tak jsem slíbil tak se snažím aktualizovat... :-)
takže tohle druhá strana....
skoda.virt.cz
stránky o vozech Škoda 105-136, Rapid, Garde a jejich předchůdcích
PODVOZEK :
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
->Přední náprava
- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )
- předělaný doraz + miska dorazu na rovno
- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm
- tvrdé uložení ramen od Pemita
- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž
- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2
- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"
- tlumiče HP
- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice
- odlehčené náboje + štefty vlečka
- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita
- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku
-> Převodovka
- 5Q se SP 4,22
- startér felicie
- tvrdé silenbloky
- carbonová krytka spojkového válečku
- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení
-> Zadní náprava
- ramena Molčan
- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN
- tlumiče HP
- sbíhavost cca 1mm
- odklony - 1° 55´
- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice
- dlouhé štefty
kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva
- Nankang AR-1 175/50, R5
- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu
INTERIÉR :
dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč
zadní sedačky pryč
přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení
čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )
palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama
trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,
shift light
natahal jsem novou elektriku
EXTERIÉR :
přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )
nárazníky - lamino v barvě auta
zadní blatníky - lamino
přední blatníky - lamino
přední lízátko - vlastní výroba podle originálu
zadní haubna - lamino
zadní čelo - lamino
přední haubna - lamino RS
barva - černá metalíza black panter
kromě předního okna všude makrolon
zrcátka - carbon
MOTOR :
- blok 781.
- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4
- odlehčený setrvák
- duralové řemenice
- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny
- vačka 282/282
- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery
- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC
138 HP, 164 Nm
váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D
Most 13.4.2022
nej čas - 2:12,89 - sucho
jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D
- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)
T/Éro - komentáře:
20:22:12
13.05.2009
13.05.2009
T
-> Tuner#2: : je to hodne zajímavý spetření jen mě zajímá důvod?
-> petřík: : jasný v pohodě, moc rád bych se dostavil a snad sotavim
-> venni: : děkuji a co ty? jak to že neaktualizuješ fotky co tam vyvádíš
-> petřík: : jasný v pohodě, moc rád bych se dostavil a snad sotavim
-> venni: : děkuji a co ty? jak to že neaktualizuješ fotky co tam vyvádíš
19:58:11
13.05.2009
13.05.2009
venni
-> T: černých eRek moc není,dobrá volba
17:21:17
13.05.2009
13.05.2009
petřík
-> T: heh no světla svítěj tak jak jen u eRka mužou :o) nicméně se potřebuju vrátit nějak rozumě.. páč v neděli ráno pojedu zase závodit do milovic kadettem tak abych byl čerstvej
23:06:45
12.05.2009
12.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Kus fólie - copak - nelíbí?
08:49:25
12.05.2009
12.05.2009
T
-> Eidy: : ty máš otázek ale neva...ptejte se kdokoliv
neni to koženka ale potahová látka černá, jinak barva je černá metalíza s perletí, koukni co mam na fotkách ten detail....
jinak nápravy jsou zaprášený tak je musim očistit no...uvidíme jak to půjde :-/
-> petřík: : jak to za světla? nesvítí ti auto snad? :-D jasný, když tam budu tak tě najdu :-)
-> Tomo - DK: : no vždyť už se na to těšim :-D :-)
neni to koženka ale potahová látka černá, jinak barva je černá metalíza s perletí, koukni co mam na fotkách ten detail....
jinak nápravy jsou zaprášený tak je musim očistit no...uvidíme jak to půjde :-/
-> petřík: : jak to za světla? nesvítí ti auto snad? :-D jasný, když tam budu tak tě najdu :-)
-> Tomo - DK: : no vždyť už se na to těšim :-D :-)
21:29:02
11.05.2009
11.05.2009
Tomo - este 11 dni ! - zrušená registrace
-> T: tak cistit a cistit :)
21:24:52
11.05.2009
11.05.2009
petřík
-> T: Fajn já bych se tam rád dostal nějak během pátku a budu tam do soboty nějak no abych byl za světla ještě doma prstě.. tak až dorazíš tak brnkni :)
20:44:51
11.05.2009
11.05.2009
Eidy
-> T: Fofruješ koukám. A copak nápravy? Jsou zasviněný? Co je to za koženku? Ani to tak nevypadá.
Je to čistá černý? Vypadá to jako metla.
Je to čistá černý? Vypadá to jako metla.
20:27:49
11.05.2009
11.05.2009
T
tak nebaví mě to dávat tam nahoru tak budu jen tak dávat sem co dělam každý den když to bude stát za to
20:08:09
11.05.2009
11.05.2009
T
-> spyker: : taky se dočkáš
-> Tuner#2: : jasný, chápu a co to ten černej pruh na Tvym autě? no a jinak doufam že mi budete držet místo na sraze až to doskládam -> Mr.Din: : nojo a je tam a co ty kdy bude lak?
-> Tuner#2: : jasný, chápu a co to ten černej pruh na Tvym autě? no a jinak doufam že mi budete držet místo na sraze až to doskládam -> Mr.Din: : nojo a je tam a co ty kdy bude lak?
19:03:46
11.05.2009
11.05.2009
Mr.Din
-> T: ale znáš mě... to já dycky jenom takhle pláácnu,,, je to fakt parááda,, černou sem nečekall..
13:41:12
11.05.2009
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Však to byla z mé strany taky sranda. Zase žlutá má nevýhodu hmyzu, kdyby jsi viděl vždy to pohřebiště vepředu - hrůza.
12:39:31
11.05.2009
11.05.2009
spyker
no co na to říct ... závist
12:39:15
11.05.2009
11.05.2009
T
-> Tuner#2: : neni ale taky neni ta žlutá tak hezká ne, dělam si legraci...ale máš bohužel pravdu no ale co no jinak dík ale krásný to možná bude až to bude komplet
11:45:11
11.05.2009
11.05.2009
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Krása, ale budeš mít na jaře těžký život... Pokud bude pylu tak jako letos, tak to bude pakárna na černým autě. Já se v běšinách jen smál, každý tam leštil a já jen omyl spodky dveří a měl hotovo - na žluté ten pyl není vidět
11:12:25
11.05.2009
11.05.2009
T
-> milanrejpid: : dík, vždyť mi pomůžeš , jinak bych ty okná asi rozmlázil kdybych to měl dělat sám jinak koukej dát nějaký ty fotky do tvýho profilu
11:06:42
11.05.2009
11.05.2009
milanrejpid
neděkuj to byla samozdřejmost a hodně uspěchu!!!