skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.
1) Podvozek:
Přední náprava:
* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.
Zadní náprava:
* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.
Převodovka:
* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.
Kola:
* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).
2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.
3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.
4) Motor:
* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.
5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.
6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.
Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.
Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured
Eidy / Kóča - komentáře:
23:42:27
18.07.2008
18.07.2008
Eidy
Už se chystám vyměnit přední nápravu. Zítra půjde ven, zatím mám hotové přípravné práce. Jediný problém jsem našel v nedostatečně přivařených zadních držácích přední nápravy. Je to origo podlaha a asi nepočítali, že by se mohla dostat do ruky mě Ale dost možná, že by to samé udělala i na sériovém autě. Prostě v jednom místě byla prasklá barva. Není to nikde utržené, jen to pruží, protože jsou pouze přibodované. Bude zde muset zasáhnout COčko.
18:52:53
18.07.2008
18.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: Jj, zcela sériové uchycení. Akorát držáky k podlaze jsou podložený o 10mm, ale to je kvůli vedení vody mezi stabikem a podlahou.
16:57:03
18.07.2008
18.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> deathcat: JJ blbě jsem čuměl, to je tak, když sem pořád někdo leze a ruší mě od "práce"
16:56:26
18.07.2008
18.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Od koho Tě píšu do ID, ale on za to nemůže. Takže máš 21čku v sériovém uchycení a drží to? Tak to jdu do 20mm.
16:11:32
18.07.2008
18.07.2008
deathcat
-> Tuner#2: Řekl bych že si se přehlédl, Eidy má sice 19mm, ale na zadní nápravě
16:07:14
18.07.2008
18.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: jo a já mám 21mm
16:06:42
18.07.2008
18.07.2008
Eidy
-> MATTESS:
-> Tuner#2: Jojo, od Svozila a jsem spokojen. Když se podíváš na tuhle fotku skoda-virt.cz/cz/.../9363 9 tak vidíš, že auto je jen nepatrně nakloněný. Zásluhu mají i pružiny a zadní stabík, ale zase vzhledem k pneumatikám je to, řekl bych, slušný. A zkroucený není. A od koho máš ty?
-> Tuner#2: Jojo, od Svozila a jsem spokojen. Když se podíváš na tuhle fotku skoda-virt.cz/cz/.../9363 9 tak vidíš, že auto je jen nepatrně nakloněný. Zásluhu mají i pružiny a zadní stabík, ale zase vzhledem k pneumatikám je to, řekl bych, slušný. A zkroucený není. A od koho máš ty?
15:29:46
18.07.2008
18.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jak jsi spokojený s tím stabíkem od Svozila? Co že nemáš 20tku? U takového extrémisty jako jsi ty bych to čekal :-) vybírám nový, neb ten co mám je zkroucený do vrtule a tak bádám co zvolit.
15:28:51
18.07.2008
18.07.2008
MATTESS
-> Eidy: tak jsi měl vlastní kategorii
15:27:09
18.07.2008
18.07.2008
Eidy
-> WMA: pro účast v "sériovkách" bych nesměl mít slicky (ani homologovaný pro silnici) a pro účast v upravených vozech bych musel mít rám. Takže proto.
23:40:37
17.07.2008
17.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: hele, a proč tam nemáš žádnou kategorii?? No na "sériovou" škodovku docela dobrý umístění viď
10:21:59
16.07.2008
16.07.2008
Eidy
-> favo110lrs: Díky-> WMA: Dík, ale zase nepřehánějte. do DK mi ještě chybí nějaké zkušenosti, pár koníků a hlavně samosvor. Na výjezdech mě klasickej diferák občas rozhodí.
-> ALL: Máte tu výsledkovou listinu.
-> ALL: Máte tu výsledkovou listinu.
19:20:45
15.07.2008
15.07.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: Prostě "DK" Drift King
15:26:27
15.07.2008
15.07.2008
favo110lrs
fešný drift:)
10:02:46
15.07.2008
15.07.2008
Eidy
-> Tuner#2: No jasnýýýýýý
Výsledky? Čekám, až budou na netu, ale jestli se brzo neobjeví tak aspoň vyfotím výsledkovou listinu.
Výsledky? Čekám, až budou na netu, ale jestli se brzo neobjeví tak aspoň vyfotím výsledkovou listinu.
09:58:25
15.07.2008
15.07.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Jako vždy - dveřma napřééééd Pěkné foto. A co výsledky? Jsou někde?
07:16:01
15.07.2008
15.07.2008
deathcat
-> Eidy: Pěkný fotky
06:31:23
15.07.2008
15.07.2008
havlik
-> Eidy: Mooc pěkný
06:30:07
15.07.2008
15.07.2008
michal.tuareg
-> Eidy: ve smyku jí to sluší
23:21:12
14.07.2008
14.07.2008
Eidy
-> MATTESS: naprosto