Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:59:12
23.04.2012
vhml
-> Eidy: pro me by jeste by nutnej preklenovaci okruh pro starty po delsi dobe.
18:26:23
23.04.2012
Eidy
-> ZdenoR: Jo, o tom připojení ke startéru jsem taky přemýšlel, ale tohle jsem zkusil a funguje stejně dobře jako předtím. Ona ta elektronika stejnak chvíli čeká než si zjistí polohy klikovky atd., takže to nechytá na první otočení jako karbec.
upraveno 1x, naposled 23.04.2012 18:26:41
18:24:14
23.04.2012
ZdenoR
-> Eidy: mam pouzite prepinaci rele zapojene stejne jak rikas a na druhy kontakt pripojeny jeste kablik 50 tak ze pumpa srpne zaroven se starterem a pak to resi cidlo mazani.
18:09:28
23.04.2012
Eidy
-> ZdenoR: Jak přesně? Ono moc variant není, takže asi jako já.

-> vhml: policajt oleje má paralelně s kontrolkou připojený i rozpínací relé. Na oba plusy relé je připojený plus od klíčku, takže když zapneš klíček, relé rozepne okruh od plusu k čerpadlu. Začneš startovat a jakmile se natlačí olej, policajt rozepne, tím sepne relé a čerpadlo tlačí. Pokud ti karbec nevysychá úplně, stačí ti čerpadlo hned doplnit.
16:45:29
23.04.2012
vhml
-> Eidy: jak jak? povídej
15:48:37
23.04.2012
ZdenoR
-> Eidy: Vypnuti cerpadla mam resene relatkem na cidle mazani.
23:04:15
22.04.2012
jarda.u1
-> Eidy: ne,ten s tim pivem v cerny mikine 1
22:53:20
22.04.2012
Eidy
-> jarda.u1: No vidíš. Ten s tím foťákem?



Několikrát se tu řešilo zapojení el. čerpadla aby vypnulo, pokud zhasne motor. Vyřešil jsem to jednou součástkou ze šuplíku a funguje to výborně. 1
22:38:35
22.04.2012
jarda.u1
-> Eidy: tak potom jsem stál vedle tebe na tý tribuně,co jezdily s těma motorkama dokola.
16:15:18
22.04.2012
Eidy
Jo, já si to užil.
14:49:34
22.04.2012
Mr_Kubas
Líbilo se vám tam aspoň pánové? 1
13:08:49
22.04.2012
Eidy
-> jarda.u1: Čau. Jo. to jsem byl.
09:24:40
22.04.2012
jarda.u1
-> Eidy: ahoj,nebyl jsi včera čistě náhodou na Řípu???
13:46:24
21.04.2012
Eidy
-> Bedřich: Pokud bych to dělal s ohledem na co nejnižší těžiště, šlo by to lépe. Ale jinak souhlasím.



Dnes jsem nahodil nový svíce Bosh - platinová FR5DP a čtyřelektrodovou FR56 a motor jede už na volnoběh lépe, otáčky jsou o dost vyšší.

Taky jsem zprovoznil nové palivové vedení a za vstřikama a regulátorem to dává skoro 140l/hod. Funguje to výborně.

Teď ještě tlumič a altík.
18:39:28
20.04.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: V podstatě to o čem psal TTomas.Dvě nízkotlaké pumpy, nádobka a jedna vysokotlaká...Vše s ohledem na co nejnižší těžiště.Výsledek vidíš na fotce.
upraveno 1x, naposled 20.04.2012 18:40:24
18:32:46
20.04.2012
Eidy
-> Bedřich: Tohle je dost úchylný řešení.
18:24:09
20.04.2012
Bedřich - zrušená registrace
-> TTomas 01.04.12 13:38:07: Zpět k debatě o čerpadle.Toto, i když to většina aut využívá, mi opravdu příjde šílené...Chápu proč to tak je, ale moc nevěřím že to nejde vyřešit i jinak.

farm8.staticflickr.com/70 12/6834936105_5e6d012a74_o .jpg
23:07:21
18.04.2012
Eidy
-> havlik: čímž mi chceš taktně naznačit, že se mám ještě co učit. 1 ok4 3
07:27:41
18.04.2012
havlik
20:11:45
15.04.2012
Eidy
-> Zazaa: Jo taak. Já nevěděl, že nevíš jakej sraz. 4
upraveno 1x, naposled 15.04.2012 20:12:05
Extreme Tyres