Eidy / Kóča Eidy / Kóča

komentáře | popis | fotky | Eidy | 16.03.24 21:02 | 719x v oblíbených
Moje motto: Don’t drive your passion, let the passion drive you.

Slova Jeremyho Clarksona by se měla do kamene tesat
Jeremy Clarkson - Love the Beast


Zde Vám představím svoji automobilovou lásku. Kóča je tak trochu bezedná kasička, ale každej musí něco dělat. Někdo má rád holky, jinej vdolky a další zase auta.

1) Podvozek:
Přední náprava:

* Emková.
* Vyztužená ramena po celé délce.
* Ramena uložena v unibalech.
* Spodní hlavice svisláku tvrdé (origo Š110R).
* Strmý hřeben (Jindra Kalousek) uložený natvrdo.
* Pružiny 140N/mm, volná délka 185mm.
* Tlumiče Protlum, nahoře i dole v unibalu.
* Stabilizátor 21mm uložený v unibalech.
* Vzpěra mezi tlumiči.
* Chlazené kotouče Brembo Max 260/20mm (by Saky).
* 4p Al třmeny Wilwood, pístky 35mm, destičky Poly A, certalové držáky (by Saky).
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a rozbíhavost 0,7 mm.
* Zvětšen záklon svislých čepů ze 6,5° na 9,4° pootočením celé nápravy v kastli.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Kompletně Certalové náboje + držáky kotoučů (by Saky).
* Rozchod 1415 mm.

Zadní náprava:

* Molčanova ramena.
* Uchycení v unibalech.
* Pružiny 65N/mm, volná délka 200mm.
* Tlumiče Protlum, dole v unibalech.
* Nastavena geometrie do áček 3,4° a sbíhavost 1mm.
* Pancéřované brzdové hadičky.
* Jednoduché odlehčené kotouče BMW 258/10mm.
* Zadní Al brzdiče Octavia, pístky 38mm, destičky ATE, vlastní certalové držáky.
* Podložky 16mm.
* Zadní zesílené náboje (by Saky).
* Rozchod 1390 mm.

Převodovka:

* 5Q se SP 4,22.
* Jednička 2,9, dvojka 1,85 (Frei Racing).
* Samosvor od Kalmaru.
* Táhlo řazení s kloubem řízení místo gumové kostky.

Kola:

* Enkei RPF1, 7x15, ET35, hmotnost 4,45 kg, rozteč 4x100, středění 73.
* Pneu semi-slick Nankang Sportnex AR-1 195/50 R15 (9,2 kg).

2) Interiér:
* Posazený volant níž a blíž k řidiči, bezpečnostní náboj 220mm vlastní konstrukce a výroby.
* Dlouhé páčky pod volantem (by wlad).
* Čtyřbodové pásy RRS 3".
* Volant Poli Racing 30cm v mikroplyši.
* Nastavitelný shiftlight.
* Shortshift řadička z 1203 s upravenou kulisou.
* Startování tlačítkem.
* Sportovní pedály OMP.
* Černé koberce (bibendum30).
* Anatomické sedačky MTX částečně v alcantaře.
* Zadní sedadla pryč.
* Topení a spousta izolačního materiálu pryč.
* Karbonové víko na převodovkou, vnitřní zrcátko, koule řadičky.
* Baterie v kufru kvůli rozložení hmotnosti.
* Kompletní rám od přední po zadní nápravu od Krob Motorsport.

3) Exteriér:
* Červený lak odstín Škoda Corrida.
* Přední spoiler upravený podle představ.
* Bílé přední blinkry..
* Zakázkový chladič pod nárazníkem.
* Bezpečnostní spony na přední haubně.
* Vzadu úprava na 4 obrysovky a 4 brzdovky.
* Lehká úprava všech lemů a zadních blatníků tak nějak celkově kvůli kolům a pneu.
* Kromě předního okna je auto zaskleno 4mm polykarbonátem.
* Hliníková střecha.
* Blatníky, dveře, kapoty a zadní čelo v laminátu.

4) Motor:

* Blok Alfa Romeo 75 2.0 TS 8V DOHC.
* Kované písty CP s vyšší kompresí.
* Ojnice Maxpeedingrods.
* Hlava AR 75, kanály a ventily upravený od Urban Motorsport.
* Vrtání x zdvih 84 x 88,5 mm (1962 ccm).
* Maximální otáčky 7200 ot/min.
* Vačky sériový AR 164.
* ECU Master jednotka odladěná od pavučiny.
* Karbonové sání.
* Větve Grabiec, splachovač od Bohouše Krejčího, tlumič od Beryho.
* Duralová řemenice.
* Odlehčený setrvačník (Jindra Kalousek).
* Sáni vzduchu bočním oknem.
* ECU Master Classic.
* Olej Millers 10w60 NT.
* 176 HP a 213 Nm.

5) Chlazení
* Replika závodního chladiče od fy Kvinto.
* Taženo v Cu trubkách.
* Al expanzní nádobka, víčko na 1,3 baru.

6) Hmotnost
* Po renovaci v 2020 ještě nevím, doufám kolem 800kg.

Plány:
* V PRVNÍ ŘADĚ TO NIKDE A NIKDY NEROZSTŘELIT.
* Vrátit a vracet se na Nurburgring.
* Možná jet na sraz ve Worthersee.
* Přidat ještě něco toho karbonu.
* Ještě to trochu odlehčit.
* A určitě mě napadne ještě spousta věcí.

