Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

15:46:20
22.06.2015
Danster
-> Eidy: Ty vrata jsou super a ten nápis nad nima se dokonale hodí 1 a taky gratulace k pohárům 4
15:35:49
22.06.2015
Eidy
-> Mates: Díky, mě se trombon líbí strašně moc. Vzhledově i zvukově. Nejradši bych s tím jezdil furt. 1

Tobě taky gratuluju k umístění.4
12:36:17
22.06.2015
Mates
-> Eidy: Trombón byl hustý 3 , gratuluji k pohárům.
22:41:46
21.06.2015
Vena136 - zrušená registrace
-> T: tak byl o 0,3dB k něčemu než ten můj,s kterým jezdím normálně,...já bral 2-místo a divil jsem se tak malý konkurenci,...na podzim dám trubku ať to je konečně přes 130 2
21:35:00
21.06.2015
Eidy
-> M@rtin: Dík. Mě se taky moc líbí. 1
21:24:52
21.06.2015
M@rtin
-> Eidy: Dobrý vrata od garáže .....4
19:46:13
21.06.2015
Eidy
-> T: Mám objednanej novej, ale nestihli ho udělat. Tak jsem v pátek dopoledne lepil ten starej. Vypadá to příšerně, ale účel to splnilo. 1
19:42:30
21.06.2015
-> Eidy: : takže trombón byl přeci k něčemu 40
19:38:36
21.06.2015
Eidy
-> T: Za hlučnost a nejhezčí 110R.

-> Antony: Malinko. 1
19:11:58
21.06.2015
-> Eidy: : za co máš pohárky ? 4
19:06:18
21.06.2015
Antony - zrušená registrace
-> Eidy: koukám na poslední foto - ty fleky od nás jsou pořád znát 1
00:02:35
04.06.2015
Eidy
Dneska bylo krásně, na baráku jsem měl den volna, tak jsem se šel projet. Na počítadle přibylo 149km. Stavil jsem se u kamaráda, kterej Kóču neviděl asi 7 let a svezl ho. Celkem byl překvapenej a to že se svezl už v ledasčems. 1

Jinak nejenže mi ti pitomci ta zadní kola odřeli, ale ještě je blbě vyvážili. Musím je sundat a zavézt někam jinam na převážení.
00:46:51
10.05.2015
Tomáššš
-> m8rinek 09.05.15 18:25:30: tak to sa musím polepšiť 1



-> Eidy 09.05.15 18:11:36: to hej , nás pravdu 1
18:34:39
09.05.2015
Jozka
-> vhml: Možná jo, on nám majitel nějak vysvětloval, proč rozšiřoval, ale už jsem to zapomněl..

Koukám, že s náhradníma kastlema jsem nějak zaspal, holt nesmím závodit... 8
18:26:32
09.05.2015
vhml
-> m8rinek 09.05.15 18:25:30: jsem divnej když mám dva na 120 a jeden na stovku? 3 3 3
18:25:58
09.05.2015
vhml
-> Jozka 09.05.15 18:23:22: tuším že ta nová lajna je druhá pro osobní.
18:25:30
09.05.2015
m8rinek
-> Tomáššš: Každej správnej škodovák má náhradní skelet...
18:23:22
09.05.2015
Jozka
-> Eidy: Nejlíp taky průběžný s dírama na obou koncích..5

-> vhml: Až od loňska tuším, 3. lajna pro náklaďáky (?) přibyla celkem nedávno (byli jsme tam na kolaudaci).. a zrak mě teda neklamal.
18:11:36
09.05.2015
Eidy
-> Tomáššš: Ale tak víš jak, je to náhradní díl jako každý jiný. 1
Extreme Tyres