-> Nwkt: Bylo by to fajn, ale ne. O víkendu už něco máme a nevím, kdy to vyzkouším.
Dneska poslední šroubek. Jen jsem myslel, že mám doma víc vody. Musím dokoupit.
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
08:53:26
15.08.2017
15.08.2017
Nwkt
-> Eidy: Takže v neděli v Plzni?
08:34:49
15.08.2017
15.08.2017
Eidy
-> MVM: Proto nikdy nezavírám okna Ale Škodovky jsou tak strašně netěsný, že i se zavřenýma to jede. Jen je tam pak meluzína.
23:16:44
14.08.2017
14.08.2017
Tom Troll
-> MVM: Tak ať si zapíše co mu povídá lambda sonda a má to přesně jistý, pokud teda nevstřikujete nějaký vtipný věci jako nitro do sání
Anebo to bude karburovaný a já budu blbej.
Anebo to bude karburovaný a já budu blbej.
22:48:21
14.08.2017
14.08.2017
Luky
-> MVM: jo asi jo, ale jak říkám, nikdy jsem nad tím nepřemýšlel, tak mně to trochu překvapilo...
22:25:05
14.08.2017
14.08.2017
MVM
-> Luky: Obsah motoru v litrech x otáčky za minutu / 2 = objem vzduchu v litrech za minutu 2 x 5000 /2 = 5000 litrů nasátého vzduhu za minutu. (Přičemž motor si nenasaje pokaždý 100% svýho objemu)
22:08:43
14.08.2017
14.08.2017
Luky
-> MVM: 5 kubíků? To je tak o řád víc než bych si myslel. Nebo teda já o tom nikdy nepřemýšlel, je pravda že při těch otáčkách se to nasčítá, ale...
21:56:14
14.08.2017
14.08.2017
MVM
-> Milan 136: Tak při průměrných 5tis ot/min je to 5kubíků vzduchu za minutu .. Za dvě minuty na okruhu celkem solidní zahradní bazém - naplněný škvírkama .. Na bolení hlavy by to stačit mohlo - ale to ví Eidy nejlíp sám jak to s tím je a není. Je to ale zajimavý
21:43:31
14.08.2017
14.08.2017
Milan 136
-> MVM 14.08.17 21:31:22: to jsem se kdysi taky ptal, jestli má vybavení pro stíhače, když jsem to viděl
21:37:02
14.08.2017
14.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MOLSO 14.08.17 21:34:38: To ne, ale má to boží zvuk (z videa přes GoPro je to úplně o ničem).
21:34:38
14.08.2017
14.08.2017
MOLSO
-> Eidy: filter v interiéri ? to keď niekde podradíš a potiahneš k obmedzovaču tak ti to musí strhnúť kombinezu z prdele nie ?
21:33:27
14.08.2017
14.08.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> MVM 14.08.17 21:31:22: Vzhledem k těsnosti kabiny díky makrolonu o dekompresi nemůže být ani řeč
21:31:22
14.08.2017
14.08.2017
MVM
-> Eidy: Dik za info. Jo takže máš dekompresi v kabině? Takže jezdíš s kyslíkem?
21:07:07
14.08.2017
14.08.2017
Eidy
-> MVM: Společná klapka je přišroubovná vpředu na airboxu. Hadicí vede krz přepážku do interiéru, kde je váha a filtr.
-> Pavell: Budu si držet palce.
-> Pavell: Budu si držet palce.
19:09:36
14.08.2017
14.08.2017
MVM
-> Eidy 13.08.17 20:15:33: Jak se na to dívám už po několikátý čtyřklapka to není žejo,vidím airbox, ale nevidím klapku a vzd.filtr Asi jsem blbej - prosimtě můžeš mi to upřesnit .. Dik. To víš dělám do včel, občas vyšívám a závodně cvrnkám kuličky za Pákistán
20:37:18
13.08.2017
13.08.2017
Pavell
-> Eidy: super práce, motor určitě pošlape jako hodinky
20:15:33
13.08.2017
13.08.2017
Eidy
Je tam a vrčí Zatím jen chvilku, bo tam není ještě voda. Olej jsem natlačil startérem bez svíček a pak teprve dozapojil. Startérem jsem natlačil 6 barů , třeba si to trochu sedne.
Tak ještě doskládat zbytek, nalít vodu a můžu testovat. A teď
Tak ještě doskládat zbytek, nalít vodu a můžu testovat. A teď
21:29:50
12.08.2017
12.08.2017
sikula
-> Eidy: Tak snad bude motor slouzit
12:26:28
12.08.2017
12.08.2017
Eidy
-> minno: Vypadat může stejně, hlavně aby fungoval.
-> Milan 136: Dík.
Dneska budu vrtat police v obyváku a pak úklid, máme novou skříň, budeme stěhovat krámy. Zítra se na to zase vrhnu.
-> Milan 136: Dík.
Dneska budu vrtat police v obyváku a pak úklid, máme novou skříň, budeme stěhovat krámy. Zítra se na to zase vrhnu.
12:07:57
12.08.2017
12.08.2017
Milan 136
-> Eidy: skvela prace
-> minno 12.08.17 12:04:26: vid. Takhle mu to nikdo neuveri. Kdyby alespon namatlal to viko jinou barvou
-> minno 12.08.17 12:04:26: vid. Takhle mu to nikdo neuveri. Kdyby alespon namatlal to viko jinou barvou