![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
-> Eidy: : nojo teď je otázka, co je důležitější ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> T: motivace je to poslední co mi chybí. Horší je to s financema. Chtěl jsem trochu přistavovat, ale střecha nad garáží je důležitější. Čili motor se tlačí na druhém místě s přístavbou. Pak mi chybí sekačka, pračka, hrnce a pod. Jsem tu trochu jak Robinson. ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Zazaa: já jim to říkal, ale ty potvory líný se ne a ne přeměřit.
Nemám takovej měřák. Stačilo by nacpat kroužky do válce, ale nějak jsem tušil, že to vědět nechci.![8](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Zazaa: já jim to říkal, ale ty potvory líný se ne a ne přeměřit.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Nemám takovej měřák. Stačilo by nacpat kroužky do válce, ale nějak jsem tušil, že to vědět nechci.
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
-> Eidy: no vlozky se maji premerit jestli nejsou sisate
a jestli si s tim motal hned po slozeni tak by si to melo taky trosku sednout :)
a jestli si s tim motal hned po slozeni tak by si to melo taky trosku sednout :)
-> Eidy: : no to věřim no
prác pro nic...no takže máš ale zase větší motivaci na nový motor ne
takže bude šnek tedy? ![40](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> T: Ještě mám starou příčku. Novou dám, až rozeběhnu motor, což bude doufám zítra. Už mi chybí jen nasadit vanu a navrtat blok na odfuk. Mám nový kroužky a když ráčnou točím motorem tak všechny válce syčí dolů. To jsou asi v řiti vložky, ale to dělat nebudu. To to dojezdím a pak nasadím jinej motor. To vědět, tak jsem se na všechno vyprdnul ![10](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
![10](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/10.gif)
-> Eidy: : to je mi jasný
v tom případě doufám, že sleze brzo sníh
jo a kde jsou fotky nové příčky na autě?![4](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
jo a kde jsou fotky nové příčky na autě?
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
Eidy 29.12.10 21:10:13 napsal:
→ T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem
a u vyhřátého radiátoru![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
→ T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
a u vyhřátého radiátoru
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> T: Kdepak. Kóča kouká na sníh maximálně tak za oknem ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> Eidy: : jo taky bych nějaký z těch věcí uživil
jinak hele to by ale chtělo projet, ať víš jak jsi na tom
ale to spíš budou padat hovna s háčkama, než by Kóča věděla jak vypadá sníh, co? :-)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
jinak hele to by ale chtělo projet, ať víš jak jsi na tom
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![40](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/40.gif)
-> Pavel P..: k čemu by ti to bylo? ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: hochu hodne dobrej clanek!!! mas muj obdiv a plne te chapu
ty nase letadlo ![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
-> Eidy: jen odlehčuj já tě těch přebytečnejch věcí zbavim
![5](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![5](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/5.gif)
Na kroužkách jsem se domluvil už s PavlemP. Zítra si je vyzvednu.
Jinak pokračuju v odlehčování auta. Našel jsem tam nějaký zbytečný věci jako weber, sání, výfuk, hlavu, klaviaturu, písty s ojnicema atd.![3](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Včera jsem to rozhodil a kupodivu kroužky nejsou zapečený ani na jednom válci
Některý těsnící jsou trochu poškrábaný, vložky ujdou, nejhorší ojniční šály jsou na 3, jinak jsou všechny moc pěkný.
Těsnění pod hlavou bylo celý takový jako že by možná vydrželo dlouho, možná pár km. Moc pěkný prostě nebylo. Chce to prostě přetáhnout víckrát.
Ve čtvrtek to chci složit a ještě (nebo v pátek) navrčet. Projet to asi neprojedu, ale aspoň ohřát a přetáhnout hlavu.
Jinak pokračuju v odlehčování auta. Našel jsem tam nějaký zbytečný věci jako weber, sání, výfuk, hlavu, klaviaturu, písty s ojnicema atd.
![3](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/3.gif)
Včera jsem to rozhodil a kupodivu kroužky nejsou zapečený ani na jednom válci
![8](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/8.gif)
Těsnění pod hlavou bylo celý takový jako že by možná vydrželo dlouho, možná pár km. Moc pěkný prostě nebylo. Chce to prostě přetáhnout víckrát.
Ve čtvrtek to chci složit a ještě (nebo v pátek) navrčet. Projet to asi neprojedu, ale aspoň ohřát a přetáhnout hlavu.
-> Eidy: si je nech poslat přímo z Buzuluku, mělo by to být tohle číslo 311 573 005
-> Eidy: nějaký kruhy bych asik měl... pokud by vyhovovali
skoda-virt.cz/cz/.../1390 19-136-sada-na-go-a-dalsi- motor-dily
![4](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/4.gif)
skoda-virt.cz/cz/.../1390 19-136-sada-na-go-a-dalsi- motor-dily
-> Eidy: zajed do komárova tam buzuluk prodávaj
Přátelé, byl jsem užv 7 obchodech a KS nebo Buzuluk kroužky nikde. Jenom Polsko nebo Turecko a lepší neumí sehnat. Nejlepší se mi zdá sada na Fa/Fe originál Škoda akorát mi nejsou schopný říct co to je zač. Ví to někdo? Akorát, že sada je za 1200 :-/
-> Eidy: V ramci solidarity, Ti muzu rict, ze zaposledni mesic jsem mel hlavu dole 3x, z toho 2x venku prvni pist a naposledy jsem to vzal vcetne vymeny vacky. Myslim, ze bych to pomalu mohl zacit delat na cas ![1](//img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
![1](http://img.skoda-virt.cz/x-smajlici/1.gif)
-> afro100: Někdy fakt nesnáším, když mám pravdu. KUA!