skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
22:06:34
15.04.2017
15.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
Kola nazivo pecka ;-)
16:31:18
14.04.2017
14.04.2017
ZdrubT
Dle meho tam ty kola sedí. Jak se na ně nazuli gumy, tak se mi začli líbit. Nesmíte pořád porovnávat co tam bylo a co se tam momentálně dalo.
14:05:01
14.04.2017
14.04.2017
Jindas
-> Eidy: OOO,koukám,pěkné,pěkné Takže seděly všechny díly,co si po mě chtěl?
12:55:39
14.04.2017
14.04.2017
M@rtin
-> Eidy: To je jasné. U takovýhohle auta je technika základ.
To já nemám za zimu hotovýho nic, stihnul jsem to pouze vykuchat
To já nemám za zimu hotovýho nic, stihnul jsem to pouze vykuchat
12:35:24
14.04.2017
14.04.2017
Tomáššš
-> Eidy 14.04.17 00:34:42: kolesa vypadaju zaujimavo,je to zaujimava kombinacia a zmena . Ak mozem nieco napisat tak,pre mna su uz moc moderne :)
k tejto fotke este len jedna poznamocka, v predu sa mi viac paci koleso nez vzadu ,tam splyva s kotucom
-> Eidy 14.04.17 00:37:21: na tejto fotke skoro vypadaju ako kopretiny
Jasna vec ,ze kazdemu sa nieco ine paci,ja by som bol skor pre tie predosle zlate,tie sa mi skor hodili k tvojmu autu a stylu - zavody . Tieto co teraz mas su skor uz na paradu-zrazy
edit : gram.chyby :D
k tejto fotke este len jedna poznamocka, v predu sa mi viac paci koleso nez vzadu ,tam splyva s kotucom
-> Eidy 14.04.17 00:37:21: na tejto fotke skoro vypadaju ako kopretiny
Jasna vec ,ze kazdemu sa nieco ine paci,ja by som bol skor pre tie predosle zlate,tie sa mi skor hodili k tvojmu autu a stylu - zavody . Tieto co teraz mas su skor uz na paradu-zrazy
edit : gram.chyby :D
12:12:16
14.04.2017
14.04.2017
Eidy
-> M@rtin:
Je to o tom, že chci mít kvalitní věci a díly a Enkei je prostě lepší než JR. Stejně jako zadní náboje jsem mohl nechat převrtaný sériový. Ale jsou tak si říkám, že při tom zatížení a provozu by se třeba mohlo něco stát. Minimálně se můžou zkřivit a takový jsem už v ruce měl, kdy házely na tom malém průměru o víc jak 0,5mm. Tak proč si neudělat radost.
Je to o tom, že chci mít kvalitní věci a díly a Enkei je prostě lepší než JR. Stejně jako zadní náboje jsem mohl nechat převrtaný sériový. Ale jsou tak si říkám, že při tom zatížení a provozu by se třeba mohlo něco stát. Minimálně se můžou zkřivit a takový jsem už v ruce měl, kdy házely na tom malém průměru o víc jak 0,5mm. Tak proč si neudělat radost.
11:34:27
14.04.2017
14.04.2017
Pavell
Mě se to líbí čím dál víc. Všichni jsou jen zvyklý na zlatou. Na živo je to určitě úplně jiný. Stejný pocity mám u svého a změně na Wolfrace. Na živo se mi to líbí a každému kdo to viděl taky. Na fotkách nic moc.
Navíc je to věc každého soudruha že? A u tebe je to věc spíše účelová.
Navíc je to věc každého soudruha že? A u tebe je to věc spíše účelová.
11:16:45
14.04.2017
14.04.2017
M@rtin
-> Eidy: Kola vypadají zajímavě, uvidíme na živo v neděli ....
Edit: Přečtu si tady, že kola má každej tuzer a vedle na ksichtoknize tohle .... www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10211...
Edit: Přečtu si tady, že kola má každej tuzer a vedle na ksichtoknize tohle .... www.facebook.com/photo.ph p?fbid=10211...
10:41:57
14.04.2017
14.04.2017
Eidy
-> Tuner#2: Já ty černý kola moc nemusím. Vypadá to dobře na sluníčku, ale v šeru se kolo úplně ztratí a můzou tam být plecháče. Enkei dělá i nějakou super černou, což je jako kouřový chrom, ale zase jenom na sluníčku. Pod mrakem je z toho obyč černá. Ne, nepřemýšlel jsem o tom. Jen o zlaté, ale tu na 15" nedávají, takže stříbrná.
10:05:50
14.04.2017
14.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Když jsi vybíral, nepřemýšlel jsi na tímhle? To by vypadalo sakra dobře + červený nápis by ladil k autu: tyre-city.com.au/images/e
nkeirpf1.jpg
10:05:13
14.04.2017
14.04.2017
Eidy
-> Milan 136: Próblem nebyl technický, pevnostní nebo nic podobného. Jen mi trochu vadilo, že stejný kola potkávám na tunerských (tuzerských) autech a pak ten pocit, že to není originál kolo. Nemyslím samozřejmě škodovácký, ale designem a tak. Nevím, jak to vysvětlit v pár slovech. Enkei je prostě zaručená kvalita.
JR jsou schovaný na půdě do zálohy, ale střídat je nebudu.
JR jsou schovaný na půdě do zálohy, ale střídat je nebudu.
09:51:50
14.04.2017
14.04.2017
Vojťas
-> Eidy: za me hele taky ne, lepsi pro me obe predchozi verze. Tohle mi prijde takovy prehlidkovy, jak na "retro" taxi v praze...
08:57:57
14.04.2017
14.04.2017
ochoda
-> Eidy: Teď, na tý fotce z boku vypadaj mnohem líp. Ale taky mi tam něco nesedí, asi bych ty větrací mřížky dal do barvy auta, takhle se mi tam ty kola "ztrácej". Ale když řikáš, že sou lehký a pevný a ty máš vlastně závoďák, tak není o čem.
08:16:18
14.04.2017
14.04.2017
Milan 136
-> Eidy: s cinama byl nejaky problem, nebo je mas na stridani stale pripraveny?
00:54:28
14.04.2017
14.04.2017
U-Geen
-> Eidy: no moc me to taky nebere... mozna mit ten stred jinou barvu? nevim :) treba takle n.eiba.cz/2017-04-14/2017
-04-14_09-32-12_eidy.jpg
00:37:21
14.04.2017
14.04.2017
Eidy
Jinak mě se líbí tyhle vic než předchozí. Jsou trochu retro, barevně ladí k chromům a hliníku a navíc ta pevnost a hmotnost. A budou další fotky.
23:03:54
13.04.2017
13.04.2017
bajou
-> Eidy: Vypadá to velice pěkně
21:59:52
13.04.2017
13.04.2017
kamikaze
Fotka je na to moc placatá, na živo to bude o něčem jiném
21:50:17
13.04.2017
13.04.2017
Apple STS Chvojkovice-Brod
-> Eidy: paráda, ty kola tomu seknou, opticky vypadají lehčí než ty puvodní, za mě palec hore