skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
17:47:48
14.12.2013
14.12.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 14.12.13 16:18:41: made by -> T: ??
17:41:03
14.12.2013
14.12.2013
Martin136COUPE
-> Eidy: Drobné nedostatky jsou znakem ruční práce. :) Hrnek je už fakt nářez a ten zbytek bude určo taky mazec !
17:22:34
14.12.2013
14.12.2013
Lubes - zrušená registrace
-> Eidy: ty vole tak ten hrnček je svetový
16:19:24
14.12.2013
14.12.2013
kamikaze
Pecka
16:18:41
14.12.2013
14.12.2013
Eidy
Nedávno jsme tu řešili upomínkové značkové předměty no a jelikož Škoda podle mě nenabízí nic zajímavého pro pravověrné škodováky, musel jsem si to vyrobit. Ani nevím proč, vyrobil jsem to z nějakýho černýho hadru
20:57:06
12.11.2013
12.11.2013
Eidy
-> VeTeV: Já nikdy neřekl, že je to jen Alfa. Ano, spousta značek se stará o svou historii. Bohužel Škodovka mezi nima není. Nenaděláme nic.
20:50:57
12.11.2013
12.11.2013
VeTeV
-> Eidy: a není to jen Alfa - mám dojem, že hodně automobilek je na svojí tradici pyšná, případně se snaží na ní odkázat... Škodovka je holt taková macecha
16:57:31
12.11.2013
12.11.2013
Fifa
Přesně jak píše T, přednášky jsou z velké části aktivitou a nápadem hlavně nadšenkyň z muzea a archivu.
Jinak jak jsem psal, jsem v tom každej den. Takže je to bohužel tak...
Svoje zákazníky by si podobně parádní edice určitě našly. I když nejsme vyloženě sportovní a prémiová značka. Když vím co všechno nadšenci pro značku shánějí a kupujou...
Jinak jak jsem psal, jsem v tom každej den. Takže je to bohužel tak...
Svoje zákazníky by si podobně parádní edice určitě našly. I když nejsme vyloženě sportovní a prémiová značka. Když vím co všechno nadšenci pro značku shánějí a kupujou...
20:43:11
11.11.2013
11.11.2013
Eidy
-> Star LC20: Jo, ta by byla dobrá. Holt nezbývá, než si vyrobit podobný kokotinky doma. Na jedný podobný pracuju. Snad bude brzo výsledek.
20:37:03
11.11.2013
11.11.2013
Star LC20
-> Eidy: krásný upomínkový předměty, to jim můžem jenom závidět. Já myslím, že třeba ta červená bundička, kdyby ses do ní na Škoda srazu nastřelil, by vzbudila rozruch
14:31:01
08.11.2013
08.11.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 04.11.13 23:20:34: Tohle je prostě paráda... O přístupu Škodovky raději pomlčet
10:52:08
08.11.2013
08.11.2013
T
-> Eidy: :uf....alespoň, že tak
10:49:01
08.11.2013
08.11.2013
Eidy
-> T: Neboj. Alfy mám rád, ale Kóču a Škodovky mnohem radši.
10:43:20
08.11.2013
08.11.2013
T
-> Eidy: : ještě pár odkazů od Italů a budu mít pocit, že o Tebe škodovácká populce přišla
legrace jinak odkazy hezký a asi máš pravdu, škoda že nemá Škodovka něco podobného...a ješt k té přednášce...taky jsem to viděl jako hezký kok,ale někdo tady psal,že je to spíše práce lidí okolo, než automobilky
legrace jinak odkazy hezký a asi máš pravdu, škoda že nemá Škodovka něco podobného...a ješt k té přednášce...taky jsem to viděl jako hezký kok,ale někdo tady psal,že je to spíše práce lidí okolo, než automobilky
09:18:36
08.11.2013
08.11.2013
Eidy
-> VeTeV: Podle mě je to jen proto, že nový model se jmenuje Rapid. I když se podíváš třeba sem, najdeš všechny modely dle ročníků www.alfaromeo.com/com
Oslavuje výročí starých modelů www.alfaromeo.com/com
A všechny "reklamní" výrobky jsou produktem Alfy přímo store.alfaromeo.com/gb_en /heritage.html?limit=all
Oslavuje výročí starých modelů www.alfaromeo.com/com
A všechny "reklamní" výrobky jsou produktem Alfy přímo store.alfaromeo.com/gb_en /heritage.html?limit=all
08:19:42
08.11.2013
08.11.2013
VeTeV
-> Eidy: jen je otázka nakolik je to snaha nadšenců a nakolik je to snaha fabriky... jsem rád i třeba za to málo kolem Rapida, ale už jsme ot psal jinde, je to pro mě divně okatá snaha
23:26:54
07.11.2013
07.11.2013
Eidy
-> vhml: Weber bryndá benzín, tak hrnek musí taky, ne?
-> Fifa: Nevím, jestli je to až takhle, ale snad jsou přednášky v muzeu náznaky lepších zítřků.
-> Fifa: Nevím, jestli je to až takhle, ale snad jsou přednášky v muzeu náznaky lepších zítřků.
22:57:02
07.11.2013
07.11.2013
Fifa
Víte proč to tak je? Protože o všech podstatnějších věcech rozhodujou němci. A ty to prostě nějak moc nezajímá, nějaká Škoda. Možná i trochu záviděj naši bohatou historii. Dělá tu spousta nadšenců v různejch odvětvích. Spoustu z nich znám. Jenže mají svázané ruce. Jinak věřím tomu že by už dávno něco podobného vzniklo. Skoro jistě by vznikl další sportovně střižený model, moct si o tom rozhodovat sami. To by lidi hned jinak povzbudilo do práce
20:38:28
07.11.2013
07.11.2013
vhml
-> Eidy 04.11.13 23:20:34: hrnek boží, ale vzhledem k tvaru bych byl brutálně pobryndanej :-D
23:21:42
04.11.2013
04.11.2013
Nwkt
-> Eidy: Ty se starají jenom když z toho můžou něco vytřískat a ještě zadarmo