Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.



Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast




Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.



1) Podvozek:

Přední náprava:



* Emková.

* Vyztužená ramena po celé délce.

* Ramena uložena v unibalech.

* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).

* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.

* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.

* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.

* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.

* Vzpěra mezi tlumiči.

* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).

* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.

* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).

* Rozchod 1415 mm.



Zadní náprava:



* Molčanova ramena.

* Uchycení v unibalech.

* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.

* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.

* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.

* Pancéřované brzdové hadičky.

* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.

* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.

* Podložky 16mm.

* Zadní zesílené náboje (by Saky).

* Rozchod 1390 mm.



Převodovka:



* 5Q se SP 4,22.

* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).

* Samosvor od Kalmaru.

* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.



Kola:



* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.

* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).



2) Interiér:

* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.

* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).

* Čtyřbodové pásy RRS 3".

* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.

* Nastavitelný shiftlight.

* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.

* Startování tlačítkem.

* Sportovní pedály OMP.

* Černé koberce (bibendum30).

* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.

* Zadní sedadla pryč.

* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.

* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.

* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.

* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.



3) Exteriér:

* Červený lak odstín Škoda Corrida.

* Přední spoiler upravený podle představ.

* Bílé přední blinkry..

* Zakázkový chladič pod nárazníkem.

* Bezpečnostní spony na přední haubně.

* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.

* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.

* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.

* Hliníková střecha.

* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.



4) Motor:



* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.

* Kované písty CP s vyšší kompresí.

* Ojnice Maxpeedingrods.

* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.

* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).

* Maximální otáčky 7200 ot/min.

* Vačky sériový AR 164.

* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.

* Karbonové sání.

* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.

* Duralová řemenice.

* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).

* Sáni vzduchu bočním oknem.

* ECU Master Classic.

* Olej Millers 10w60 NT.

* 176 HP a 213 Nm.



5) Chlazení

* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.

* Taženo v Cu trubkách.

* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.



6) Hmotnost

* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.



Plány:

* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.

* Vrátit a vracet se na Nurburgring.

* Možná jet na sraz ve Worthersee.

* Přidat ještě něco toho karbonu.

* Ještě to trochu odlehčit.

* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.



Svezení na okruhu v Goodwoodu :)

Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3




Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )

Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00




Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))

Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55




Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)

Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3




Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

08:55:50
11.05.2009
pistaa
-> Eidy: co aj viem, pomenim ti loziska na motore a prijdi si to vzat, a nezabudni krabicu s legom.
23:40:47
10.05.2009
Eidy
-> Péďa17: pošlu

-> pistaa: Hezký auto se ti zachtělo? 1
22:16:43
10.05.2009
Tommyk
-> pistaa: 3 3
22:10:47
10.05.2009
pistaa
-> Eidy: poprosim by som tvoje auto preparkovat do mojej garage, a nafotim si to uz sam :P
21:23:21
10.05.2009
Péďa17
-> Eidy: prosil bych fotku 7 a 9 na mail
21:21:02
08.05.2009
Eidy
-> Tommyk: není zač.

-> Majklsto: Děkuji, děkuji.4
13:19:51
08.05.2009
Tommyk
-> Eidy: díky za fotky :) 4
02:25:59
08.05.2009
Majklsto
-> Eidy: dnes som videl Tvoj popis k autu na skodateamu, a skutocne ma to dojalo, ze s akeho srotu si vypiplal kóču, prakticky k dokonalosti.

tu na virte je to proste super auto ,ale az na skodatemu som videl co vsetko bolo pred tým...

klobúk dolu pred tým co si dokázal
00:20:14
08.05.2009
Eidy
-> Tuner#2: Jasný 3, dáme řeč. 4
00:18:31
08.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Mám to tam 40 Tak zas tak blbej nejsem, ale ještě mě v tom lítá nějaký rozchod, ale to si budem muset promluvit osobně 4 3
00:08:04
08.05.2009
Eidy
Přidal jsem ještě 2 fotky a nahradil ty nové větším rozlišením

-> Tuner#2: Jo, je to stále stejná holka jako na Doksech 1
upraveno 1x, naposled 08.05.2009 00:08:42
23:46:05
07.05.2009
Eidy
-> Tommyk, Tuner#2: Měli byste to tam mít 4
20:23:49
06.05.2009
TUNER
18:23:19
06.05.2009
Tommyk
-> Eidy: taky bych prosil fotku 58 a 59 na mail :) díky 4
17:48:02
06.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Můžu fotku č. 58 na mail v plném prosím pěkně. Přítulkyně se mě zdá hodně podobná té co jsi byl loni na Doksech a nebo je to dokonce ona? Jak dělám v obchodě, tak jsem z jmen a obličejů zblblej, tak se nezlob, pokud jsem mimo.
17:40:29
06.05.2009
Eidy
Nahodil jsem nějaké nové fotky. Něco málo z lonských Severkár co fotil Láďa Ladič a taky pár hezkých fotek přítulky.
17:21:21
06.05.2009
Eidy
-> radekp: Jasný. Vždyť viš jak. 4

Já se taky radši vybodnu na vstřikování bo je to moc kabelů a raději jsem sehnal karbec na přeplňování.
16:42:01
06.05.2009
radekp
-> Eidy: Lenost....hele, středy ARC jsem brousil cca 150hodin....takže co je lenost?1

Hlavní důvod pro mě je, že škodovka je jednoduchá, žádná složitá elektronika a tímhle bych šel trochu proti téhle filozofii
upraveno 2x, naposled 06.05.2009 16:47:35
16:36:27
06.05.2009
Eidy
-> radekp: A nebo lenost? 3
16:14:12
06.05.2009
radekp
-> Trax: Vím, jednou jsem viděl motor GTi za 5000 a fakt se rozvažoval, jestli ho nevzít...101koní (přeprogramovaná ŘJ za 4000Kč 110 koní!),možnost točit 8000 otáček...ale pak zvítězila jednoduchost škodováckého motoru 1
Extreme Tyres