Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:23:25
23.08.2011
Eidy
Asi se na to lakování vyprdnu. Sice mě to trochu mrzí, ale musel bych třmen rozebrat a to mi přijde zbytečný. Každopádně díky za nabídku -> radekp .
20:51:56
23.08.2011
Pilot 105
-> radekp: Porovnej si pořádně ta loga (net - foto brzdiče co tu má Eidy).

4
20:19:17
23.08.2011
radekp
www.seeklogo.com/willwood -brakes-logo-152999.html



není problém to nakreslit, ale lepší je to stáhnout: :-)
18:05:05
23.08.2011
zidlik
co bude za motor?
17:25:42
23.08.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Lukky_sk 23.08.11 17:08:02: Obávám se že google najde pouze jpg. fotky loga, což jaksi nestačí na vyřezání...
17:08:02
23.08.2011
Lukky_sk
stačí hodiť do gúglu wilwood logo a máte epesko za pár sekund :) stačí vymazať podpis, zohnúť do oblúku brzdiča a jeto... a tá fólia ozaj vydrží tú teplotu?? sám som dumal nad tým ako napatlať nejaký nápis na 4P vymyslel som iba šablónu pod sprej
12:14:26
23.08.2011
radekp
-> Pilot 105: si to rozdělíme, já křivky, ty řezání1

-> Eidy: ale za mě je taky nechej v původní barvě, ikdyž červená je lákavější...
11:00:31
23.08.2011
Pilot 105
-> radekp: Pokdu ho mám překreslovat do křivek, tak děkuji nechci.:) Za poslední týden jsem tvořil loga pro 4 virťáky, takže už opravdu ne. Řezání, folie, není problém.
10:25:13
23.08.2011
radekp
-> Pilot 105: a není problém ho udělat?1
08:26:01
23.08.2011
Pilot 105
-> Eidy: Existuje šablonová folie, do té si necháš na plotru vyřezat logo, nalepíš na brzdič, stříkneš...... Stačí sehnat logo v křivkách.4
08:22:31
23.08.2011
-> Eidy: : fakr porno 40 jsi šílenej 4 ani nechci vědět, co to stojí taková sranda 4
08:09:26
23.08.2011
MATTESS
-> Eidy: na brzdiče bych barvou nesahal. Zvláště když jsou nové.4
05:59:02
23.08.2011
radekp
-> Eidy: Tak až se jich budeš zbavovat, dej vědět..
05:38:09
23.08.2011
Péďa17
-> Eidy: vypadá to pěkně , jako celé auto 4
05:18:49
23.08.2011
ZdenoR
-> Eidy: K těm brzdučům. Nech si z nalepovací tapety vyřezat nápis a okraj použí jako šablonu pro nabarvičkování nového nápisu.
00:58:09
23.08.2011
Eidy
-> squalo: No vidíš, tak sériovej má ještě víc.
00:45:47
23.08.2011
squalo
-> Eidy: ja som dnes vážil ten moj "odlahčený" bez štiftov a mal 2,65 a ked som vážil ARC stred a ten mal len 2,10 ... takže 1,1 je super výsledok
00:37:20
23.08.2011
Eidy
-> Tuner#2: To bych neřekl. Brzdy docela vidět jsou. A kór tyhle 4p.

-> Tichy Radek: Díky

-> squalo: Je to certal (nebo tak nějak). Tenhle náboj má cca 1,1kg a sériovej asi 1,6kg. Na takový kravině je to dost. A další hmotnost ušetřím ještě na držácích brzdičů.

-> fidelmc: Za kovaný bych se nedoplatil. Je to prostě kus štangle z Ferony a pak opracovaný na CNC. Otázka byla na vážení, nikoliv vyvažování.4
00:32:17
23.08.2011
fidelmc
sopro dural, rekl bych mozna i kovany? Vypada ze je to prace CNC stroje, to se snad vyvazovat nemusi
00:25:28
23.08.2011
squalo
...je to hlinik či dural? aj si to vážil? zaujmalo by ma kolko to ušetri na váhe
Extreme Tyres