Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:44:23
20.10.2009
m8rinek
nej na řazení je golfovej míček4
14:34:40
20.10.2009
Eidy
-> T: Musím sehnat nějakej míček 50mm, abych věděl jak mi to padne do ruky. Nechci mrhat tvým časem. Jinak jako pokud to bude kulatý a karbonový tak super. Je to plnej materiál nebo dutý?
13:44:54
20.10.2009
-> Eidy: : zmerim ale mlysim ze pod 5cm prave ze docela malej ale lepsi jsem nenasel formu no :-/ ale padne docela do ruky,proto jsem to fotil na klacku pro predstavu :-) jinak neni to jen ciste jedno vlaknu,ale je to domorobo no,ak co mam pkracovat? nebo chces detaily? :-)
06:58:02
20.10.2009
Eidy
-> T: Potřebuju zakrytovat chladič kvůli případným kamínkům. Vlastně už je to hotový, ale premiéra bude za týden v Mostě. 1

Koule pěkná, vypadá docela karbonově 1 Jakej je to průměr?
21:48:07
19.10.2009
jarda.u1
-> Eidy: sakrys sakrys,tady se neco chysta9
21:23:10
19.10.2009
-> Eidy: : tak tady teda :-) skoda-virt.cz/cz/.../3539 -t-ero ze mi to sem neslo nejak :-/
21:11:37
19.10.2009
-> Eidy: : co to provádíš ty rozborko? 4

jinak tady más polotovar,nevim jestli je to podle tvych predstav,tak se ptam,jestli mam pokracovat:-P zatim se to podle me ale jevi lip,nez jsem cekal a mam uz i pro sebe asi jednu v zaloze :-D
11:55:20
19.10.2009
Eidy
Připravuju na okruh. Troška rozborky neuškodí 1
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 19.10.2009 11:55:20
13:58:27
14.10.2009
Eidy
Konečně to máme černé na bílém www.autodrom-most.cz/cz/. ../autodrom-most-zve-verej nost-opet-k-navsteve

Helma není nutná 1
00:38:06
12.10.2009
Eidy
-> m8rinek: Mno tak věděl jsem, že větší záklon je lepší. A už šlo jen o to, jak to zrealizovat. No a pokud jsem nechtěl dělat úplně jiný ramena na úplně jiný těhlice, tak nezbývalo, než celou nápravu otočit. A jestli to funguje? Rozhodně. Rozdíl samotné úpravy oproti sérii ti neřeknu, bo to nevím. Už je to hodně dlouho, co jsem měl sériový nápravy, ale vím, že auto si do zatáček líp sedá.
23:35:13
11.10.2009
m8rinek
-> Eidy: jo jo napadlo mě to hned, nicméně, co Tě k tomu vedlo a pozoruješ nějakou změnu oproti serii?
22:58:42
11.10.2009
Eidy
-> jarda.u1: Teď to snížili na 1:24.
22:58:13
11.10.2009
Eidy
-> m8rinek: Bingo 4

-> gabo000000: Když píšu, že je otočená celá náprava, tak jsem asi nehejbal jenom se svislákama. Stačí na to 2 podložky, když víš kam. 4

-> Bedřich: Ve spodních držácích jsou jenom drážky takže pohoda. Jen stabilizátor popojede trochu dopředu, tak je potřeba upravit držáky.
22:00:10
11.10.2009
m8rinek
-> Bedřich: povolis, podlozis, utahnes, ve spodnich je mista habakuk
21:35:49
11.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
hmm..toto ma zacina zaujmat...lebo toto by mohlo pomôct celkom dost nedotacavej skodovke..vsak ekd vidite nove auta..bavoraky...vytoci volant a vnutorne koleso ide takmer po disku
21:33:04
11.10.2009
U-Geen
-> Bedřich: se natahne :-)
21:13:41
11.10.2009
Bedřich - zrušená registrace
-> m8rinek: A spodní držáky se poddají??
20:32:03
11.10.2009
m8rinek
-> gabo000000: dával bych podložku mezi vrchní zadní držák a most
20:04:50
11.10.2009
U-Geen
-> gabo000000: no vidis, a staci ji trochu jinak prichytit
18:35:32
11.10.2009
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli





môzes mi to prosimta vysvetlit? akosi tomu nechapem..viem co je zaklon ale to sa da zvecsit len ked cely zvyslak das sikmejsie co je asi zatko realizovatelne s origo komponentami...dakujem
upraveno 1x, naposled 11.10.2009 18:37:20
Extreme Tyres