Svezení na okruhu v Goodwoodu :)
Škoda 110R at Goodwood trackday - 18.06.2022 - stint 3


Jarní Most 2022 (Nový osobní rekord 2:02,9 :) )
Š110R - Autodrom Most 13.4.2022 - Stint 2 - 18:00


Nordschleife 10.6.2018 za 8:55 :))
Nejrychlejší kolo zde:
Škoda 110R on Nordscheife 10.06.2018 stint 4 - my fastest lap 8:55


Spa-Francorchamps 11.6.2018 za 3:12,4 :)
Zábava sledovat Lukyho EVO V
Škoda 110R in Spa Francorchamps 11.06.2018 part 3


Další videa jsou na YT https://www.youtube.com/u ser/110eidyR/featured

Eidy / Kóča - komentáře:

23:35:12
07.06.2008
Eidy
-> black_dragons: Vepředu mám nejměkčí směs S1 a vzadu střední S2. Co se týká zkušeností a názoru tak jsem celkem spokojený. Asi takhle, pokud si to chceš pořídit na normální ježdění + sem tam sportovní svezení tak se neboj. Já jsem loni na okruhu jednu gumu odrovnal po 12 kolech jenže jsem neustále driftoval takže proto. A taky geometrie zadní nápravy není na tohle ideální. I několik lidí mi řeklo, že se jim při drsné (rozuměj závody) jízdě odloupaly. Ale jak říkám, na normální svižný ježdění v pohodě. Pokud pominu zrasenou pneu na okruhu tak se sjíždějí a chovají normálně. Kdo chce jistojistou jistotu tak ať si koupí sériovou sportovní gumu. Komu stačí pouze jistota, ten ať si koupí Markgumy. Vzhledem k různým směsím předek drží dokonale a pak už je to jen otázka natočení volantu a stlačení plynového pedálu.
21:32:15
07.06.2008
black_dragons
-> Eidy: prosim te jak si spokojeny s gumama markgum ??? a ta co mas na fotce je jaka smes ???dik
10:12:56
03.06.2008
Eidy
-> havlik: No teda, tolik slov chvály. Kóča prej děkuje za poklonu a celá z toho zčervenala 85
22:54:42
02.06.2008
havlik
-> Eidy: mno to sem ti chtěl říct eště:) jak sme se otáčeli v tej vesnici jak byly ty kostky:) tak cestou domu sme jeli tamtudy a hnedka za tou vesnicí novej asfalt a krasný zatáčky. Jinak opravdu sem neměl slov něco takového sem ani nečekal a moooc se mi to líbilo4
22:52:28
02.06.2008
Eidy
-> havlik: tak jestli jsi byl nadšen tak jen dobře. Dokázal bych (resp. Kóča) předvést víc a líp, bohužel jsem neměl k dispozici potřebnou silnici. Taková utažená protahovačka v 70km/h bokem je lepší zážitek.1
18:52:42
02.06.2008
havlik
-> Eidy: děkuji pánovi za svezení bylo to víc než dobrý a myslim že mě to trošku navnadilo zase na tom svym verglu něco udělat a vylepšit40
00:36:37
26.05.2008
Eidy
-> U-Geen: díky
-> gim: díky, a že ses nepředstavil je skoro jedno. Já tam mluvil s tolika lidma, že už ani nevím s kým.4
23:25:24
25.05.2008
gim
-> Eidy: fakt moc pekny auti, ale to sem ti rikal i v kempu ;-) promin ze sem se nepredstavil...
21:10:36
24.05.2008
U-Geen
ahoj.
ten potah volantu je kupovanej tady, ale maj to v hodne jinych tuning kramech (obvykle trochu draz)
tuning.shop5.cz/cz-detail -92436.html
13:58:55
17.05.2008
Eidy
-> U-Geen: Pojedu dle počasí. Mám to kousek, ale už ty auta znám takže buď Kóčou nebo nic.
10:23:16
17.05.2008
U-Geen
-> Eidy: diky mooc :-) pojedes? ja se tam asi zajedu podivat (toledem samozrejme :)
10:38:51
16.05.2008
Eidy
-> pistaa: Ještě mi řekni proč máš jiné odstíny ny autě? Rozdíly mezi plechovkama?
-> U-Geen: Tak jsem volal do kempu a řekli mi, že sraz sporťáků je tam psanej na 24. a 25. května.
23:45:13
15.05.2008
Eidy
-> U-Geen: Přesně vím co myslíš. Na netu jsem nic nenašel a ani mi nepřišla pozvánka jeko vždycky předtím.8
-> Turbo Péďa17: -> maca: díky pánové4
22:21:01
15.05.2008
maca
-> Eidy:
fakt mrda1 tiše závidím4
22:18:36
15.05.2008
WMA - navigátor :)
-> Eidy: alkyton rovnou z plechovky a hurá na barvickovani 1
20:30:29
15.05.2008
U-Geen
-> Eidy: cus, hele nevis, kdy letos je / byl sraz klasickejch historickejch sportovnich vozu v Melnice? jednou sme se tam potkali... a nejak to nemuzu najit :-(
17:57:33
15.05.2008
Péďa17
Good auto,byl jsem v Běšinách a spatřil jsem ho jenom na chvilku,protože jsem musel dělat kamarádovi navigátora
15:30:54
15.05.2008
MATTESS
-> Eidy: to by šlo1
15:00:13
15.05.2008
Eidy
-> David V6: nee (zatím)
-> Tuner#2: baže baže synáčku3
-> MATTESS: spíš tak CarCoolka1
Extreme Tyres