skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
11:07:16
10.02.2009
10.02.2009
Eidy
-> Labros: Všechny koncernový auta to mají v sérii. Už i II Golf to měl.
11:06:21
10.02.2009
10.02.2009
Labros
-> TUNER: Tam je to v sérii?
10:24:48
10.02.2009
10.02.2009
Nwkt
-> Eidy: Má
10:22:09
10.02.2009
10.02.2009
Eidy
-> TUNER: Nemáš to náhodou v zelenině?
-> Labros: Chladič mám připravený na poličce, ale nedám ho tam. S vysokou teplotou oleje jsem neměl nikdy problém. Naopak. V létě jsem jezdil tak do 70°C a na okruhu jsem v listopadu. Bylo asi 8 nad nulou a po 4 kolech kdy jsem jel plnej knedlík, se zvedla teplota oleje ze 40 na 55°C. Slabota.
Tohle funguje jako chladič i ohřívač, naprosto ideální.
-> Labros: Chladič mám připravený na poličce, ale nedám ho tam. S vysokou teplotou oleje jsem neměl nikdy problém. Naopak. V létě jsem jezdil tak do 70°C a na okruhu jsem v listopadu. Bylo asi 8 nad nulou a po 4 kolech kdy jsem jel plnej knedlík, se zvedla teplota oleje ze 40 na 55°C. Slabota.
Tohle funguje jako chladič i ohřívač, naprosto ideální.
09:38:46
10.02.2009
10.02.2009
Labros
-> Eidy: Fakt? To je docela tristní teplota. Takže klasický chladič oleje by tomu motoru mohl ještě uškodit. To jsi měřil v létě a aspoň po hodině jízdy?
09:31:58
10.02.2009
10.02.2009
Eidy
-> Labros: U mě to bude spíš ohřívač. Jako chladič mi funguje olejová vana. Na okruhu jsem olej zahřál maximálně na 55°C což je dost málo.
09:25:56
10.02.2009
10.02.2009
TUNER
Kde už jsem to jenom viděl....
09:16:52
10.02.2009
10.02.2009
Labros
-> Eidy: husté hadičky. To je teda jako další chladič oleje?
22:27:18
09.02.2009
09.02.2009
Eidy
Od pátka jezdím. Jen mi nejdou okýnka a centrál. Musím sehnat novej resp. jinej svazek.
Zlatý eRko.
Zlatý eRko.
22:02:00
09.02.2009
09.02.2009
pistaa
-> Labros: ale zasa to eni takze zle ked to ide.. a technika je vsade .. uz i v turbe.. ma seru.. :D
16:56:58
09.02.2009
09.02.2009
Labros
05.02.09 08:20:06-> Eidy: Holt to je koncern VW. To aby měl člověk canalyzer i na výměnu žárovky. Zlatej Civic, 90.léta, žádný CAN, každý signál má svůj drát, kódy se dají z ŘJ vyblikat, nemá to zapalovací lištu, ABS ani EGR. Bojím se příštího auta...
14:37:28
09.02.2009
09.02.2009
pistaa
-> Eidy: no, prijdi a zvezieme sa.. spat mas kde a pivo mas rad tiez.. bude to pekny veekend, pokecame, prevezies sa a tak..
23:34:30
08.02.2009
08.02.2009
Eidy
-> pistaa: To byla jen řečnická otázka, na kterou jsem nečekal odpověď. Nechci, nechci a nechci řídit tu tvojí raketu! To by skončilo moc špatně. Buď bych to rozbil a nebo bych si šel okamžitě vyřídit 100tis. půjčku na motor. Kdepak, žádný takový.
23:03:46
08.02.2009
08.02.2009
pistaa
-> Eidy: isto by si mal moznost sa povozit, ved preco nie i teraz so,m to nechal chalanom nech sa v tom prevetraju...
11:50:03
08.02.2009
08.02.2009
Eidy
-> Bery: Vítej do klubu
-> pistaa: A jako řidič tvého auta?
-> pistaa: A jako řidič tvého auta?
22:39:42
07.02.2009
07.02.2009
pistaa
-> Bery: hm, to sme 3ja uz.. vzdy je "vyhodna kupa" a prasiatko prazdne..
-> Eidy: mno porozmyslaj, ved to ej jasne ze sa pochvalim :D ale tak aspon ako divak / mechanik nie?
-> Eidy: mno porozmyslaj, ved to ej jasne ze sa pochvalim :D ale tak aspon ako divak / mechanik nie?
09:21:00
07.02.2009
07.02.2009
Bery
-> Eidy: jsem rád,že to takhle nefunguje jen u mě...protože já jsem na tom úúúplně stejně))
16:25:56
06.02.2009
06.02.2009
Eidy
-> pistaa: Jojo, aby ses pak všude chlubil, jak jsi mi naložil viď? Tůdle
Hele jako fakt nevím. Podvál už bude asi hotovej, ale pořád ty finance. Už rok šetřím na barák, jenže pak se vždycky naskytne nějaká výhodná koupě dílů a já neodolám. A tak je to pořád dokola. Takže po roce šetření mám v prasátku 0Kč.
Hele jako fakt nevím. Podvál už bude asi hotovej, ale pořád ty finance. Už rok šetřím na barák, jenže pak se vždycky naskytne nějaká výhodná koupě dílů a já neodolám. A tak je to pořád dokola. Takže po roce šetření mám v prasátku 0Kč.