Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

22:57:18
07.08.2017
Eidy
Asi jedinej větší chyták jsou odsazený ojnice. Musí se skládat cik cak dle šířky hlavních čepů a písty mají samozřejmě daný směr.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.08.2017 22:57:18
21:05:26
07.08.2017
Eidy
Vložky odrbaný kocourem do flexy a nový O kroužky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.08.2017 21:05:26
21:04:21
07.08.2017
Eidy
Klika je tam. Nejdřív složeno kontrolně na olej, jestli to nedře. Pak složeno na Castrol LMX, utaženo, zalepeno. Klika se točí hezky hladce.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 07.08.2017 21:04:21
23:30:39
06.08.2017
Eidy
-> MVM: Taky mám rád dílnu čistou a všude pořádek. Teď předělávám ponk. Fungl nová deska a navrch 3mm nerez. 1

Ventily jsou tak velký, že větší už by nešly. Když vezmeš v potaz litrovej výkon těhle normálních sériových motorů, tak ostatní výrobci nabízeli podobné parametry až později. AR motory uměla.
22:01:41
06.08.2017
Eidy
Na bloku jsem chtěl vyměnit štefty na držáky motoru, protože byly už mockrát utažený. Tak ten poslední jsem roztočil kontramatkama najednou lup. Zůstal zároveň s blokem samozřejmě. Když jsem utrhnul jedenáctou navařenou matku, nezbylo než ho odvrtat. To se mi ještě nestalo. Teď už je všechno připravený a když to půjde dobře, usadím zítra klikovku, vložky a možná ojnice s písty. Teď si dám pivo. 5
19:32:57
06.08.2017
mira76
samozřejmě bez turba, převodovka by to neunesla, i tak si myslím že bys musel na zakázku udělat ozub. kolečka a hřídele z lepšího materiálu.

Je to věc názoru.
18:53:55
06.08.2017
MVM
-> Eidy: Všechno čisté, přípravky.. skládání .. Taková práce mě baví 4 Jak vidim,ten motor je poměrně jdnoduchý ale funkční.Musí se brát v potaz rok výroby motoru.. AlfaR mívala vždy i ve starších Giulia GTA 8V obrovský ventily a ty motory fungovaly pěkně. Já mám ventily AR shodou okolností i v mým motoru.
18:40:52
06.08.2017
Eidy
-> mira76: Dobře ti tak :) A představuješ si 16V od AR nebo jinou značku? A proč ne rovnou 20V s turbem? A nebo boxer? A nebo šestiválcovej boxer? A nebo V8? Možností jsou mraky. Ale všechno má svoje světlý i stinný stránky. A na rozdíl od jiných lidí netrhám převodovky, hřídele, spojky atd. a auto jako celek funguje ;)

Mimochodem -> Eidy 26.06.17 22:40:35:
upraveno 1x, naposled 06.08.2017 18:43:21
18:35:05
06.08.2017
Eidy
S vylepšeným přípravkem je radost pracovat. Hlava je složená za 10 minut :)
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 06.08.2017 18:35:05
18:29:40
06.08.2017
Milan 136
18:28:34
06.08.2017
frajer
-> mira76 06.08.17 17:58:11: divím se Miro že člověk jako ty(takový chuj co tady má enem z ostudy kabát) má odvahu ještě něco komentovat...
18:14:43
06.08.2017
Tomaso435
-> mira76: třeba dělá jen to, co dokáže nastavit seřídit a bezproblémů zprovoznit narozdíl od jiných který realizujou sny hledaj jak co nastavit a maj nefunkční auto 3
17:58:11
06.08.2017
mira76
divím se Eidy že člověk jako ty(takový fanšmekr) nejde do 16cti ventilu...
15:27:11
06.08.2017
MVM
-> Eidy 06.08.17 15:09:02: Dobrá práce 4 Přidej nějaké fotky ze skládání motoru.. Ať se podíváme kde má vosa žihadlo 1
15:09:02
06.08.2017
Eidy
Zátky jsou venku :D Chtělo to pořádně nahřát a šly ven. Pod každou bylo strašnýho bordelu, že jsem to vzal nejdřív vrtákem a pak teprve kartáčkem. Koupil jsem si protahovák na zbraně. Ale měl jsem teda lepiky. Jeden kartáč vypadnul z držáčku a zůstal asi cenťák pod povrchem. Nakonec jsem ho vydoloval.
22:45:57
04.08.2017
Eidy
-> MVM: Nahřát to zkusím. Jinak o povolení před renovací jsem uvažoval z Tebou zmíněného důvodu. Jenže pak bych to musel beztak rozebrat znovu, protože při broušení a vyvažování tam stejně mohlo něco spadnout. Tak jsem to právě nechal na později. U Škodovky je to snazší, no.
22:38:35
04.08.2017
MVM
-> Eidy: Jasně,bylo spíš myšleno že zachováš sestavu dílů.špatně jsem se vyjádřil. Oddělit to samozřejmě musíš/můžeš 3 Jinak to povolování zkus nahřát horkovzduškou - může to být na lepidlo. Ovšem to jsi měl zkoušet před renovací.. 8 Teď máš vyšší riziko komplikací s povolováním zátek. A ty zátky mají taky svoji polohu, která byť drobně,ale může mít vliv na vyvážení ..
22:29:56
04.08.2017
Eidy
-> MVM: Rozebrat to raději rozeberu. Nejsem si jestej, jestli to nesložili s nějakou špínou pod setrvákem a pak to nebude sedět na celý ploše. Ale dám to k sobě jak to bylo.

Teď jsem chtěl povolit červíky coby ucpávky mazacích kanálků v klikovce a jedinej výsledek je zkroucený imbusák. Dost pevnej imbusák zdůrazňuju.
22:18:24
04.08.2017
MVM
-> Eidy 04.08.17 22:11:55: Vzhledem k tomu že mi takoví podobní lidi zničili klikovku,bych i věřil že si to zjednodušili 8 Dokud to nerozebereš,bude to ok.
22:11:55
04.08.2017
Eidy
Dneska jsem vyzvedl klikovku z vyvážení. Do setrváku a řemenice je trochu vrtnuto, ale do klikovky ne. To je mi trochu divný, vzhledem k tomu, že před broušením malinko házela. Jestli si to neusnadnili a nevrtali rovnou do složeýho celku. Výslovně jsem jim říkal, že to chci jednotlivě a pak jako celek. Ale je to označený k sobě, tak to použiju.
Extreme Tyres