Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

19:39:11
17.04.2013
Eidy
-> Bery: A to jsi jel dvojčetem?
19:25:18
17.04.2013
Bery
-> Eidy: já před 14ti dny taky:-).Z první technický mě vyhodili,ani jsem nepřejel práh.jel jsem jinam a až na netěsnost převodovky - bez závad!
19:01:41
17.04.2013
-> Eidy: : to bych sem snad ani nepsal 3

jinak hurá 4
18:40:46
17.04.2013
Eidy
Tak mám na 2 roky zasejc klid. Dneska jsem prošel STK. Díky Johanningu.
18:08:20
14.04.2013
-> Eidy: : to je jasný, co bys pak dělal 3 40
11:25:54
14.04.2013
Eidy
-> T: V interiéru zatím nijak. Včera jsem sehnal nový šroubky na zámky pásů a teprve bud převařovat rámečky sedaček. A otáčkoměr zatím leží na podlaze. Nechci to mít všechno hotový za 2 týdny 1
08:04:58
14.04.2013
-> Eidy: : hezký :-) a jak pokračuješ v interiéru ? 4
21:52:08
13.04.2013
Eidy
Dneska jsem zvětšil středovou díru v zadních kotoučích a nasadil speciální podložky, takže už mám i středění zadních kol na nákružky.
14:45:07
13.04.2013
vhml
-> Eidy: celý je to o tom jestli použiješ krátkou nebo dlouhou čtyřku, který se liší šířkama koleček a ložisko z 5Q nebo 4Q, který se taky liší šířkou. A následně případnou vůli vznikou kombinací dílů patřičně vymezit.
23:02:22
12.04.2013
Eidy
Sundal jsem zadní kotouče a jen pro vaši představu, jak moc se točí vítr pod autem. Uvnitř kotoučů jsou kousky nažmolený pneumatiky.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 12.04.2013 23:02:22
22:36:32
12.04.2013
Eidy
Díky.
22:31:46
12.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.04.13 22:27:46: skoda-virt.cz/cz/.../1260 41-prevareni-sp
22:31:13
12.04.2013
m8rinek
-> Eidy: téma je tady skoda-virt.cz/cz/.../1260 41-prevareni-sp nicméně pokud budeš mít kolečko z 5q )úzké, tak stačí vložit prstýnek široký o rozdíl šířky koleček... Při použití původního kolečka je to trochu složitější...
22:27:46
12.04.2013
Eidy
-> vhml: A pamatuješ si téma? Nedaří se mi to najít.
22:07:37
12.04.2013
vhml
-> fido06: protože nebudu psát elaborát v průběhu pracovní doby. Nikdo mu nebrání se zeptat a rád mu to povím 3
22:04:07
12.04.2013
Eidy
-> Tuner#2: Tak to mám ještě co dohánět 1
21:45:24
12.04.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 12.04.13 20:46:46: Mě ne tak to vyhodil program, ale co jsem kdysi počítal pro sebe, tak se mu dá věřit: skoda.panda.cz/clanek.php 3?id=115



No až nahodíš 5q SP3,9, tak si můžeš podat ruku s Rapidem RH (ten sice měl delší SP, ale menší kola). Hodnota 256km/h už bude na Most stačit. 1
21:34:53
12.04.2013
m8rinek
-> fido06: psal jsem to ve fóru myslim dost obsáhle, kdo chce tak to najde ;).
21:17:16
12.04.2013
fido06
-> vhml: tohle je komentář úplně k hov..

vysvětli mi, proč nenapíšeš rovnou, jaké je úskalí teto úpravy.

Třeba to Vrba, ví, ale možná mu ušetříš práci a čas.
21:03:41
12.04.2013
Eidy
-> T: To se pozná z časů. Tady to bude asi prašť jako uhoď.
Extreme Tyres
    vyhledávání
pá 28. - ne 30.06. Pohofest | pá 09. - ne 11.08. 10. CS ŠKODA zraz | další akce...