Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:07:25
30.12.2009
Placko
-> Tipek: no asi tak 4 s každeho rošku trošku 3 3 ale nezasierajme mu to tu 4
16:06:59
30.12.2009
vhml
Jakej máš z grafitky pocit? Já mám od saabů to obyčejnou, negrafitovou a nepůspbí moc přesvědčivě. Tváří se docela křehká po chvíli provozu.
16:05:47
30.12.2009
Tipek - zrušená registrace
-> Placko: ako tak citam tak to nema vyznam tu psat dalej ... jeden napise ze som debil druhy sa smeje ako keby jel na marise a treti odpoveda ... 3
16:03:48
30.12.2009
Placko
-> Tipek: a vidis ja sa smejem 4
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 16:03:57
16:01:56
30.12.2009
Tipek - zrušená registrace
-> Placko: no ja by som sa nesmial veru 4
16:01:02
30.12.2009
škodík - zrušená registrace
> Tipek: 3 3
15:59:36
30.12.2009
Tipek - zrušená registrace
-> havlik: aj to ale nie len ja :D:D:D je nas tu viac ... by som povedal .. ale tak pisem prevdu ... cim hustejsie sa to da tak je vacsia spotreba tej pasky ... 4 dost logicke si myslim 1
15:58:50
30.12.2009
Placko
havlik 30.12.09 15:56:35 napsal:

→ Tipek: spíš si debil :) my víme4
3 3 3
15:56:35
30.12.2009
havlik
-> Tipek: spíš si debil :) my víme4
15:46:30
30.12.2009
Tipek - zrušená registrace
-> Eidy: to nie je na tom ako husto to budes nahodou omotavat ??? :) cim hustejsie tym vacsia spotreba tej pasky ... 1 som dobry ja viem :D3
15:36:27
30.12.2009
David V6
-> Eidy: takže si použil 10m?
09:50:46
30.12.2009
MATTESS
-> Eidy: pěkný a ruce taky1
01:32:22
30.12.2009
Eidy
Kóča měla konečně vánoce. A já koneckonců taky 1

Je to ta grafitová páska ze saabtuningu. Měl jsem strach, aby vystačila a nakonec mi 1m zůstal.

Foto namontovaných svodů v kartě.
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.12.2009 01:32:22
upraveno 1x, naposled 30.12.2009 01:35:54
01:30:28
30.12.2009
Eidy
Tak takhle jsem dnes dopadl.

Pravdu měl ten, kdo si myslel, že jsem svody nesundaval jen kvůli kontrole 40
zvětšit Eidy / Kóča - obrázek od Eidy vložen 30.12.2009 01:30:28
16:27:33
29.12.2009
Tipek - zrušená registrace
-> Eidy: ach tak ... ja som sa uz chcel cudovat ako plyny vedia "vybrat" material vo zvodoch ... ja pako 3
16:24:21
29.12.2009
Eidy
-> Tipek: To je zbytek svaru. Než jsem je nasadil, tak jsem zahlazoval vnitřek cigárkem a tahle hranka tam zůstala. Žádná prasklina to není, jen stín od blesku. 4
11:18:09
29.12.2009
Tipek - zrušená registrace
Eidy 28.12.09 01:06:22 napsal:

Dnes jsem shodil svody a mrknul se jak jsou na tom s karbonem. A vida

1
nechcem sa dako dotknut ale na tej prvej foto vidim "trhlinu" ? alebo daco take ... ?alebo taka jamka ..."vybrate" co to je ?
upraveno 1x, naposled 29.12.2009 11:18:23
10:45:35
29.12.2009
Eidy
-> havlik: 1
19:41:48
28.12.2009
havlik
-> David V6: ona ta druhá:D vid Eidy47 47
18:45:46
28.12.2009
David V6
-> Eidy: jasně že motorová,to bych si nedovolil2
Extreme Tyres