostí po dálnici. Ono to auto pod zátěží jakoby ztichne a přestane vibrovat a dělat různý hluky. Nicméně na navigaci nebo jakýkoliv rozhovor to opravdu není.
-> Eidy: Jel jsem k Urbimu Skem po dálnici trvale na 4000ot/min a za Benem jsem měl už na benzince špunty v uších. (A to už jsem na nějaký závodničky zvyklej/resp. mám zničenej sluch)
Takže když k tomu přičtu jeho otevřený sání,výfuk - rachot až až..

-> Eidy 26.12.17 16:15:41: rikam to proto ze jsem jel v dost závodních autech a poslouchat motor je sranda oproti převodovce a tomu co prenasi do kastle.
Určitě je to super, jen je to nejaky vymekly :-)
Ma to i odposlech z mikrofonu zpatky do sluchatek?
Určitě je to super, jen je to nejaky vymekly :-)
Ma to i odposlech z mikrofonu zpatky do sluchatek?
-> vhml 26.12.17 16:02:51: skrtici klapka za hlavou je myslim dostatecnej duvod

-> vhml: To říkáš jen proto, že jsem tě ještě nesvezl. Jinak bys věděl, že to je opravdu potřeba.
-> Antony: SZ.
-> Antony: SZ.

-> Eidy 26.12.17 16:02:01: neměl bys odkaz, anebo alespoň prodávajícího 

Nejsou prejezdovy sluchátka u auta se seriovou převodovkou prilis velka zmlsanost? :-)
-> Antony: Výrobce netuším. Podle všeho někdo kupuje repráky a mikrofony a pak udělá obvod a schová ho do krabičky. Ale je to udělaný celkem hezky a za ty peníze je to pecka. Koupil jsem to na bazoši.
-> Tuner#2: Asi jo. Ale víš, že bych nejel každou trať. Jen pěknou.

-> Tuner#2: Asi jo. Ale víš, že bych nejel každou trať. Jen pěknou.


-> Eidy 26.12.17 15:26:25: pěkna sadička, cože je to za výrobce? 

-> Eidy 26.12.17 15:26:25: To jako, že Kóča pojede Běšiny jo? 

Krom nových papučí dostala Kóča ještě naslouchátka :) Tohle bude na přejezdy a do helem už jsem to zamontoval. Připravujeme se na podzimní Běšiny :D
-> Luky: Něco vymyslím.
-> Eidy 19.12.17 23:49:14: to som netusil 

-> Eidy 19.12.17 23:49:14: nebo jen uříznout hlavičku nýtu, vložit ji do plechu a celý k sedačce přilepit?
-> Tuner#2: Hele, jedno kolo asi 40, jinak 15-20g. A jde to teda dost blbě obout na disk. Byl jsem celou dobu u toho a dělal to na nový mašině s pomocnou kladkou a takovou tlapou na zamáčknutí pneu do disku a stejně to šlo hrozně blbě. A namazal to dobře. Ty boky jsou fakt tuhý. Ale jinak cajk. Na vyvažovačce se to točí, jak když střelí. 

-> Eidy 19.12.17 23:49:14: Co závaží proti Toyu? Více/méně?
-> castrol: Tohle nejsou jediný 2 štítky, který wlad vyrobil.
-> Antony: Jj, je to moc pěkný. Je mi líto je ohybat, aby seděly na sedačku. A přemýšlím o uchycení. Origo byly nejtovaný, ale nechce se mi pod to slabý čalounění cpát nýty. Ale dám je někam ke krku a tam mi to asi vadit nebude.
-> Evž@: Taky možnost. Ale takhle to bylo origo z MTX.
Nelenil jsem a nazul nové bačkory.

-> Antony: Jj, je to moc pěkný. Je mi líto je ohybat, aby seděly na sedačku. A přemýšlím o uchycení. Origo byly nejtovaný, ale nechce se mi pod to slabý čalounění cpát nýty. Ale dám je někam ke krku a tam mi to asi vadit nebude.
-> Evž@: Taky možnost. Ale takhle to bylo origo z MTX.

Nelenil jsem a nazul nové bačkory.
