Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:44:20
11.04.2017
Pavell
-> Eidy: aha, pomalu ale jistě to z tebe přece jen dostaneme.3 4
23:23:32
11.04.2017
Eidy
-> Pavell: Budu si muset koupit stříbrnou barvičku. 1
22:43:49
11.04.2017
Pavell
A budou ty kola zlatá? pokud ne, budeš muset přelakovat hever3
22:29:48
11.04.2017
Eidy
-> bibendum30: Jsou opravdu moc hezký. A rádo se stalo. 4

-> U-Geen: Příchytky uvidím až po svezení. A na kola tu máte veškeré údaje. Ještě doplním, že jsou to JDM kola s kovaným límcem, o čemž svědčí i hmotnost. 1
22:24:47
11.04.2017
U-Geen
-> Eidy: na aliexpresu maj nekolik druhu prichytek, neco inteligentniho by se tam dalo poresit... jo a co ty kola? Teda me samozrejme krom tvejch kol zajimaj i jiny veci :))
22:23:37
11.04.2017
bibendum30
-> Eidy 11.04.17 21:39:11: Jsem rád že jsi spokojený, sedí tam opravdu pěkně.Já ti děkuju ještě jednou za to dovezení věcí z Kladna4
22:20:09
11.04.2017
Eidy
-> Tuner#2: Furt taky kola, kola. Nic jinýho vás nezajímá. 1 Už jsou tu indicie.

Koberečky zatím na volno, jsou natěsno mezi prahem a tunelem a dopředu neujedou, protože podběh. Ale uvidíme po Mostu. Třeba budu dělat nějaký příchytky.
22:18:13
11.04.2017
Eidy
-> Milan 136: Ještě přelakovat kastli do matný černý a je hotovo. 47

Ne, to zase ne. Koberce jsou v podstatě jen pod nohama, tak jsem nechtěl, aby to byly jen 2 ostrůvky. Navíc se do toho časem zašlape špína a vypadá to blbě. Takže takhle krásně sametově černý.

4
21:58:49
11.04.2017
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 11.04.17 21:39:11: Koberečky, koberečky, nás zajímají kola 1



Ale jo pěkný, máš je nějak přidělaný? Já je mám přivázané za příčku, jinak to hrozně jezdilo pod pedály.
21:55:17
11.04.2017
Milan 136
-> Eidy: pekny. Cervena je minulost? :-)
21:39:11
11.04.2017
Eidy
Dneska jsem si od Jirky-bibendum30 vyzvednul koberce a jsou luxusní.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 11.04.2017 21:39:11
14:42:47
10.04.2017
Toušík
-> Luky: -> Eidy: Taky to takhle vysvětluji drahej polovičce s těma centimetrama 3
13:55:47
10.04.2017
Luky
-> Eidy: ...navíc na průměru už jsou to čtyři 3
13:35:39
10.04.2017
Eidy
-> vhml: To už by se nevešlo. Ale mít 1 centimetr a nemít 1 centimetr jsou 2 centimetry rozdíl. 1
13:19:13
10.04.2017
vhml
-> Eidy 10.04.17 12:56:29: klidně 300 :-) Ale právě jsem se pozastavil, že jsi zvětšoval jen o symbolickej centimetr.
12:56:29
10.04.2017
Eidy
-> vhml: A jaký bych měl dát? 280 by se vešly, ale neudělám adekvátní kotouče vzadu se současným třmenem. A hlavně to není potřeba.
10:42:28
10.04.2017
vhml
Proč jsi vlastně dával nové kotouče jen 260mm když máš 15" kola? Nebo ty nový kola budou menší?
11:55:10
07.04.2017
Eidy
-> minno: Já tam byl, ale oni mě řekli, že takovej vergl mi nikde nevzmou. Tak mi nic jinýho nezbejvá, než se v tom dál vrtat a udržovat při životě. 1
09:59:37
07.04.2017
minno
-> Eidy: Nechceš to radšej predať a kúpiť si konečne normálne auto? Veď to je už trápne furt dookola opravovať starý šrot3



www.autoprofit.sk/data/.. ./253_skoda-vymena-fbpost. png
22:47:15
05.04.2017
hundrtkarjiri
Ty drážkovaný Bremba i s deskama na předku jezdim na svý E34 touring už přes rok a jen samá chvála.Je tedy pravda,že se musej ohřát a pak to brzdí jak das.Ale po ujetí 2x000km mam už drážky na kotoučích hodně malé a destičky maj cca 30-40 procent masa.Jsem zvedav,co budu měnit dříve,jestli desky nebo kotouče.
Extreme Tyres