T/Éro T/Éro

komentáře | popis | fotky | T | 06.06.24 12:44 | 412x v oblíbených
PODVOZEK :

->Přední náprava

- vyztužená ramena + výztuha na nápravnici ( místo rozpěry tlumičů v kufru )

- předělaný doraz + miska dorazu na rovno

- podložky pod kozlíky horních ramen 6mm

- tvrdé uložení ramen od Pemita

- stabilizátor od pana Svozila 20 mm v tvrdém uložení od Pemita + podložené uchycení na nádrži o 4mm, kvůli opírání se stabilizátoru o nádrž

- přední pružiny 220mm, průměr drátu 13mm, tuhost 80kN (o 80% tvrdší než sériová) - od T2

- sbíhavost 1,8 mm a odklon cca -1°40"

- tlumiče HP

- brzdy (čtyřpístky s propojkou), destičky DS 2500 , chlazené kotouče ATE, pancéřové hadice

- odlehčené náboje + štefty vlečka

- strmé řízení Saky v tvrdém uložení od Pemita

- záklony - pootočená náprava + 1mm přidán na podložce svisláku



-> Převodovka

- 5Q se SP 4,22

- startér felicie

- tvrdé silenbloky

- carbonová krytka spojkového válečku

- zkrácené dráhy řazení + silenblok na táhle nahrazen kloubem řízení



-> Zadní náprava

- ramena Molčan

- pružiny 265 mm, průměr drátu 13,5mm, tuhost 40kN

- tlumiče HP

- sbíhavost cca 1mm

- odklony - 1° 55´

- kotouče ATE, desky ATE, brzdiče VTS , pancéřové hadice

- dlouhé štefty



kola - wolfrace R13, šíře 6",zlatá barva

- Nankang AR-1 175/50, R5

- podložky pod kola na zadní nápravě 10 mm na každou stranu



INTERIÉR :

dekory výplní předních dveří ponechané dle originálu, koberečky na zakázku, zbytek pryč

zadní sedačky pryč

přední sedačky MTX vlastní výroba, uchycení zboku - vyztužené původní uchycení

čtyřbodové bezpečnostní pásy OMP ( 3" ramena, 2" spodek )

palubka - ipury ponechány, střed carbonový s chrom budíkama a chrom kontrolkama

trocha carbonu - hlavice řadící páky,vnitřní zpětné zrcátko,krytka volantu,kryt převodovky,pedály,

shift light

natahal jsem novou elektriku



EXTERIÉR :

přední čelo - 2 očko - výřez pro chladič ( felicie 1,6 bez klima )

nárazníky - lamino v barvě auta

zadní blatníky - lamino

přední blatníky - lamino

přední lízátko - vlastní výroba podle originálu

zadní haubna - lamino

zadní čelo - lamino

přední haubna - lamino RS

barva - černá metalíza black panter

kromě předního okna všude makrolon

zrcátka - carbon





MOTOR :



- blok 781.

- klika,ojnice,vložky a písty fabie 1,4

- odlehčený setrvák

- duralové řemenice

- snížená hlava, tvrdší ventilové pružiny

- vačka 282/282

- svody 4 do 1 Bohouš Krejčí, tlumič Bery

- motor běží na jednotce ECUMASTER EMU CLASSIC

138 HP, 164 Nm



váha s poloprázdnou nádrží a plnou výbavou ( rezerva,hever,zadní sedačky,...) - 830 kg - před odlehčovací kůrou :-D



Most 13.4.2022

Most 29.5.2024




nej čas - 2:12,89 - sucho









jen bych sem rád poznamenal komu všemu děkuji za jakoukoliv pomoc a všechno co trpěj :-D

- Petrovi a Milanovi a Eidymu za všechny rady co potřebuju :-)

T/Éro - komentáře:

