Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

16:24:20
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Tak to jsem posera, bál jsem se, že se pak může rozpadnout, ale tak Tys byl vždycky větší extrémista, tak pokud to přežiješ, tak mám námět na úpravu :-D
16:21:50
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: jj5
16:04:22
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: A jak se tě to tam vešlo? To jsi propiloval tu drážku v kozlíku?
16:01:40
11.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: odhaduju vyosení tak na 2mm. Jo a těch 6mm jsem přidal navíc k původním podložkám. Kapišto?4
15:50:04
11.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Já mám nahoře 6 nebo 7mm taky, prostě maximum co tam šlo bez úpravy kozlíku aby se ještě chytnul ten šroub dolů do nápravnice a je tam necelý 1° To jen pro info, je otázka jak moc excentricky jsou ty silentbloky udělané.
15:47:03
11.06.2008
Eidy
jsem zvědavej až změřím odklony předních kol. Podle mě tam budou slušný štafle páč jsem pod domečky horních ramen přidal 6mm a tvrdé silentbloky od Jate-line jsem natočil excentricky. Ony totiž nemají díru veprostřed, ale mimo osu. Tak jsem je natočil tak, aby šlo horní rameno dovnitř auta a spodní ven z auta. Já to odhaduju tak na 5°1
09:03:13
11.06.2008
Eidy
-> gabo00000: Přesně jak píše Tuner2. Vzhledem k tuhosti pružiny se rameno dřív zastaví. Výška auta bude stejná jako teď. A co se tvrdosti týká tak to dělají hlavně tlumiče. Když tam dám sériové tlumiče tak nebude moc poznat, že jsou tam nejsou seriový pružiny. A bez tlumičů nepoznáš vůbec nic.
-> Zdenek z Lovo: Repasovat zrovna ne, ale rozebrat, umýt, zkontrolovat, přetěsnit, nový gufera a složit. Zvenku funguje řazení hladce tak snad ji nic nebude.
-> havlik: Neboj neboj4
18:01:47
10.06.2008
havlik
-> Eidy: myslíš na mě s těma pružinama co tam máš teď?40
16:42:33
10.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
-> Tuner#2: no ja toto chapem --jasne ze sa to bude menej stlacat ale aj tak..mne seriova 230ka pokryvila tlmice a moc tvrda 185 ka piez par mm prepruzi..no ja nvm..rcite to ma pan dobre premyslene v tom nepochybujem len by som bol zvedavy na detaily..hlavne dorazy a pocity z jazdy6
16:32:53
10.06.2008
Zdenek z Lovo
-> Eidy: Budeš taky repasovat převodovku?Jinak nápravička echtovní4
16:32:34
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> gabo00000: Myslíš že pružina tvrdší o 200% se stačí váhou auta tak jako sériová? Pokud to Eidy dobře spočítal, tak aoto bude stejně vysoko a tím že bude tvrdší, tak bude na dorazech méně často než třeba s 250tkama od sakyho na sériových dorazech.4
16:05:41
10.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
9 to este tlmice pri takej volnej dlzke nebudu buchat? ake dorazy tam chces davat? verim ze to mas fajnovo vymyslene ale ked to nei je tajomstvo rad by som pocul ako to budes mat spravene....aj ta tvrdost predku...preedsa len je to uz az priliz vela..nebude ten rpedok dkakat alebo co ja viem9
15:41:28
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: JJ koukal jsem na text4
15:34:53
10.06.2008
Eidy
Ale jinak jsem zcela v pořádku 24 104
15:33:35
10.06.2008
Eidy
-> Tuner#2: Teď jsem trochu zpomalil. Jo a ty pružiny jsou o 200%. To jen pro upřesnění1
15:20:17
10.06.2008
Tuner#2 - zrušená registrace
-> Eidy: Koukám že jedeš jak drak, to je dobře. Jsem zvědavý na nové pružiny přece jen 200% to už je mazec.
14:50:11
10.06.2008
Eidy
přední náprava už je z 50% v kupě. Zjistil jsem, že mi chybí ložiska, který budou ve čtvrtek. Na zadní není víceméně co skládat, teď se musím vrhnout na převodovku. To bude taky hlína.
22:49:32
08.06.2008
Eidy
-> black_dragons: Já už na nich 1 sezónu (3000km) odjel a opotřebení je zanedbatelný. Nedoporučuju nejtvrdší směs S3. Když vidím jaký jsou ty střední tak S3 bude asi hodně podobné sériovce. Takže S1 nebo S2. Záleží kolik km ročně najedeš, kolik z toho ostrých. Na sprintu z nich nic neubude, to spíš na soutěži, ale záleží na povrchu. Vyber si podle jízdních vlastností auta, jaký má teď, jaký chceš potom. S Daihatsu jsem v životě nejel, takže těžko radit. Loni v Běšinách jsem se bavil s týpkem co jezdí Feldou nějakej Českomoravskej pohár rallye nebo tak něco a ten jezdil opak toho co já, tzn. vepředu střední vzadu měkká.
01:26:43
08.06.2008
black_dragons
-> Eidy: ok dik no ja bych je prave chtel pouziovat na normalni jezdeni obcas nejakej ten zavod , sprint abych to nemusel porad prezouvt ma to homologaci a jeste prosim te jakou mam zvolit smes je to na auto daihatsu charade 1,3 4WD 100 ps celkova vaha 800kg 60% je pis na predku a 40 zadek... nesjizdeji se ty nejmekci moc rchle vydri to aspon jednu sezonu dik
23:38:04
07.06.2008
gabo000000 - zrušená registrace
Eidy 07.06.08 23:35:12 napsal:
-> black_dragons: Vepředu mám nejměkčí směs S1 a vzadu střední S2. Co se týká zkušeností a názoru tak jsem celkem spokojený. Asi takhle, pokud si to chceš pořídit na normální ježdění + sem tam sportovní svezení tak se neboj. Já jsem loni na okruhu jednu gumu odrovnal po 12 kolech jenže jsem neustále driftoval takže proto. A taky geometrie zadní nápravy není na tohle ideální. I několik lidí mi řeklo, že se jim při drsné (rozuměj závody) jízdě odloupaly. Ale jak říkám, na normální svižný ježdění v pohodě. Pokud pominu zrasenou pneu na okruhu tak se sjíždějí a chovají normálně. Kdo chce jistojistou jistotu tak ať si koupí sériovou sportovní gumu. Komu stačí pouze jistota, ten ať si koupí Markgumy. Vzhledem k různým směsím předek drží dokonale a pak už je to jen otázka natočení volantu a stlačení plynového pedálu.
a otazka konikov4 6
Extreme Tyres