skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
20:36:26
17.08.2010
17.08.2010
T
-> Eidy: : na oko pěkný, to je jasný jen mě zajímají tvoje pocity po projetí? a koukam, že na dorazu nemáš moc místa co? ale ty jsi vlastně říkál, že tohle auto neni na pružení
19:45:05
17.08.2010
17.08.2010
Eidy
-> radekp: Pořádně asi až na okruhu. Možná se předtím svezu při projížďce, ale křest ohněm proběhne až na okruhu.
19:41:26
17.08.2010
17.08.2010
radekp
-> Eidy: Hezká nápravička, už jsi ji pořádně testnul? Nebo až v Mostu?
19:20:42
17.08.2010
17.08.2010
Eidy
-> David V6: Já mám měď všude, pouze pod přední nápravou je hadice, abych nemusel odmontovávat celý chlazení v případě vyndání nápravy. Mě by se líbilo natáhnout chlazení tunelem, ale to je vhodný jen pro chladič v kufru. Takhle bych nakonec stejnak musel jít pod nádrží. Každopádně plast se mi nelíbí.
18:51:06
17.08.2010
17.08.2010
David V6
-> Eidy: taky musíš dát blízko držáky k sobě,ale v motoráči už máš měď tak v ni pokračuj
18:37:49
17.08.2010
17.08.2010
Eidy
-> Pavel P..: Díky... No vidíš, že bych to pořádně zveteránil
-> David V6: Díky... Ty podložky se mi taky nelíbí, ale jak je náprava skloněná, stabík je asi o 2cm víc vpředu a musím tam cpát takovýhle podložky, aby to ještě drželo. Proto půjdu do unibalů a vyrobím si posunutý úplně jiný držáky stabíku a bude to hezký, čistý. Ale to až na podzim... Hliník je lehčí a lepčí. Plast teplem povolí a prohýbá se a to si nemůžu dovolit.
-> David V6: Díky... Ty podložky se mi taky nelíbí, ale jak je náprava skloněná, stabík je asi o 2cm víc vpředu a musím tam cpát takovýhle podložky, aby to ještě drželo. Proto půjdu do unibalů a vyrobím si posunutý úplně jiný držáky stabíku a bude to hezký, čistý. Ale to až na podzim... Hliník je lehčí a lepčí. Plast teplem povolí a prohýbá se a to si nemůžu dovolit.
18:31:22
17.08.2010
17.08.2010
David V6
-> Eidy: nápravička pěkná ale co ty podložky na šroubech stabilizátoru?jinak já ted tahal měd a v poho,nebo zkus plast
18:27:05
17.08.2010
17.08.2010
Pavel P..
-> Eidy: pěkná náprava.. teď máš mazacích míst víc jak Spartak.. nechceš si tam udělat centrální mazání?
09:52:12
17.08.2010
17.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.08.10 19:57:41: Psal jsem důstojnější využití před tím... Bylo to myšleno tak, jako že před tím to nemusela být zahradní hadice (proto ty uvozovky), ale třeba hadice, kterou se napouštělo chlazení jaderného reaktoru v Temelíně. Co já vím odkud jí máš.
19:57:41
16.08.2010
16.08.2010
Eidy
tak to mám nafocený, ale přes iPhone to sem nenacpu. Vydržte do zítřejšího odpoledne
-> T: jasně, že kvůli váze Hliník je 3x lehčí než Cu.
-> Tuner#2: Tak ale teprve teď si mě urazil. Jaký důstojnější použití než na Kóče by mohla hadice mít?
-> Bedřich: dík. Omrknu to tady u nás a kdyžtak to objednám. Původně jsem myslel jako sehnat za děkuju. Ale on to nebude ranec. Metr tenkostěnný vychází na cca 55Kč což je ok. Jen nevím jak to v mých podmínkách naohýbat, když to běžně nejde letovat a nejsou kolena
Stejnak mám pocit, že ten motor nepatrně fouká do vody. Když jsem teď vypouštěl chladivku tak byla tmavá a byla cítit výfukem. Ne moc, jen lehce. To jsem s dřívějším motorem nikdy neměl.
-> T: jasně, že kvůli váze Hliník je 3x lehčí než Cu.
-> Tuner#2: Tak ale teprve teď si mě urazil. Jaký důstojnější použití než na Kóče by mohla hadice mít?
-> Bedřich: dík. Omrknu to tady u nás a kdyžtak to objednám. Původně jsem myslel jako sehnat za děkuju. Ale on to nebude ranec. Metr tenkostěnný vychází na cca 55Kč což je ok. Jen nevím jak to v mých podmínkách naohýbat, když to běžně nejde letovat a nejsou kolena
Stejnak mám pocit, že ten motor nepatrně fouká do vody. Když jsem teď vypouštěl chladivku tak byla tmavá a byla cítit výfukem. Ne moc, jen lehce. To jsem s dřívějším motorem nikdy neměl.
17:18:55
16.08.2010
16.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 16.08.10 17:06:25: Abych neurazil, kdyby měli nějaké důstojnější použití před tím :-)) Měď na vodu není moc dobrá, neb nějak reaguje s hliníkem nedávno to tady někdo psal.
17:06:25
16.08.2010
16.08.2010
T
-> Tuner#2: : proč píšeš zahradní hadice v uvozovkách
-> Eidy: : no spoléhám a sice jsem na moravě, lae kvůli tý nápravě sem lezu na net jak malej
a ten hliník kvůli váze?
-> Eidy: : no spoléhám a sice jsem na moravě, lae kvůli tý nápravě sem lezu na net jak malej
a ten hliník kvůli váze?
13:54:54
16.08.2010
16.08.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: Tady..www.aludecin.cz/ v jakémkoliv rozměru jsme si řekli, neměli jsme problém.A posílají zásilkovou službou.
12:47:39
16.08.2010
16.08.2010
Eidy
-> T: To se spolehni
-> Tuner#2: Neboj. Spíš nebylo co ti odpovědět. A co máš proti zahradním hadicím? Sice jsi mě přivedl na myšlenku jak to přeházet na měď, ale upřímně, raději bych hliník. Kdo umí zajistit 6 metrů Al tenkostěný roury?
-> Tuner#2: Neboj. Spíš nebylo co ti odpovědět. A co máš proti zahradním hadicím? Sice jsi mě přivedl na myšlenku jak to přeházet na měď, ale upřímně, raději bych hliník. Kdo umí zajistit 6 metrů Al tenkostěný roury?
12:34:04
16.08.2010
16.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T 16.08.10 12:25:30: Teď na to koukám pořádně a asi ne. Zdálo se mě že zmizeli "zahradní hadice"
12:25:30
16.08.2010
16.08.2010
T
-> Tuner#2: : kde to vidíš?
12:16:53
16.08.2010
16.08.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy 16.08.10 08:07:02: No to je dost, myslel jsem, že se mnou nemluvíš Vidím dobře i předělanou vodu?
11:35:22
16.08.2010
16.08.2010
T
-> Eidy: : beru tě za slovo a čekám na zítra
08:07:02
16.08.2010
16.08.2010
Eidy
-> T: Tak abyste neřekli, že sem nic nedám
Nebyl čas to nafotit, ale dneska to provedu a zítra nahraju. Slibuju.
Nebyl čas to nafotit, ale dneska to provedu a zítra nahraju. Slibuju.
17:50:59
15.08.2010
15.08.2010
T
-> Eidy: : co ta náprava? já ani nespim, jak jsem na ni zvědavej