12:12:26
31.05.2010
-> Tuner#2: : no tak jo jsem pro,ale ještě nevím jestli pojedu,taky to mam každou hodinu jinak 8 ,ale když bych jel, tak se rád necham svézt :-)

a pořád nevím, co říkáš na moje auto? vim , že RH to neni a má to mouchy a spoustu,ale i tak mě to zajímá 4
12:09:32
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak je možné že se to seklo a pak povolilo, to se mě taky stalo, nerozebral jsem to jel pak jinam a bylo to OK. Do Blatný nakonec asi pojedu, má tam bejt Bohouš s RH na sprintech, tak se asi pojedu podíat, tak můžem zaject někam tam.
11:43:35
31.05.2010
-> Tuner#2: : no kupodivu v pohodě 131 než jsem jel,tak jsem s tim jen trošku zacloumal a po cestě zpět na to koukal tak 5x určitě a v pohodě,tak nevím , kde byla chyba 8 jinak dobrý,jen škoda, že jsme museli jet tak brzo...žena šla do práce no....ale každopádně jsem rád, že jsem jel a udělal si premiéru tady ,než v Blatný 5

a co mi řekneš na auto,když už jsi ho viděl na živo? 4 jinak tvoje super, jen bych se rád svezl, když by to bylo možný 40
11:33:52
31.05.2010
Tuner#2 - zrušená registrace
-> T: Tak jak jsi dojel? Buben to vydržel?
15:49:07
27.05.2010
-> Eidy: : snad jo 3 na odměne se domluvíme4 necham to tak,že ti to pošlu až budeš něco dělat,abych ti poslal třeba větší kus, abys to měl prostě v celku kdyžtak...stačí napsat 4



-> minno: : tak já teprve po 3,ale pořád ta jedna strana,tak snad už naposledy...tahle strana 3 4
13:05:47
27.05.2010
minno
-> kubo980: no veď práve o to ide, mne uz tých 5 či 6x rozoberaná kyvka za posledného 1,5 roku úplne stačilo 3
12:50:16
27.05.2010
kubo980
-> minno: pohlad sa da zniesť 4 horšie je ked to treba robiť 3
08:23:27
27.05.2010
minno
-> T: nerád vidím pohľad opravy kyvky, dúfam, že ja to robiť už nebudem musieť aspoň najbližšísh 5 rokov :)
00:20:36
27.05.2010
Eidy
-> T: Hlavně když poslouží. 4
18:50:47
26.05.2010
ale,já jsem prase,takže to takhle vypadá v průběhu 3

ale už je zase na kolech....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.05.2010 18:50:47
18:49:14
26.05.2010
tak to pěkně začlo.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.05.2010 18:49:14
18:48:21
26.05.2010
tak pro klid duše jsem vyndal tu nabodoovanou polosu a dal jinou...ještě jednou díky Eidy 5
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 26.05.2010 18:48:21
18:45:24
26.05.2010
-> m8rinek: : pak je všechno v pořádku 4 váha i funkce4
17:48:02
26.05.2010
m8rinek
-> T: lízátko svoji funkci jistě má, aneb čim míň vzduchu pod autem, tim líp...
11:01:00
26.05.2010
-> m8rinek: . no nějaký gram to ušetří,ale kdyby mi šlo o váhu, tak tam nedávam žádný lízo 3
22:09:40
25.05.2010
m8rinek
-> havlik: si rikam, ze by to bylo nejak malo :D
21:18:35
25.05.2010
havlik
-> m8rinek: ses posunutej o desetinou čárku
21:16:52
25.05.2010
m8rinek
-> T: to má origo lízo jen 100g? :oO Jinak úspora skoro jak když vyměníš starter :D.
19:16:00
25.05.2010
a tohle je to s těma dírama...je asi o4 cm delší
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.05.2010 19:16:00
19:14:48
25.05.2010
to ,co sjem dělal já.....
zvětšit T/Éro - obrázek od T vložen 25.05.2010 19:14:48
Extreme Tyres