skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:37:59
11.04.2011
11.04.2011
radekp
-> Eidy: Jakýpak brzdy?
01:59:51
10.04.2011
10.04.2011
Eidy
-> Péďa17: Z Běšin mi nic posílat nemusíš. Od té doby je stejnak všechno jinak. Ale vidíš, fotky interiéru jsem nějak neřešil.
20:30:35
09.04.2011
09.04.2011
Péďa17
-> Eidy: Možná že tuším komu to budeš dělat.Proč nemáš nějaké fotky interiéru?Pošluti nějaké fotky koči co mám z Běšin
20:00:54
09.04.2011
09.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 09.04.11 19:57:25: Super!
19:57:25
09.04.2011
09.04.2011
Eidy
-> Tuner#2: Díky. .. Brzdy jsou objednaný
19:55:35
09.04.2011
09.04.2011
Eidy
-> fujara: Dík.
-> Péďa17: Příští a asi poslední krok jsou trumpetky na Weber. Pak už není co, resp. není to v mý možnostech. Ačkoliv ještě možná vršek palubky a pak už fakt nevím. Ale chystám jednu velkou věc z karbonu. Nebude to pro mě, ale bude to pecka.
-> krtik: Díky. Jo, fleky tam jsou a štvou mě. Jsou to zástřiky po úpravě lemů. Bohužel v barvě není tvrdidlo a chytá se do toho prach a nejde to vyleštit.
-> Péďa17: Příští a asi poslední krok jsou trumpetky na Weber. Pak už není co, resp. není to v mý možnostech. Ačkoliv ještě možná vršek palubky a pak už fakt nevím. Ale chystám jednu velkou věc z karbonu. Nebude to pro mě, ale bude to pecka.
-> krtik: Díky. Jo, fleky tam jsou a štvou mě. Jsou to zástřiky po úpravě lemů. Bohužel v barvě není tvrdidlo a chytá se do toho prach a nejde to vyleštit.
18:46:02
09.04.2011
09.04.2011
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Paráda, krásně se na to kouká, pěkná práce jako vždy.
15:00:46
09.04.2011
09.04.2011
fujara
Idem si oči vyočiť!Proste krása!
14:46:24
09.04.2011
09.04.2011
krtik
-> Eidy: Ahoj, máš ji fakt moc hezkou a pěkně na ní děláš . Možná jsem už chválil, ale opáčko nevadí . Ale všimnul jsem si, že máš jakési fleky na zadních blatnících, hned nad koly, co to je?
14:30:27
09.04.2011
09.04.2011
Péďa17
-> Eidy: pěkný,jsem zvědavej co uděláš dál z karbonu
09:13:09
09.04.2011
09.04.2011
T
-> Eidy: : zavařit? víš kolik je to váhy navíc? já to vážil a převodovka cca 160 g. což máš jsem koukal míň a baterka 110 g i s takovou gumou,aby to sedělo...
09:07:25
09.04.2011
09.04.2011
Eidy
-> T: Ten deklík vedle přijde zavařit. Stejnak je baterka jinde. Byl to matroš od tebe, ale teď už mám jen kousky.
08:12:10
09.04.2011
09.04.2011
T
-> Eidy: : máš to pěkný jen tam máš vedle ještě jedno závaží koukni ke mě skoda-virt.cz/cz/.../3539
-t-ero jen to mam lamino...bych taky uživil carbon (ikdyž já to mam schovaný za sedačkama :-/ ) to je ještě pořád materiál ode mě?
07:54:13
09.04.2011
09.04.2011
Eidy
-> hundrtkarjiri: Tak vím a nevím. Chce to ještě lamino blatníky a dveře.To časem
-> johaning: Díky. Je to i zásluha kvalitnímu lakování plechu
-> johaning: Díky. Je to i zásluha kvalitnímu lakování plechu
19:31:01
08.04.2011
08.04.2011
johaning
-> Eidy: mooc pekny vytvor,gratuluji,vypada to velmi pekne
19:26:22
08.04.2011
08.04.2011
hundrtkarjiri
To si děláš pr.....Ty už fakt nevíš jak honit gramy.Jen tak dál.Příště budeš dělat z karbonu dekl na baterku ne???
19:20:49
08.04.2011
08.04.2011
Herbal
-> Eidy 08.04.11 19:14:06: LIKE
19:14:06
08.04.2011
08.04.2011
Eidy
Přibyly fotku mého dalšího karbonového výtvoru.
17:39:39
06.04.2011
06.04.2011
T
-> Eidy: ,-> pistaa: : díky za vysvětlení a,el to bylo jen tak ze zajímavosti, momentálně jsem dojezdil sezonu se serii a byl jsem i v Mostě(ikdyž byla dosta zima) ale i v Plzni atd. a nic a teď jsem přidal ještě ten "násos" zespodu a jezdím momentálně bez termostatu a jak říkám...musím zaklepat, takže nic neřeším, jen se vzdělávám ale každopádně víčku zkusim sehnat nové....že je po mě vždycky , když někam dojedu malá loužička