Chtělo by to cyklobudík,aby aspoň tu rychlost to nějak ukazovalo. I když já mam s tim lítacim otáčkoměrem co říkat
Tak ať to lítá
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
07:34:03
21.03.2013
21.03.2013
TUNER
08:09:00
20.03.2013
20.03.2013
Eidy
-> Radek Retro eLeSo: Díky.
21:29:35
19.03.2013
19.03.2013
Radek Retro eLeSo
-> Eidy 18.03.13 15:39:17: tak to je cajk že nikdo neprudil,kdo by taky stál o blbý fízly což,no budu se muset zaject někam mrknout a vidět to v pohybu tak at' se daří
20:18:01
18.03.2013
18.03.2013
kamikaze
-> T: Alespoň na kukačku
17:14:05
18.03.2013
18.03.2013
T
-> Eidy: : ozvu se, Petr ještě vymýšlí, jak to udělat v práci,aby mohl jet taky...
16:34:01
18.03.2013
18.03.2013
Eidy
-> T: Klidně přijeď v pátek, jestli chceš.
16:24:15
18.03.2013
18.03.2013
T
-> Eidy: : to je jasný, že né pořád
jen teda asi nebude páteční párty počítám ? :-/
ještě si dáme vědět, každopádně jedu
jen teda asi nebude páteční párty počítám ? :-/
ještě si dáme vědět, každopádně jedu
15:45:27
18.03.2013
18.03.2013
Eidy
-> Nwkt: čidlo je našroubený do kovový lišty, která je uchycená k hlavě. Všechno je propojený. Stačí ťuknout do vypnutýho budíku a chvěje se. Třeba KMGY budík na olej má nějakou "brzdu" a ručička jde hladce. Jako kdyby byla v oleji.
15:44:54
18.03.2013
18.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 18.03.13 15:39:17: Aha tak to jo NJ už by to pomalu chtělo diody na volantu a nebo alespoň shift light
15:43:21
18.03.2013
18.03.2013
ochoda
-> Eidy: aha, dekuju
15:43:07
18.03.2013
18.03.2013
Nwkt
-> Eidy: Co ukostření čidla?
15:41:36
18.03.2013
18.03.2013
Eidy
-> ochoda: Nojo, budíky si žijou vlastním životem. U rychloměru bude stačit promazat náhon a u otáčkoměru bude stačit ho vyměnit za úplně něco jinýho. Ten spodní měří tlak paliva v liště u vstřiků.
15:39:17
18.03.2013
18.03.2013
Eidy
-> T: Neříkám, že pořád, ale asi bych tě svezl .
-> Tuner#2: Jojo, omezuje v 7800 což cca odpovídá i údaji na budíku. Zrychlení je mazec. Do omezovače jsem šel Xkrát, je to fofr. Ano, budík je od KMGY. Tenhle měří tlak paliva a je takovej divnej od novoty. Stačí zapnout klíček u stojícího auta a ručička dokmitává skoro 3 vteřiny. To není o kostře. Je takovej divnej.
-> Radek Retro eLeSo: No, jak se to vezme. V Doksech jsem na pumpě kecal s motorkářem a ten říkal, že tam na ně vždycky přijedou měšťáci. Tak jsem to zkusil. Závora otevřená a kdesi na konci ranveje stál nějakej Transit. Začal jsem s obavou skládat auto z podválu a najednou prosvištělo po trati auto. Pak nějaký další a za tu dobu tam bylo testovat 5-6 aut a 2 bruslaři. Jedno z aut byla Alfa 156, mladej kluk za volantem. Tak jsme asi hodinu kecali, svezl jsem ho a byl z toho dost unešenej. Hned mě lanařil ať to jedu ukázat do Liberce do Alfa klubu. Takže nakonec všechno ok, nikdo na nás nepřilítnul. A kámoši tam občas jdou prohnat RC auta a taky v pohodě. Ono asi záleží taky na počasí. Včera foukal silnej vítr od Mimoně, tak to nebylo slyšet do toho sídliště za lesíkem. Jinak by asi aktivní důchodec někam zavolal. Ale všichni co tam testovali se chovali slušně.
