skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
09:45:51
05.01.2016
05.01.2016
havlik
-> Eidy: mě spíš zarazilo, že jsem nepřišel na to co se stalo. Když sem to vymontoval tak to bylo jak nový všechno čistý.Tak jsem to rozebral, pro jistotu vyčistil, přimáznul a stejně to nefungovalo nebo spíš tak sporadicky. Jednou jo desetkrát ne:)
09:40:12
05.01.2016
05.01.2016
Eidy
-> havlik: Asi jako u všeho. Ale jde o to, že ani mechanika není nesmrtelná, takže můžu nechat co mám ;)
09:26:10
05.01.2016
05.01.2016
havlik
-> Eidy: hele u toho mechanického je to asi o náhodě:) Já ho měnil zatim jednou v jednom autě co jsem doposud vlastnil. A to tam byl od výroby a vysral se po 30letech.
09:22:56
05.01.2016
05.01.2016
Eidy
-> radekp: Tobě se rozbil 2x? Aha. A já si právě říkal, že bych to předělal na mechaniku. Tak to asi nechám tak a jen je vyměním za nový.
Vršek otáčkoměru stejně jako tachometru právě vůbec nevidím kvůli volantu. Takže tohle byla jasná volba :)
Vršek otáčkoměru stejně jako tachometru právě vůbec nevidím kvůli volantu. Takže tohle byla jasná volba :)
09:02:38
05.01.2016
05.01.2016
radekp
742 má spínač jiný, ale mě se pokazil už po druhé - poprvé v Mostě, což bylo dost nemilé, když nebyly vidět na okruhu brzdové světla a pak taky přes celou republiku...
Takto natočený otáčkoměr ti vyhovuje? Já vidím spíš vrchy přístrojů, ale ty máš jinak volantovku...
Takto natočený otáčkoměr ti vyhovuje? Já vidím spíš vrchy přístrojů, ale ty máš jinak volantovku...
08:42:05
05.01.2016
05.01.2016
Eidy
-> Star LC20: Se těma spínačema nevím. Mě se rozbil první po 15 letech.
08:18:37
05.01.2016
05.01.2016
Star LC20
Budiky jsou ted hezčí, mně se líbí víc ' a remenicka je super.
Jinak mi přijde, ze ten spínač je obecně u tohodle provedení taková poruchová záležitost, Nebo ani ne?
Jinak mi přijde, ze ten spínač je obecně u tohodle provedení taková poruchová záležitost, Nebo ani ne?
08:13:37
05.01.2016
05.01.2016
Eidy
-> Bajou: Díky ;)
-> Tuner#2: To asi jo, no. Pak by šlo použít odpojovák místo první polohy klíčku a ušetřit spínačku a pár kablíků :D
-> Tuner#2: To asi jo, no. Pak by šlo použít odpojovák místo první polohy klíčku a ušetřit spínačku a pár kablíků :D
23:40:45
04.01.2016
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.01.16 23:29:29: Jasne problem na ceste to neresi, ale vyhorele auto/dum ano. Wenovo tata by mohl vypravet.
23:29:29
04.01.2016
04.01.2016
Eidy
-> m8rinek: Už jsou objednaný ;)
-> Tuner#2: Dík. Tak ono by se to stalo třeba za jízdy a co pak s tím někde cestou?
-> Tuner#2: Dík. Tak ono by se to stalo třeba za jízdy a co pak s tím někde cestou?
23:23:06
04.01.2016
04.01.2016
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.01.16 22:59:01: Budíky super! a pro tyhle případy jsem raději udělal loni odpojovač baterky a vždy po příjezdu vypínám...
23:11:26
04.01.2016
04.01.2016
m8rinek
-> Eidy: Doporučuju koupit tlakový spínače nový (stále se vyrábí) a vyměnit je preventivně, taky se mi stalo, že se původní šlusnul, převařil brzdovku a auto pak nebrzdilo...
22:59:01
04.01.2016
04.01.2016
Eidy
Dneska jsem měl po dlouhé době starosti. Náhodou jsem zjistil vybitou baterku (cca 6V) a jelikož jsem vyndaval všechny budíky, hledal jsem skřípnutej/naseknutej kabel nebo něco podobnýho. Pojistky nic neříkaly. No a našel jsem proraženej spínač na HBV. Muselo se to stát včera nebo v noci. Kabely byly teplý, ale nebyl to úplnej kraťas. Vyškrábnul jsem jinej spínač a vyměnil ho. Byla to nepříjemná závada. Ale mám opraveno a Lidl nabíječka pojede do noci.
No a přidal jsem fotky některých nových věcí. Budíky jsou trochu návrat ke kořenům. Je to víc takový jako z osmdesátek :)) No a k řemenici netřeba nic víc říkat :))
No a přidal jsem fotky některých nových věcí. Budíky jsou trochu návrat ke kořenům. Je to víc takový jako z osmdesátek :)) No a k řemenici netřeba nic víc říkat :))
22:53:07
04.01.2016
04.01.2016
bajou
-> Eidy: Budíci super, moc pěkné
11:08:16
30.12.2015
30.12.2015
Zazaa
12:13:27
29.12.2015
29.12.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: ale byla by to machrovina
12:01:13
29.12.2015
29.12.2015
Eidy
-> M@rtin, T, MVM: Díky.
-> Antony: Předevčírem jsem viděl ten motor na vlastní oči (Technické muzeum v Brně) a z toho by konferenční stolek nešel udělat. Možná tak jídelní stůl pro 10 osob.
-> Antony: Předevčírem jsem viděl ten motor na vlastní oči (Technické muzeum v Brně) a z toho by konferenční stolek nešel udělat. Možná tak jídelní stůl pro 10 osob.
11:05:22
29.12.2015
29.12.2015
MVM
No koukám,přiznávám že se zpožděním, že máš taky co do činění s blokem a ojnicemi.. Krásný stolek
15:11:32
22.12.2015
22.12.2015
T
-> Eidy 21.12.15 22:10:25: : parádní
10:56:40
22.12.2015
22.12.2015
M@rtin
-> Eidy: Krásná práce .....