Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

20:45:05
25.08.2010
Eidy
-> kamikaze: ok.

-> vhml: ty toho naděláš. Já dřív taky jezdil stojatýho Webera dif 24/2. A jezdil jsem normálně kolem 7 litrů.
18:08:26
25.08.2010
vhml
Berete i účastníky v trabantu, popř na motorce? Na stovce budu zkoušet stojatýho webra, takže do toho na cestu do Plzně tankovat nehodlám :-D
12:10:15
25.08.2010
kamikaze
-> Eidy: Asi ještě Dan s litříkem6
07:39:06
25.08.2010
Eidy
No tak to nás bude už 7, príma. Kdo dál?
00:16:10
25.08.2010
kamikaze
-> Tuner#2: No tak se z týhle strany se sjedem v Rokycanech a pojedem v koloně. jen ta Plzeň v koloně bude mazec3
upraveno 1x, naposled 25.08.2010 00:16:34
00:03:53
25.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> M@rtin: Místa je tady hodně...



-> MATTESS: -> kamikaze: Jo to by šlo. Jede se po starej v Ejpovicích stejně nejde z dálnice sject a moc lidí známku nemá.
23:58:44
24.08.2010
Nwkt
-> kamikaze: Po dálnici těžko, je uzavřenej sjezd na Ejpovice
23:53:07
24.08.2010
kamikaze
-> MATTESS: Když se nepojede po dálnici tak by se to dalo, dorazíme v koloně jako pořádnej gang3
23:36:50
24.08.2010
MATTESS
-> Tuner#2: že bych to vzal taky přes Rokycany?1
21:26:42
24.08.2010
M@rtin
-> Tuner#2: Však ty mě navedeš ... hlavně aby jsi měl v RO místo pro 4 leštěný 16"4
21:16:08
24.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 24.08.10 18:08:07: OK nevadí jsem rád, že přijedeš na odpoledne. Takže domluveno a sraz v Rokycanech je zde:



Loc: 49°44'32.305"N, 13°34'39.928"E



Viděl bych to optimálně na 12:20 sraz a 12:30 opouštíme Rokycany.4



-> M@rtin: Ty nám tady v tom nedělej zmatek, pokud vím spíš v Rokycanech a tak se jim do Berouna nemontuj 2 1
19:16:45
24.08.2010
havlik
-> Eidy: okej tak kolem toho času nějak napiš nebo brkni a někde se sejdem a vyrazime
19:07:35
24.08.2010
-> Eidy: : no tak já to mám 30km, tak když vyrazim teda v 11 , tak by to mělo být akorát :-)
18:59:36
24.08.2010
Eidy
-> havlik: No když to začíná v jednu odpo, tak abych byl v Berouně v půl na poledne (11:30).
18:55:43
24.08.2010
havlik
-> Eidy: este mi rekni v kolik si tak predstavujes ze budes v beroune:)
18:55:40
24.08.2010
-> Eidy: : OK, tak ještě počkáme, jak to dopadne s počasím a když se nepotkáme tady, tak si zavoláme 5
18:51:12
24.08.2010
Eidy
-> havlik: tak uvidíme.

-> M@rtin: no jak myslíš.

-> T: Cerhovice jsou ok.
18:43:48
24.08.2010
-> Eidy: : no právě, jsem psal, že to je dál, no.....tak jak koukám na mapu, tak bych se asi přidal v Cerhoviciích, pokud vidím dobře,tak by jsme to by to mělo být po cestě obou dvou...





-> havlik: : tak bude fuč...a pak dohoníš mě a já jen tak neujedu 3
18:40:27
24.08.2010
M@rtin
-> Eidy: No a co to je?
18:39:18
24.08.2010
havlik
-> Eidy: no snad jo:) se pozná
Extreme Tyres