Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

14:42:27
01.09.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Po takové době mám občas pocit, že bych měl už začít odznova a lépe3
14:20:20
01.09.2008
Eidy
-> Labros: eee, co? Tak až mi na oplátku nabídneš Lamborghini Muira, plácnem si hned 1 Na stavu nezáleží.
-> Rapid05: Tak trpělivost mě teda ke konci dost opuštěla. Ale vyděržaj pijanjer 3 Vždyť to auto už dělám osmým rokem. Musí to být někde znát.
13:49:48
01.09.2008
Rapid05
-> Eidy: No klobouk dolu, pěkně sis zaleštil, obdivuju lidi co maj tu trpělivost se s tim takhle (s prominutím) srát.
13:46:04
01.09.2008
Labros
-> Eidy: a v kolik že vstáváš, v 8.00.0? To musí bejt řev 1
13:44:59
01.09.2008
Labros
-> Eidy: Koukal jsem na nové fotky... koupím tvoje auto, platím kartou přes internet1
12:18:30
01.09.2008
Pavel P..
-> Eidy: fíha... tak na to seru nechám to jak to je. ale díky 4
12:15:31
01.09.2008
Eidy
-> Pavel P..: to moje bylo taky. Se podívej na starší fotky. Bylo to normálně litý do písku. Začal jsem 40 šmirglem, pak, 80, 120, 180, 240, 400, 800, 1200 a pak filcák a pasta. Ale ruce jsem měl na hadry.
17:04:11
31.08.2008
Pavel P..
-> Eidy: čím jsi to leštil? já mám AVON a to je hrozně hrubý, a představa že bych to celý brousil do hladka mě děsí...1
22:33:06
30.08.2008
Eidy
-> havlik: 85
22:11:58
30.08.2008
havlik
-> Eidy: víko fakt mazec105 ostatně odpovídá zbytku
22:07:51
30.08.2008
Eidy
-> Tuner#2: nejsem žádný vořezávátko 1
-> Zetek Milan: děkuji
21:04:48
30.08.2008
kit car
Špica!9
18:03:14
30.08.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Já to říkal, ale musím říct, že jsi mě mile překvapil. Já myslel, že zbrousíš a vyleštíš jen ty výstupky nahoře, ale takhle celé je to mazec9
18:10:23
29.08.2008
Bery
-> Eidy: sací 225mm vyjde akorát na chladič,jen dovymyslím patky.Ovšem až dorazí domu:-)Dneska jsem panu Chovancovi psal jak to vypadá,protože čekám ještě na jiný věci,tak doufám,že v pondělí budu vědít.
10:20:47
29.08.2008
Eidy
-> Bery: A jakej typ chceš? Já přemýšlím o
Sportovní ventilátor SPAL 190mm - sací
VA14-AP11/C-34A
a nebo
Sportovní ventilátor SPAL 225mm - sací
VA07-AP12/C-58A
Jenže mám nízkej chladič a aby přečuhoval tak to nemá smysl. Asi vyhraje 190ka.
-> Labros: Jenže koníček nedělaš abys ušetřil, ale odreagoval se a užil si. Ale jinak máš recht. 4
09:45:20
29.08.2008
Bery
šikulo,na větrák od engitechu už čekám 3. týden...tak doufám,že zboží už bude skladem,protože sezona začíná...jen co se mi uzdravi krk,jdu na to)
16:15:55
28.08.2008
Labros
-> Eidy: A když zmiňuju ten vtip, tak já si naposledy kvůli výměně tlumičů (předohrab) pořizoval stahováky pružin, a kvůli výměně manžet zase plánuju pořídit stahovák kuláků. Prostě kutilství je ohromnej koníček a člověk ušetří spousta peněz a času 1
16:08:51
28.08.2008
Eidy
-> Labros: 3 3 jj, to znám
-> TUNER: poprvé a naposled 1
15:53:29
28.08.2008
Labros
-> TUNER: taky se na to snažím vždycky myslet, a kromě toho se taky snažím nezapomenout na filtr, abych nenastartoval bez něj :))

To mi připomíná, že koloval po mailu nějaký vtip, že ženská si nechá vyměnit olej v servise, ale chlap, aby ušetřil, ho mění v garáži, nejde mu to, shání klíč na filtry a ořechy do goly, trvá mu to dlouho, myslím že nakonec i poleje tu podlahu olejem... 2
Extreme Tyres