-> Tuner#2: Jojo, omezuje v 7800 což cca odpovídá i údaji na budíku. Zrychlení je mazec. Do omezovače jsem šel Xkrát, je to fofr. Ano, budík je od KMGY. Tenhle měří tlak paliva a je takovej divnej od novoty. Stačí zapnout klíček u stojícího auta a ručička dokmitává skoro 3 vteřiny. To není o kostře. Je takovej divnej.
-> Radek Retro eLeSo: No, jak se to vezme. V Doksech jsem na pumpě kecal s motorkářem a ten říkal, že tam na ně vždycky přijedou měšťáci. Tak jsem to zkusil. Závora otevřená a kdesi na konci ranveje stál nějakej Transit. Začal jsem s obavou skládat auto z podválu a najednou prosvištělo po trati auto. Pak nějaký další a za tu dobu tam bylo testovat 5-6 aut a 2 bruslaři. Jedno z aut byla Alfa 156, mladej kluk za volantem. Tak jsme asi hodinu kecali, svezl jsem ho a byl z toho dost unešenej. Hned mě lanařil ať to jedu ukázat do Liberce do Alfa klubu. Takže nakonec všechno ok, nikdo na nás nepřilítnul. A kámoši tam občas jdou prohnat RC auta a taky v pohodě. Ono asi záleží taky na počasí. Včera foukal silnej vítr od Mimoně, tak to nebylo slyšet do toho sídliště za lesíkem. Jinak by asi aktivní důchodec někam zavolal. Ale všichni co tam testovali se chovali slušně.
15:34:24
18.03.2013
18.03.2013
ochoda
-> Eidy: pěkný me u tebe jen hrozně fascinujou ty budíky, hlavně rychloměr jak si poskakuje mimochodem co to máš za budík tam dole u středu palubky? ten taky pěkně lítá
15:09:59
18.03.2013
18.03.2013
vhml
-> Tuner#2: 6-7 je reálný. Já to jednou měřil a vyšlo mi kolem 8 sekund na sériový převodovce. Hlavně se sériovou převodovkou to vystřelí pekelnou silou. Dlouhá jednotka má problém s autem hnout, ale o to větší fofr to je potom.
15:05:53
18.03.2013
18.03.2013
Radek Retro eLeSo
-> m8rinek: sorry nekoukal sem na nadpis videa
-> Eidy: a pustili v pohodě???prej si to tam hlídaj a všude závory co sem slyšel,klidně sz at' ti to tu neza*írám
-> Eidy: a pustili v pohodě???prej si to tam hlídaj a všude závory co sem slyšel,klidně sz at' ti to tu neza*írám
14:59:17
18.03.2013
18.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.03.13 18:17:56: Teď na to koukám znova, to tam máš tu jednotku co omezuje v 7800rpm? Pokud ano, tak dvojka je přes 90 a trojka skoro 140km/h. Z toho mě vychází zrychlení kolem 6 - 7 sekund to je parádní
BTW ty budky, respektive ten budík co máš pod palubkou to je tlakoměr od KMGY? Pokud ano, tak bych místo koukání po jiných spíš pořádně prošel všechny kostry tohle není normální, mě ručička takhle nelítá.
BTW ty budky, respektive ten budík co máš pod palubkou to je tlakoměr od KMGY? Pokud ano, tak bych místo koukání po jiných spíš pořádně prošel všechny kostry tohle není normální, mě ručička takhle nelítá.
14:37:22
18.03.2013
18.03.2013
T
-> Eidy: : no můžu jen na čumendu, takže bych mohl dělat závaží, jestli neva...
00:25:24
18.03.2013
18.03.2013
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 17.03.13 23:31:23:
23:31:23
17.03.2013
17.03.2013
Eidy
-> Tuner#2: jojo. A ty se budeš nudit někde v muzeu Porsche ;)
Ale tobě tak trochu závidím.
Ale tobě tak trochu závidím.