skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
15:16:08
10.01.2010
10.01.2010
radekp
I u nás je problém sehnat díly na ČZ tourist, ikdyž se myslím vyvážely i do Vatikánu. Osobně pochybuju, že by v americe zrestaurovali Tatru bez dokumentace a bez dílů...taky jsem názoru, že se stavěly v čr
14:27:06
10.01.2010
10.01.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy 10.01.10 13:41:49: Já myslím, že se to u nás dělá na zakázku pro určitého člověka.Až nápadně mi to připimíná práci jednoho mého kamaráda.To auto má všechny doplňky které na auta dává on.A to už chce velkou náhodu.
13:41:49
10.01.2010
10.01.2010
Eidy
-> Bedřich: Láďa říkal něco takovýho. Ty myslíš, že to kupují hotové odsud?
13:41:25
10.01.2010
10.01.2010
L.L.
Bedřichu přesněji řečeno my nevíme, že je udělaná v americe, toliko jsem si toho s jejím majitelem nenapsal. To je jen doměnka. Víme jen, že se tam ten vůz nyní nalézá
10:51:33
10.01.2010
10.01.2010
Bedřich - zrušená registrace
-> Eidy: -> L.L.: Odkud víte, že ta osmička je dělaná v americe?
10:07:53
10.01.2010
10.01.2010
L.L.
No já si myslím, že v emerice asi probíhaj renovace veteránů trošku jinak, než u nás. Pán z L.A., byť se nezmiňuje o žádných zdejších kořenech, je asi velký fanda do našich značek, píše: "We have 5 czech cars (1941 T87, 1950 T600 (x2), 1970 T603, and 1960 Skoda Felicia), also a 1960 CZ 501 scooter, and a 1937 Cz tourist 350."
02:09:22
10.01.2010
10.01.2010
Eidy
-> L.L.: No tak to je pecka. Jak shání díly, to fakt netuším.
Pro ostatní www.flickr.com/photos/... /72157622987338687
Pro ostatní www.flickr.com/photos/... /72157622987338687
15:09:32
09.01.2010
09.01.2010
L.L.
Tam ten okomantovanej zrezlej tatraplán z galerie "Rusty cars". Proklikni přes autora komentáře na fotky jeho tatraplánu, jak restaurují američtí hoši naše vozy
00:13:13
09.01.2010
09.01.2010
Eidy
-> L.L.: No ne, taková pocta. Nesmírně, řekl bych až vesmírně, si toho považuji a Tvé velké jméno vychvalovati všude budu, kudy choditi budu.
Ale koukám, že tam není jen eRkařská složka, ale spousty dalších. No to je luxus. A která že to putuje do Ú eS Á?
Ale koukám, že tam není jen eRkařská složka, ale spousty dalších. No to je luxus. A která že to putuje do Ú eS Á?
20:22:34
08.01.2010
08.01.2010
L.L.
Jo jo, po mém voze a Michalovo kupátku mám Tvou Kóču asi jako třetí nejčastěji fotografovaný vůz. Však už se taky pár let známe, jsi poměrně aktivním účastníkem v našem dění, tak už se nám to nastřádalo
12:20:08
08.01.2010
08.01.2010
Eidy
-> L.L.: To je ale hezká galerka. Dokonce jsem se tam našel Prohlídnu to pořádně v klidu doma, pane umělče.
12:11:11
08.01.2010
08.01.2010
L.L.
No pravda já už mám tolik fotek, kde jsou auta pěkně celá a ostrá www.flickr.com/photos/...
/72157622984753795 , že se pak raduji spíše z povedených řezů a různých dynamických nedokonalostí. Prostě teď zas už mi ani tak moc nejde o dokonalé zachycení všech skutečností, jako spíš, kdy by se tam podařilo nějak propíchnout atmosféru, pohyb, nostalgii, prostě ještě něco nad běžný rámec, nějaká ta přidaná hodnota
23:23:29
07.01.2010
07.01.2010
Eidy
-> L.L.: Tak já se ti tu teda rozepíšu, když to oceníš. Tuhle fotku jsem sem nedal bo tam jaksi chybí zadní část mého rudého stroje. Ale jako jinak je ta fotka pěkná. Vy umělci asi máte na věc jinčí názor.
23:05:57
04.01.2010
04.01.2010
TUNER
-> pistaa: Můžeš si koupit měřák teploty výfukových plynů. Používáme ho i na závodních skůtrech.. ;-) Já to raději nikam nedávam,po tom jak jsem viděl že se mi i turbo umí rozsvítit....a to mam směs mírně bohatější....podle VAGu...
18:53:18
02.01.2010
02.01.2010
L.L.
Koukám, že tu Tvou asi nejlepší fotku ze Severky jsi si sem skromně nedal >>> www.flickr.com/photos/...
/4231368465
22:47:26
31.12.2009
31.12.2009
pistaa
-> petr s: no to by zhoreli piesty alebo turbo, nic take sa vsak nedeje a tu sa to topi :( teda myslim si
22:43:41
31.12.2009
31.12.2009
petr s
-> pistaa: Máš chudou směs teplota výfukových plynů by měla být kolem 650 stupnů
22:40:52
31.12.2009
31.12.2009
pistaa
-> Eidy: hm,. bodaj by ti vydrzala :)) mne nevydrzala len na zvode som mal 30m masky, zvod si videl, po okruhu ostala velmi krehka, bola striekana tym sprejom a po par okruhoch sa roztiekla :(( takze idem do druhej i ked neviem do akej zbnacky, tuto skusenost mi nik neveri a ked padne otazka na akomk motore sa mi to stalo tak to uz je stratene a bez debaty :((( takze snad to bude tym MEGAvykopnom a ty s tym problemy mat nebudes
16:44:11
31.12.2009
31.12.2009
David V6
-> Eidy: já ji chci taky použít tak jsem zvědav,horší to budu mít s ohybama mám o něco místama ostřejší,no jsem zvědav
23:23:19
30.12.2009
30.12.2009
Eidy
-> Zazaa: Uhodil jsi hlavičku na hřebíček. Kóča tuto zimu přečkává na špalkách, aby si neostála tlapky. A budu to dělat asi každý rok.
-> vhml: Já v ruce nikdy žádnou jinou neměl, takže nemůžu porovnávat. Ale takhle bych řekl, že dobrý. Co to znamená, že ta tvoje se tváří křehká? Vypadá tak nebo je? Praská, loupe se nebo jinak eroduje? Tahle vypadá, že je vymáchaná v nějakým grafitovým bordelu a prej se teplem trochu zapeče do sebe takže pak se uvidí. Po dalším Mostu budu moct zodpovědně říct jaká je.
-> David V6: Ne, 9m. Ale ano, bral jsem tu desetimetrovku. On ani jinou nemá.
-> MATTESS: Dík.
-> vhml: Já v ruce nikdy žádnou jinou neměl, takže nemůžu porovnávat. Ale takhle bych řekl, že dobrý. Co to znamená, že ta tvoje se tváří křehká? Vypadá tak nebo je? Praská, loupe se nebo jinak eroduje? Tahle vypadá, že je vymáchaná v nějakým grafitovým bordelu a prej se teplem trochu zapeče do sebe takže pak se uvidí. Po dalším Mostu budu moct zodpovědně říct jaká je.
-> David V6: Ne, 9m. Ale ano, bral jsem tu desetimetrovku. On ani jinou nemá.
-> MATTESS: Dík.