Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:07:48
06.11.2010
kraska98
dejsem pls nake video nemuzu ho od tebe najit
20:05:40
06.11.2010
Eidy
Přidal jsem ještě luxusní fotku od xenon04.
19:59:40
05.11.2010
vhml
-> Tuner#2: výrazně ne, ale aktuálně se na špičce pohybujeme v rozdílech desetin. V janovicích mi na vítězství chyběli 2 desetiny, loni jsem o titul přišel o 4desetiny. V příbrami jsme byli po prvním kole 3 v jedné desetině...
19:09:30
05.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> vhml 05.11.10 18:35:28: Na slalomu když to zlomíš úplně tak asi ano i když v Plzni jsem to nějak nepozoroval. To že Tě trochu zahrabalo vnitřní kolo bych řekl, že Tě výrazně nezpomalilo.4
18:35:28
05.11.2010
vhml
-> Tuner#2: já bohužel s tím problém mám, že hrabu a nejedu.





-> pistaa: myšlen byl zavařenej diferák, ten na asfalt význam nemá.
09:51:43
05.11.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Osobně si myslím, že Tebe rozhodně zrychlí motor a na samosvor bych se na asfaltu vyprdnul, podívej se na první videa jak jezdil Peklo Evo Luboš. To auto auto jede pořád rovně a hrne to předek před sebou a nezatáčí. Z toho bych měl docela strach, že to zhorší chování auta v zatáčce a to že prohrabeš? Dle mě to není ani vteřina, to prohrabání je spíš na úrovni odlehčenýho kola a auto by nějak zásadně rychleji neakcelerovalo kdyby nehrabalo protože to hrabání není o tom, že by jsi kvůli tomu nemohl dát plný plyn a auto neodjíždělo ze zatáčky.
upraveno 1x, naposled 05.11.2010 09:52:31
09:19:26
05.11.2010
Eidy
-> TUNER: To asi jo. Ale stejná investice do motoru mě urychlí víc. Mě by stačil i standardní 4q s rychlejším SP, abych využil i dvojku.
09:12:35
05.11.2010
TUNER
-> Eidy: Samo že má 5q...skládanej.....měl by jsi o něm začít uvažovat,myslim že by tě zrychlil....4
08:21:35
05.11.2010
pistaa
-> vhml: ja myslim ze to ma vyznam aj na asfalt, leppsia trakcia, lepsie rovnomernejsie brzdenie a lepsie vyjazdy ma to snad aj na asfalte nejaky zapor? okrem ineho nepretocis motor v zakrutach a podobne alebo sa mylim??
06:41:21
05.11.2010
Eidy
-> TUNER: Stačí, když mi ho půčí i s pťevodovkou. Pokud teda nemś 5q. 1
05:56:02
05.11.2010
TUNER
Leda bych ho vymontoval přes zimu Dipimu )))

Co říkal tak je to na ježdění opravdu rozdíl a několik závodů se s tim učil jezdit než se s tim sžil....
21:54:17
04.11.2010
vhml
-> Eidy: na asfalt je to nesmysl. To je leda na prasení v bahně a sněhu. Bohužel :-(
21:45:33
04.11.2010
Eidy
-> vhml: Tak to mě samozřejmě taky napadlo. Otázkou je co na to poloosy atd.
21:07:18
04.11.2010
vhml
-> Eidy: 100% řeší svářečka :-D
20:18:43
04.11.2010
Eidy
-> vhml: Drift? To zní lákavě :)

Ale taky záleží jak moc svornej si ho nastavím, ne?
20:16:37
04.11.2010
vhml
-> Eidy: teorie praví že se autu nechce zatáčet, protože to zadek pořád tlačí dopředu a když to zatáčí, tak to má vyšší tendenci ject driftem. ALe zase ta trakce za to stojí, protže já každou ostřejší zatáčku prohrabu
19:16:29
04.11.2010
Eidy
-> Bery: Možná proto, že levá guma je teplejší a proto líp drží. Nebo je to poloměrem zatáček? Ono se ani nedá říct, že by to hrabalo vždycky ve stejných zatáčkách.

A co je na tom samosvoru resp. ježděním s ním divnýho? To to jako moc nezatáčí a pak najednou začne nebo co?

-> vhml: Hmm, to zní lákavě. Z čehož samozřejmě vyplývá, že žádnej nemám.
upraveno 1x, naposled 04.11.2010 19:17:11
18:42:47
04.11.2010
vhml
Kamarádi, nemáte někdo půjčit samosvor na obkreslení? Vyrobit ho víceméně není problém, ale vymýšlet se mi ho nechce...



Rád se pak podělím o pár kousků za výrobní náklady...
upraveno 1x, naposled 04.11.2010 18:43:04
15:06:32
04.11.2010
Bery
-> Eidy: hlavně se s tim člověk musí naučit jezdit...

já vim že ten okruh je na pravou ruku,ale když jedeš nějakou tu levou zatáčku,tak se to tolik nestává aby jsi prohrabal..nebo se mi to jen zdá?koukal jsem jen na to natočený v ruce od Luboše.
14:58:19
04.11.2010
Eidy
-> TUNER: Jo, to jsem už taky říkal, 1 ale otázkou je, jestli by mě díl za 15000 zrychlil přiměřeně investici 8
Extreme Tyres