Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:31:11
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> cobra11: Tady máš ty Tvý lobra: skoda-virt.cz/cz/.../1195 7 1

Eidy tam má klasiku tripod jako každá náprava Š 130 a výš: skoda-virt.cz/cz/.../5890 9
16:27:57
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> cobra11: A kde je vidíš?
16:24:52
08.08.2008
cobra11
moc peknucka a konecne vidim ako vyzeraju lobra
11:01:25
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to je divný, kup si Mko, mě to nedělá 402
10:28:17
08.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: Souosost by měla být v cajku. Není to měřený laserem, ale všechno se zdá v pořádku. A nejsem jediný kdo to na eRku pozoruje. Ale tahle debata běžela před časem na skoda110r.cz Nikdo nepřišel 100% na příčinu. Nejblíž jsem byl já. Mě se to srovnalo poté, co jsem implantoval zadní stabilizátor. Jeho držákem jsem totiž vyztužil příčku převodovky a ta se pak zdaleka tolik nekroutila, takže se neměnila geometri zadní nápravy. Jenže teď se může převodovka naklápět jak chce a nemělo by to mít vliv. No, nemělo by, no 8 Ale já to už řešit nebudu.
10:10:37
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jinak fotky spodku jsou lahoda pro oko...4
10:09:46
08.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: NJ, podle poslední fotky letadlo evidentně vyhrálo1 Jinak to s tím táhnutím je fakt divné. Máš dobrou souosost náprav?
09:51:19
08.08.2008
Eidy
-> michal.tuareg: 3 Kdepak, všichni jsou blázni, jenom já jsem letadlo 92
-> laminatak: Jojo, vypadá to super. Ale sranda to nebyla. Možná, že za 2 měsíce budu tvrdit opak, ale teď ještě s čerstvými pocity musím říct, UFF.
-> gabo00000: díky
-> Všichni: Teď ráno jsem najel cca 120km (jel jsem totiž do takovýho velkýho domečku, kde dávají řidičům takový zvláštní malý červený kolečka40 ) No a poznatky z podvozku jsou takové, že na mokru to slajduje zrovna jako předtím (žádný div) a hlavně, že i s úplně jinýma nápravama, s úplně jinou geometrií a úplně jinou kinematikou to při zrychlování stejně pořád táhne doleva a při brzdění motorem doprava. Dřív jsem to přičítal kyvce, páč je spojená s převodovkou, která se kroutí v silentblokách s motorem, ale že to dělá i teď, tak to vážně nechápu.41 130
09:31:02
08.08.2008
laminatak
-> Eidy: koukám náprava na místě,je to krásný pohled
06:11:20
08.08.2008
michal.tuareg
-> Eidy: hmmm, a mě něco říkej o bláznech 3 ty negativy vypadají suprově,závodák jak svin.9
23:35:39
07.08.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Eidy: 9 ziram..mas recht,...vypada to super a aj kavalita spracovania vsetko.. nadherne auto4
23:35:33
07.08.2008
Eidy
-> Milos: Ale tak to víš. Jak se zapne zelená na semaforu tak to v hlavě vypne 1 Ačkoliv pořád jsem věděl co dělám. Žádná krizovka tam nebyla. Pořád se to dalo ustát, jen musíš vědět jak.
Každopádně děkuju. 4
23:29:26
07.08.2008
Milos
-> Eidy: n kamo nevypada to z toho videa ze bys jel nak opatrne nebo ze by ses bal :-) prave naopak.. ti to jede jak z praku
jinak kvalitni pracicka ten podvozek
18:01:31
07.08.2008
Eidy
Mám za sebou první 3 zkušební kilometry a hned i měření emisí. Zatím se všechno jeví dobře a lehká zkouška na kruháči ukázala, že zadek drží na silnici velmi dobře. Jdu si lehnout pod auto a omrknout to. Jediný problém byla spadlá hadice chladícího okruhu v servisu při měření emisí. Ještě, že maj na zemi dlaždice 1 Trošku ostuda, ale jinak se Kóča moc líbila. Jo a vzadu to ještě trochu záčkovatělo. Už je tam víc než vpředu 1
09:03:28
06.08.2008
Eidy
-> havlik: klidně, tak jo.
06:19:52
06.08.2008
havlik
-> Eidy: hele pane v pátek budu mít volno za minulou sobotu tak pokud se nic neposere tak bych mohl dorazit nějak během dne budeš mít čas?
22:48:28
05.08.2008
Eidy
Právě mě napadlo řešení. Zatím pomůže Tuner, ale v hlavě už se líhne mnohem lepší řešení. 4
22:40:54
05.08.2008
Eidy
Tak jsem změřil rozchody a výsledkem je 1450mm vpředu a 1370mm vzadu. Vzadu by to ještě sneslo. Sakryš, měl jsem vzadu natlouct rovnou dlouhý štefty.8
23:02:05
04.08.2008
havlik
-> Eidy: taky dobře8
23:01:15
04.08.2008
Eidy
-> gabo00000: jj, budou
-> havlik: Hele v pohodě. Teď toho mám stejně dost. Dělám od rána do večera. Dnes jsem měl první jídlo až v osm večer.
Extreme Tyres