skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
00:35:33
31.03.2013
31.03.2013
Eidy
Dneska jsem si zase něco přivezl. Hlavní, ojniční a axiální ložiska, výfukový těsnění a olejový chladič. To budou hezký velikonoce.
23:02:01
30.03.2013
30.03.2013
Fifa
Taky jsem pro proměření. Stačí supito na válce. Jinak se nic pořádně nezjistí. Já nejsem kovář ale motorář.. Přeci jen rozdělávat motor po každém ostřejším ježdění, dejte pokoj. Dobrý je kouknout i na stav pístů a kroužků. Když už, tak už.
22:35:46
30.03.2013
30.03.2013
Eidy
-> m8rinek: vyreju do sklíčka šroubovákem :D
20:04:02
30.03.2013
30.03.2013
m8rinek
-> radekp: 7 a 8t ot se udělaj fixou :))
19:55:01
30.03.2013
30.03.2013
radekp
-> T: -> Eidy: Přesně tenhle měl Merfolk, ale pro Alfu má malý rozsah, ne?
18:25:35
30.03.2013
30.03.2013
Eidy
-> francomk: na tom nezáleží. Podklad se dá upravit.
15:40:26
30.03.2013
30.03.2013
francomk
-> Eidy: Držím palce s otáčkomerom, nikdy som týmto obráteným kúskom neprišiel na chuť
15:03:55
30.03.2013
30.03.2013
Zazaa
to znam ... Porsche 924
09:43:59
30.03.2013
30.03.2013
T
-> Eidy: : aha...špatně jsem viděl...já dle středu myslel, že je to štelovatelný
09:27:08
30.03.2013
30.03.2013
Eidy
-> T: myslíš doraz? To jen nálepka na skle ;)
-> U-Geen: nic jinýho ani nečekám.
-> U-Geen: nic jinýho ani nečekám.
07:43:08
30.03.2013
30.03.2013
T
-> Eidy: : to je ten, jak se tu o něm psalo, že pasuje na stejné místo po původním?
jen tu ručičku budeš muset o hooodne šoupnout
jen tu ručičku budeš muset o hooodne šoupnout
00:47:44
30.03.2013
30.03.2013
U-Geen
-> Eidy: VDO byl prvni otackomer, kterej ve skocne fungoval normalne :-)
23:02:59
29.03.2013
29.03.2013
Eidy
Dneska mi přišlo něco zajímavýho . Od VDO, tak uvidíme, jak se pochlapí.
19:30:49
28.03.2013
28.03.2013
bajou
-> Bery: Přesně
19:17:46
28.03.2013
28.03.2013
Bery
-> Luky: to už jsem říkal dávno.:-)
česká legislativa je v tomhle na ho*no...žádné úpravy,nebo vás zavřem....svinstvo to je.
česká legislativa je v tomhle na ho*no...žádné úpravy,nebo vás zavřem....svinstvo to je.
13:42:39
28.03.2013
28.03.2013
Luky
-> Tuner#2: jak jsem psal 27.03.13 16:33:49. Peklověci z Kóči přendat do trubkáče a z tohohle udělat auto na výlety
13:35:28
28.03.2013
28.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> matoo 28.03.13 13:25:29: Má tam u Bačy víc pěkných fotek jak tak koukám na jeho stránky
-> kury 27.03.13 23:47:46: Jak se to vezme, na první pohled snížené eRko na 14" kolech. Nic proti ničemu... Když to bude samá trubka a bude tam skákat okýnkem jako do Nascaru, tak to už asi na silnici neprojde...
-> kury 27.03.13 23:47:46: Jak se to vezme, na první pohled snížené eRko na 14" kolech. Nic proti ničemu... Když to bude samá trubka a bude tam skákat okýnkem jako do Nascaru, tak to už asi na silnici neprojde...
13:25:29
28.03.2013
28.03.2013
matoo
23:47:46
27.03.2013
27.03.2013
kury
-> Tuner#2: Myslím, že za čárou tolerance našich složek je to auto už teď.
23:38:13
27.03.2013
27.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
Eidy 27.03.13 16:24:40 napsal:
→ matoo: Pecka. To by se mi líbilo moc, to nepopírám.
A opravdu to chceš posunout do této míry? Pak už se s tím nesvezeš nikde jinde než na okruhu či letišti a to by třeba mě osobně štvalo. Rád vyrazím v neděli na projížďku přijít na jiné myšlenky a tohle už by bylo za čárou co ještě naše složky dokážou "kousnout". Popravdě až dodělám bydlení, tak bych to taky rád někam posunul, směr a rozsah úprav se mě už dlouho honí hlavou, srdce se na to těší každý den, ale hlava pomalu uvažuje zda to má smysl a zda chci podstoupit to riziko... No nic, původně jsem to ani nechtěl psát veřejně, však až se letos někde potkáme, tak to proberem
→ matoo: Pecka. To by se mi líbilo moc, to nepopírám.
A opravdu to chceš posunout do této míry? Pak už se s tím nesvezeš nikde jinde než na okruhu či letišti a to by třeba mě osobně štvalo. Rád vyrazím v neděli na projížďku přijít na jiné myšlenky a tohle už by bylo za čárou co ještě naše složky dokážou "kousnout". Popravdě až dodělám bydlení, tak bych to taky rád někam posunul, směr a rozsah úprav se mě už dlouho honí hlavou, srdce se na to těší každý den, ale hlava pomalu uvažuje zda to má smysl a zda chci podstoupit to riziko... No nic, původně jsem to ani nechtěl psát veřejně, však až se letos někde potkáme, tak to proberem